Markės
1266 iš 1562
Saab 9-3 2003 - 2007
Saab 9-3, 2003 - 2007
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 21
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių, iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. 9-3 kaip ir Opel Vectra yra gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab šią platformą stipriai modifikavo (60 %) tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 21
h | 2016-01-28
benzinas/dujos 1.8T mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, iskirtinumas, eksplotacijos kastai
Standoka/triuksminga pakaba, nusitrinantys mygtukai
Turiu sy modeli jau treti metai. Persivariau is Olandijos, Lietuvoje iki tol neeksplotuotas, todel papuole labai gero stovio. Dideliu problemu nesukelia, niekas rimtai kol kas negenda. Per beveik 3 metus neskaitant visu einamuju aptarnavimu ( filtrai, tepalai ir t.t) keiciau langu apiplovimo siurbliuka kelias vaziuokles dalis t.y traukes, girgzdukus ir pan. Nezinau ar liga siu modeliu, taciau lemputes tenka keisti labai daznai tiek trumpasias tiek posukius ir t.t kz kodel nelaiko. Be to auto gryzo be kompo kuris reguliuoja parkinga maga ir t t tai su kompu ir pakeitimu apie 130 LT sumokejau (kai dar litais mokedavom). Be to isidejau tiesiogines dujas, is kart pasijuto ekonomija. Paprastai su mano vaziavimo stiliumi 10-12 ltr benzino valgydavo, dabar kokiu litru daugiau duju, uzmiestyje vaziuojat iki 120 km/h 9-10 duju pasiima, tai cia pigiau nei su autobusu vaziuoti. Modelio pavadinimas kaip ir 1.8T bet variklio kubatura 1997cc tai kaip ir 2 ltr su turbina, vaziuoja smagiai, laiko kelia nors vaziuokle kiek triuksminga ir standoka. Vidus pilnai balta oda su navigacijom ir t.t Tikrai ne is pigiausiu variantu, nors migtukai labai nusitrina. Be to salono dizainas skonio reikalas, labai daug mygtuku kuriu realiai nenaudoju visiskai, bet auto 2003 metu, tada tokia mada gal buvo kuo daugiau tuo geriau... Visumoj kainos ir kokybes santykis manau visai pateisina mano lukesciu bent jau kol kas. Ir be to kam rupi saugumas siame modelyje ARC yra 10 oro pagalviu. Variklis 2.0 su turbina. 150 aG 110kW. Traukos uztenka, isidejus dujas ekonomiskai galima vaziuoti. Is variklio daliu teko keisti babina. Gerai kad babinos siame modelyje stovi atskirai 4x. Tai nereikia visu keisti. Opel centre kosmosa kainuoja. Bet LT juk srotu krastas tai uz 2 babinas mokejau apie 100 LT. Tai kapeikos. Taip pat teko keisti generatoriaus dirzo salnika ir paty dirza. Bet daliu kainos taip pat nera dideles. Daugiau kaip ir nieko problemu nebuvo su varikliu. Mano nuonone gana patikimas. Kas liecia kura, tai jau minejau kog ekonomiskai vaziuoti galima tik isidejus dujas. O automobilio nusidevejimas vidutinis. Pagal rinka per 3 metus manau apie 20-30% nuvertejo. Pirkite nepogiausia versija. Nieko negaliu pasakyti apie dyzelinius modelius, nes jie manes nedomina, taciau benzinas/dujos manau idealiai tokiam modeliui ir galios uztenka ir ekonomiskai vaziuoti galima. Asmeniskai neperku auto is Lietuvos, visada stengiuos pirkti is uzsienio, tai manau protingiau taip ir daryti, bent su pilna serviso istorija imanoma pasiimti. O sulyg LTU siena auto serviso istorija baigiasi:)
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2015-09-15
Sugedus poniutė 2,2 TiD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda
Ligos: lūžta generatoriaus diržo skriemulys; sankaba; EGR; langų laikikliai; spynelė; apiplovimo ir išsiplėtimo bakeliai; rankinis; garso stiprintuvas; borto kompas; sėdynių davikliai.
Kadangi prieš tai turėjau senesnį modelį, turiu su kuo palygint: Pliusai: 1. Šiame modelyje atsirado kavos puodelio laikiklis, deja nekoks. 2. Daug geresnė garso izoliacija, netaip girdisi variklio darbas. 3. Pagaliau langų pakėlimo mygtukai normalioj vietoj. 4. Borto kompas normalesnis. 5. Lyg geresnis apsisukimo spindulys. 6. Nebėra lempų valytuvų. 7. Daug gražesnė kėbulo forma. 8. Nerūdija arkų kampučiai. 9. Nebėra išlendančios radijo antenos. Minusai: 1. Daug prastesnė audio aparatūra. 2. Pasirodė, kad prastesnės kokybės panelė, nusitrina mygtukai ir pan. 3. Didelis barškėjimas iš važiuoklės, nors ji ir tvarkinga. 4. Silpna elektronika, pvz sedynių davikliai ir borto kompas veikia blogai. 4. Žemas priekis, pastoviai braukiasi į bordiūrą. O šiaip, man ši mašina primena moterį, kurios tik išvaizda gera, o lovoje neveža, nes negali visaip išsiriest, ir viską gerai daryti:) 2,2 TiD, 92 kW. Apie 9l/100km mieste. Nors kilovatų daug, bet variklis negyvibingas ir vairuot nėra smagu. Sankaba 1000lt, važiuoklės perrinkimas apie 2000lt. Per metus laiko nenuverėjo, kaina apie 2000€. Žiūrėk, kad būtų perprogramuotas EGR, tada nebus problemų, būtų gerai, kad būtų pakeistas sankabos cilindriukas, būna išklerus užvedimo spyna, kai nežinodami kaip išimt, lupa raktą iš jos. Turi netraškėt generatoriaus diržas, nes kartais nelaiko skriemuliai. Žiemą nepalik rankinio, nes užšals, nedarinėk langu, nulūš laikikliai, gali skilti skysčių bakeliai, tada kompas meta, kad trūksta skysčių. Jeigu kompas rodo, kad neužsegti diržai, nors nieks nesėdi, reiškias sugedę davikliai po sėdyne. Žiūrėk, kad veiktų audio, nes garso stiprintuvai linkę sugest, o jie nepigūs.
Pilnas atsiliepimas...
Pilotas | 2014-01-02
SAAB 9-3 1.9TID 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komplektacijos pilnumas, variklio patikimumas bei jo trauka, kuro sąnaudos, lėktuvo dizainas ir t.t.
Kieta važiuoklė
Perkant šį aparatą reikia suprasti - perki ne automobilį, o lėktuvą - jis reiklus kurui, tad gali tekti užsipirkti reaktyvinio kuro, o su kontrabandiniu toli nenuvažiuosi. Taip pat reikia susitaikyti su kieta pakaba, kuri tave mylės ir saugos visur kur važiuosi, bet senamiesčiuose keiksies ir melsies, kad niekas einantis pro šalį negirdi to, ką tu girdi viduje. Tačiau ji patvari - jai nė motais Kauno duobės - per du metus važiuoklė išliko idealios būklės! Taip pat kiekvienas pardavėjas paminės nuostabią navigaciją ir duos puikų vakarų Europos DVD bei pridurs, kad rytų Europos kompaktą tereikia įsigyti ir rasi kiekvieną Kalab**iškių akligatvį. Tai melas, nes Lietuva su visa rytų Europa į žemėlapių apimtis nepapuola, bet tas pats gresia perkant daugelį automobilių iki 2007 ar 2008 metų, todėl navigacija tėra žaisliukas spalvotam radijo stočių pavadinimų atvaizdavimui. Jei šie dalykai dar tavęs neišgąsdino - šis lėktuvas yra puikus pasirinkimas atitinkantis C klasės Mercedes ar 3 klasės BMW ir juos abu pranokstantis kainos ir komplektacijos santykiu: elektrinės šildomos/šaldomos odinės sėdynės (nuvažiavus 800km net nesijaučia, kad sėdėjai automobilio sėdynėse - jausmas tarsi būtum apkamšytas vata ir dar kažkas vis patikrina ar tau patogu), parkavimo sistema, autopilotas, ideali Pioneer audio aparatūra, begalė oro pagalvių (dar nė viena neišlindo pasirodyti, bet malonu žinoti, kad jos yra) ir kita. Tai puikus pasirinkimas, kurio nepamatysi prie kiekvienos sankryžos, o nuvažiavus į servisą nepaliksi savo paskutinių kelnių. Turima lėktuvo širdis - 1.9TID 110kW. Turint omenyje automobilio dydį ir galimą pakrovimą - mieste valgomi 7l, o užmiestyje "kapojami" 4.9l tikrai džiugina piniginę. Degalus geriau jau pilti ne iš kaimyno Stasio - jo Belarusiški degalai mašinos netenkins ir tikrai sulauksite bėdų - šio patarimo egzempliorių rasite ne vieną internetų platybėse. Tepalus mašina myli, bet valgo saikingai - geriau servise paprašyti lėktuvą pagirdyti brangesniais ir kokybiškesniais tepalais. Taip pat dėl lietuviškų degalų kokybės gali tekti keisti arba pašalinti DPF filtrą - jis linkęs kištis ne tik šiam lėktuvui, bet ir likusioms naujesnėms mašinoms (oficialiuose centruose driekiasi eilės prie garantinio keitimo). Tačiau prižiūrimas variklis atskleidžia savo visus 110kW, tad važiuoti su juo vienas malonumas. Eksplotacija pigesnė negu Volvo, BMW ar Mercedes, bet kompiuterinę diagnostiką gebės atlikti ne kiekvienas servisas, tad pas garažų karalių Virgį geriau jau nevežkit - jis labai jau greit atsikratys šio lėktuvo nuo savo pečių. Dažniausiai apie kiekvieną problemą informuos borto kompiuteris, o tikslinga diagnostika leis greit sutvarkyti problemą. Jeigu turėsite Vector ar Aero komplektaciją ir kažkas pabučiuos šio lėktuvo pagražinimus ir teks keisti juos - naudotų detalių paieška trunka ilgokai (draudimo servisas ieškojo kelias savaites), tačiau naujų detalių galite įsigyti greitai, o kaip ir minėjau - paskutinių kelnių patikti neteks. Pagrindinis patarimas - rasti lėktuvą, kuris dar nepavargo nuo tarnybos, o prieš perkant pasitikrinti oficialiame servise.
Pilnas atsiliepimas...
SAAB | 2013-10-19
Automobilis, norintiems šiek tiek išsiskirti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas, kieta sportiška važiuoklė, gausi standartinė įranga
Elektronikos problemos, gali būti aukštesnės kuro sąnaudos
Pirkau 2005 metų, universalo kėbulo SAAB 9-3. Prabėgęs 185 tūkst. km. Pats automobilis atrodė gerai išlaikytas ir neužvaikytas. Panašu, kad ankstesnieji jo savininikai tikrai rūpinosi šiuo automobiliu ir jis nebuvo darbinis įmonės arkliukas. Prieš pirkdamas ieškojau automobilio universalo/hečbeko kėbulu. Tokio automobilio iėškoti paskatino tai, kad esu mėgėjas kažkur važiuodamas įsidėti dviratį, snieglentę ar kitus įdomesnius daiktus, kurie į sedaną netelpa. Pasirinkau SAAB, nes tai pakankamai patikimi (neskaitant elektronikos) , žvalūs, jaunatviški ir ne taip jau dažnai kelyje sutinkami automobiliai. Ne paskutinį vaidmenį grojo ir saugumas, kuris šiame automobilyje - aukšto lygio. Manasis pagamintas Švedijoje, Trollhatan gamykloje ir yra komplektuojamas su ABS, ESP, traukos kontroles sistemomis, brake assist technologija, 8 oro pagalvėmis. Automobilyje standartiškai visuomet rasite klimato kontrolės sistemą. Pats automobilis yra sportiškas, turi kietą važiuoklę, gerai laiko kelią, bet nėra per kietas ir puikiai sugeria mūsiškius miesto kelio nelygumus. Iš esmės SAAB yra savotiškas automobilis, vieniems jis patinka, kitiems ne, bet abejingų nepalieka ir nėra nuobodus kaip, kad kai kurie jo vokiški konkurentai. Už tą pačią kainą galima nusipirkti tikrai geriau sukomplektuotą ir naujesnį SAAB, nei analogišką konkurentą vokietį. Manasis variklis yra 1.9 TID 110kw, 150 AG su automatine sekvencine 6 laipsnių pavarų dėže. Šie varikliai buvo tiekiami į daugumą FIAT, OPEL panašių metų automobilius. Kuro sąnaudos - ganėtinai aukštos, bet tai yra dėl specifikos - mieste važinėju trumpus atstumas, variklis nespėja įkaisti, ir nemažai tenka praleisti kamščiuose, tai ir ima daugiau. ~10-12 l/100km. Užmiestyje rezultatai visiškai kitokie ~6 l/100 km. Pagrindinio diržo keitimas su darbais ~1.500 LTL, keičiau stabdžių kaladėles (visiems 4 ratam, geros kokybės) 219 LTL. Apie kitus kaštus negaliu daug pasakyti, tačiau kadangi važiuokle yra bendra su OPEL, tai važiuoklės detalių kainos nesikandžioja. Iš esmės nėra netaisomų automobilų, patikrinti pavarų dėžę ir variklį, važiuoklę visada galima susitvarkyti.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2013-08-12
Saab 9-3 - nelauktai nustebinęs automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiška ir tuo pačiu neagresyvi išvaizda, nebloga komplektacija, gana galingas ir tuo pačiu ekonomiškas variklis
Apsilupinėjusi priekinė panelė, kartais atsirandanatys krebždesiai salone
Nusipirkau šį automobilį prieš beveik 10 mėnesių, o kadangi nepriklausau konkrečios markės gerbėjams, pasirinkau jį beveik atsitiktinai. Kitas variantas buvo Volvo S 60, tačiau išbandęs abudu, pasirinkau Saab'ą dėl geresnio manevringumo (daugiausiai laiko važinėju mieste) ir "gyvesnio" variklio. Per tuos mėnesius nuvažiavau apie 25 000 km ir galiu pasakyti, kad šis automobilis vis dar mane maloniai stebina ir patinka. Pakankamai sportiška jo išvaizda, R-17 lieti ratlankiai, gana žemas ir aptakus siluetas, stlilingi slenksčiai ir apdailos detalės, viduje - visa reikalinga įranga, oro kondicionierius, baltas odinis salonas, el.langai, veidrodžiai ir kita, ko reikia "normaliam" automobiliui. Aišku, ypatingo komforto negali tikėtis (visgi tai labiau "sportiškas" modelis), tačiau stabilumas važiuojant bet kokiu greičiu ir pasitikėjimas automobiliu tai kompensuoja. 2.0 turbo, mechaninė pavarų dėžė, kaip pasakytų "užkietėję saabistai", tikras Saab (benzinas, turbo, mechanika). Variklis turi 129 kW galios, pakankamai elastingas ir galingas, nors ir neturi tokios "beprotiškos" traukos kaip AERO modelis (bandžiau ir tą, 154 kW, "eina" kaip žvėris, tačiau mieste be 12 - 13 litrų niekaip neišsiversi, o tai irgi įtakojo apsisprendimą). Automobiliui jau 10 metų, tačiau varikliukas "gyvas", tepalų nevalgo nei lašo, o kadangi tai benzinas, jokių bėdų neturėjau, tikiuosi, neturėsiu ir toliau. Na, teko keisti generatorių (dėvėto kaina su keitimu - 350 lt), štai ir visi remontai. Manau, kad tokie modeliai per daug nenuvertėja, kadangi jie nėra labai dažni ir būtent mechaninių "benzinų" pasirinkimas nėra didelis. Na, be to, negali norėti, kad po metų ar kelių parduotum už tą pačią kainą, juk taip nebūna :) Paprašote, kas su Jumis važiuotų tikras "saabistas" apžirūėti automobilio, randate sau tinkantį egzempliorių, nusiperkate ir švilpaudami važinėjate
Pilnas atsiliepimas...
egis | 2013-05-18
AERO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tuo kad tai ne visiskai eiline masina,kad nera tiek daug kaip kitu markiu
kolkas neatradau
Vairuoju si automobili jau daugiau nei metai, SUPER, 154kw dziugina,patogios sedynes,daug elektros.vaziuokle kieta,ne vienas keleivis tai pastebi persedes is kito auto,gal kazkam tai didelis minusas,bet malonu kai jauti kelia,i vaira reaguoja puikiai.Gera garso izoliacija.Aero lauko apdaila(suprantantiems)isskiria is kitu 9-3. Kuro sanaudos mieste 12-13ltr.bet kam tai rupi,dinamika viska atperka,o jei rupi yra traktoriukai(dyzeliai) Ateityje 93 facelift ir tik aero,kaip gali nepatikti tokios piktos priekio linijos. variklis +++ eksploatacijos kastai pakankamai normalus.Nuvertejimas kaip ir visu auto,bet turint omeny,kad tai aero jo rinkos verte visada islieka didesne :)
Pilnas atsiliepimas...
zam | 2012-01-04
Nedaug trūko iki geriausio dešimtmečio vidutinės dydžio sedano.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bendra važiavimo kokybė, tai bene geriausias automobilis už savo kainą.
Grubokas variklis, triukšmingesnė pakaba.
Esu išbandęs ne vieną liaudyje mėgstama automobilį (bmw 325, 330 (e46) 535m, audi A4(b5,b6), A6, įvairius volkswagen bei kelis egzotiškus modelius, tad vertindamas automobilį galių su daug kuo palyginti. Dabar turiu saab 9-3 2.2 dyzelį ir galiu pasakyti, kad tai tikrai dėmesio vertas automobilis, su sąlyga jei dizainas priimtinas. Man asmeniškai tiek išorės tiek vidaus dizainas patraukliausias iš visų šios kainų kategorijos sedanų. (apie 15000lt) . Patinka tai, kad vidus įrengtas kokybiškiau, nei 3 klasės BMW ar audi a4 ir yra kiek erdvesnis, džiugina gera garso izoliacija, neretai keleiviai pastebi, jog greitis yra gerokai didesnis negu atrodo.Automobilis labai maloniai stovi ant kelio, stabilus, nelinguoja, tačiau vairas per lengvas, neinformatyvus sportiniam vairavimui. Trauka kaip ir visų to laikmečio 2 litrų dyzelių vidutiniška, tad jos pilnai pakanka kasdienybėje, norintiems kiek pasportuoti sukurtas AERO. Važiuoklė kaip ir galima tikėtis ir kiek kietoka (visgi gamintojas jį deklaruoja kaip sport-sedan), tačiau tai, kad dauguma jos detalių bendros su opelių džiugina kai reikia lankytis servise. Vienintelis rimtesnis minusas yra būtent iš opelio pasiskolintas variklis, neišrankus vairuotojas prie jo prikibs tik dėl brangiai kainuojančio ir neišvengiamo EGR remonto, o išrankesnis pastebės ir nemažą jo keliamą triukšmą (palyginus su to laikmečio 3 litrų BMW agregatu ir kitais dabartiniais dyzeliais), tačiau tai toli gražu ne toks bildesys kokį kelia nissan almera 2,2 dyzelis. Kalbant apie bildesius verta paminėti ir kiek triukšmingesnę pakabą, kas labai pastebima įveikiant dideles duobes. Kaip ir visuose automobiliuose su rida išlenda vienas kitas neaiškus girgždėjimas ar klebėjimas, tačiau to neišvengiama net ir gerokai brangesniuose automobiliuose. Reziume šis automobilis kaip ir visi kiti SAAB buvo kurtas vairuotojui ir yra truputi nuostabus visose srityse(išskyrus niekuo neįpatingą variklį) tačiau GM indelis sutrukdė jam tapti vienų geriausių praėjusio dešimtmečio sedanu Kaip jau minėjau variklis automobilio silpnoji pusė- nors trauka ir bendras patikimumas pakankamai gera, tačiau grubokas charakteris ir kone neišvengiamas EGR vožtuvo keitimas gadina bendrą automobilio vaizdą. Dyzelinis variklis nesistengiant sutaupyti sunaudoja apie 7 litrus 100 kilometrų mišriomis sąlygomis. Daugumos pakabos ir variklio detalių kainos nesikandžioje ir yra tokios kaip ir opel vectra c, deja reikia tikėtis apie 1500lt kainuosiančio EGR vožtuvo pakeitimo. Alternatyvą vožtuvo šalinimas ir kompiuterio nulaužimas kainuosiantis apie 500lt, tačiau tai nėra rekomenduotina. Atlikti el. diagnostika, pasilikti pinigų egr keitimui, o po to beliks džiaugtis puikiu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2011-12-04
Saab 93 2.2 TiD 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, isvaizda, varikliai, trauka.................
elektronika
Vazineju siuo automobiliu neilgai (apie 4men), bet apie ji galiu pasakyti, kad jis yra puikus, puikiai valdomas, dinamiskas, greitas ir malonus. Salonas pas mane odinis, sedynes pusiau reckaro kurios man labai patiko, kas paliko neigiama ispudi tai MYGTUKU gausa. Automobilis turi visus reikiamus "navarotus". Salonas kiek mazokas sedint gale. Kalbant apie vaziuokle ji kiek pasirode kietoka, bet vaziuoti yra malonu, labai gerai laiko kelia. Kolkas automobiliu esu patenkintas :) Variklis 2.2 TiD. Kiek domejausi, tai cia opeliuko variklis (berods zafiros, ecotec). Trauka tikrai gera. Vaziuojant 120km/h atrodo, kad judi kokia 90km/h. paspaudus staigiau akseleratoriu maloniai prispaudziai prie sedynes. Kiek per garsiai dirba variklis. 6pavara tikrai nepamaisytu. Nezinau kodel cia raso, kad mieste 8.9 ltr degina. Neissivaizduoju kaip reikia plesyt, kad tiek pasiimtu kuro. Ramiai nevaziuoju, man kompas rodo 6- 7ltr/100km. Kai atsiseda mergina kompas rodo 4.7ltr. Tikrai ekonomiskas ir greitas automobilis Jei jau pasirinkai saab negailek pinigu kokybiskiem filtram, tepalam (kas susieta su eksplotacija). Variklio dirzo dar nekeiciau, bet nekainuos stebuklu. Tepalai tik sintetika, filtrai framo (berods taip vadinas). Varikliai lepus, ypac kuro sistema (rusiska saliara pamirst) Vaziuokle opelio - laikis tikrai. Nepirkt uz paskutinius popierinius, pasilikt kokia 1500lt. Dazna ju liga IMOBILAIZERIAI gamykliski (malonumas nepigus). Jei jau pasirengiai pirkt tai labai idemiai iskratyk visa. Nepirkt uz paskutinius litus!!!
Pilnas atsiliepimas...
Sidla | 2009-12-08
Alternatyva BMW 325
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras ir tikrai dinamiskas variklis, gerai valdomas. Isskirtinis automobilis uz santykinai nedidele kaina i kuri malonu sestis kiekviena ryta.
Kuo gali nepatikti sis automobilis? Na nebent tuo, kad jis neturi tokio ivaizdzio kaip BMW arba tuo, kad jis neturi tokiu blizguciu kaip Audi A4. Visa kita panasu Saab turi.
Vazineju su SAAB 9-3 keleta metu. Noriu keleta zodziu apie si visdar reta automobili musu keliuose. Automobilis skirtas pirkejams ieskantiems alternatyvos BMW 3 serijai arba Honda Accord ar Subaru Legacy. Jeigu ieskai automobilio su geromis savybes ant kelio, su dinamisku varikliu ir tokio, kuris nesivaidentu ant kiekvienos sankryzos, tai sis automobilis vertas demesio. Automobilis dziugina neblogu interjeru, labai patogiomis ir sportiskomis priekinemis sedynemis, gera vairuotojo pozicija. Taciau galines sedynes yra tikrai mazos, tiksliau vietos cia tikrai maza. Skaiciau buktai kiti peikia automobili uz valdymo savybes. Visiskai nesutinku su tuo - automobilis ne sportinis, taciau valdomas labai gerai, istiesu mazai keturduriu sedanu, kurie taip gerai laikytu kelia. Vaziuoja beveik kaip per begius. Viduje Saab stilius - didelis prietaisu skydelis, daug gana smulkiu mygtuku. Ar tai patogu? Nelabai. Taciau nieko nera erzinancio. Kokybe neprilygsta Audi A4 (visgi panele girgzda vaziuojant nelygiu keliu), taciau automobilio kaina irgi. Automobilis turi klimato sistema, stabilumo kontrole, autopilota, odini interjera ir t.t. Variklis tikras aukso vidurys, jis turi net 210 AG galia. Vaziuoti juo malonu, ypac kai turbas lipdo prie sedynes. Tikrai nereikia 2.8 variklio, o mazesnis taip pat nebus labai smagus. Galios bet kokiam vaziavimui uztenka, o ekonomiskumas labai geras benzininiam motorui ir dar su turbina - tik 9-10 vaziuojant padioriu rezimu. Automobilis yra patikimas, todel skustis negaliu nei kazkokiais ikyriais smulkiais gedimais, nei rimtomis bedomis, kurios butu kainavusios didelius pinigus. Keiciau stabdziu diskus, tuo paciu ir kaladeles, kas skaitau yra normali automobilio prieziura. Remontavau valytuvu mechanizam. Galima sakyti - pilu benzina, keiciu tepalus ir dziaugiuosi.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2008-05-27
SAAB 9-3 ARC 2.0T (154kW / 210AG)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įsigijome 2008.04.19 su nuvaziuotomis ~33000 myliomis (~56000km). Buvo dauztas, atvarytas is JAV 2007 m vasari - balandi (mazdaug). Suremontuotas, su visais sertifikatais. Misriai vazinejant nedideliame mieste - Utenoje, benzino suvartojimo vidurkis ~7,5l/100km, uzmiestyje ~7.1l/100km, mieste ~8.0l/100km. Komfortabili, galinga, isskirtine masina. Ir tikrai ekonomiska, kaip su 210AG. Atliekant technine apziura viska ivertino 5 is 5, o betikrinant ismetamasias dujas, ismetamuju duju tarsumas net nepakilo nuo pradines (0,100kg) padeties, taigi tersamumas mazesnis arba lygus vos 100g/1km. Labai kokybiskas salonas, viskas graziai priglude, nesijaucia odiniu sedyniu specifinio kvapo, daugybe privalumu, viskas surinkta itin kruopsciai, tikras malonumas keliauti :) 2.0 Kolkas nieko, taciau reikes truputi tvarkyti keleivio puses priekini valytuva, nes pasimete fiksatorius ir netvirtai laikosi.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai