Markės
1552 iš 1917
Saab 9-5, (YS3E) 1997 - 2005
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 50
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą bendrą su Opel Vectra B. Automobilio kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu. Į automobilį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, bei viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nepaprastai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbo duobė“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, iki 8 km/val. smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.

Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.

Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Patalpino: Erikas | 2015-01-24
Saab 9-5, TID 2.2
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortiskas, stabilus, tvirtas, saugus, mazai gendantis
TID 2.2 variklis galetu tureti kiek daugiau arkliu, originalios detales brangios, kaip ir kokiu Volvo
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Bendras automobilio aprašas
Ant Saabo perejau nuo Passatu :) Ne savo noru, bet džiaugiuosi. Bent karta per menesi vazineju dideliais atstumais (Lietuva-Olandija) ir daznai kartu keliauja dar keli draugeliai imigrantai. Atsitiko taip, kad viena karta vos grizau i Lietuva del byrancio variklio ir masinos reikėjo greit. Pas pazistama saabu megeja serviziuke stovejo du 9-5. 2005 ir 2007 m. Naujesnis buvo pigesnis ir pasikeitusio modelio, bet benzas ir gerai nuvarytas. Taigi, sumokejau brangiau uz senesni ir ne minutes nesigailejau. Komforto klase visai kita nei passato, labiausiai del to gyre keleiviai. Masina labai smagiai eina greitkelyje, isikabina i asfalta. Per praeitus metus padariau apie 60 000. Keiciau tik tepalus, filtrus, ksenonus ir stabdziu kaladeles. Masina super tinkama kelionems, patogios sedynes, malonus vairavimas.
Variklis
Kiek zinau TID 2.2 variklis yra Opelio. deja triuksmingiausias, bet patikimiausias. Teisybe, jokiu problemu per 60 000 nebuvo. Gal galetu buti biski galingesnis, nes masina sunki, mieste isigazuoja sunkiau nei dyzeliniai passatai, Bet trasoje jo pakanka ir labai maloniai vaziuojasi.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nezinau. Saabu kainos LT gana mazos, jei lyginti su uzsieniu. Cia gal del to , kad lietuviai ju bijo. Nes as irgi bijojau :) Nereikia pirkti is neaiskiu perekupu, o tik is patikimo zmogaus. O dar geriau - saabu fanatiko. Is tikruju masina verta kiekvieno cento. Jei keisti detales i originalias, tada remontas kainuoja daug, nes jos gaminamos tik Svedijoj. Na, isskyrus tai kas susije su Opel. O siaip - kol kas pilni srotai naudotu detaliu.
Patarimai perkančiajam
Pirkite tik is patikimo zmogaus. Kuris pats vazinejo. Jokiu perekupu. Masinoj daug elektronikos ir komforto irangos, todel verta paziureti ar viskas tvarkingai veikia. Ligu sis auto neturi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt