Markės
1266 iš 1562
Saab 9-3 2003 - 2007
Saab 9-3, 2003 - 2007
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 21
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių, iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. 9-3 kaip ir Opel Vectra yra gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab šią platformą stipriai modifikavo (60 %) tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-02-27
Saab 9-3 1.9 Tid 110kW vector
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras 1.9Tid variklis.,
Garso izoliacija, pigios plastmases, galine vaziuokle.
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, vairuoju si automobili apie 3,5m (pilniausia vector komplektacija) taigi, turiu si bei ta apie papasakoti. Kai pats ieskojau info apie si saab pries pirkdamas, labai mazai ka radau, iskyrus tai,kad cia "lektuvas" ir kad tinka visos opelio detales. Taigi, besidomintiems noriu atverti akis. Visu pirma, tai joks ne lektuvas, ir jokio malonumo vaziuojant su juo 180km/h greiciu nera. Kadaise turejau VW golf mk III, tai interjero plastmases neka tesiskiria, garo izoliacija prasta. Kitaip tariant, nuo 140km/h prasideda diskomfortas. Antra, nezinau is kur ten kas sugalvojo mita, kad opeline vaziuokle..Opelio spyruokles netinka, o tinka tik saab spyruokles (jos brangios). Vectros amortizatoriai irgi netinka, o tinka tik saabiniai amortikai ( irgi brangus). Spekit ar tinka Vectros generatorius? Ne! tinka tik saab generatorius, (del tvirtinimu) kuris irgi brangus ir t.t. Siaip vaziuokle labai kieta, o ar patikima? Na nemanau, o ypac galas. Viskas galineje vaziuokleje labai sudetinga, skaiciavau kazkada kad yra apie 12 sarnyru, jei kuris nors pradeda kliberi, prasideda dideli garsai salone. Pats praktiskai nieko nepadarysi be spec. irankiu arba keltuvo nes priejimas labai sunkus, detales kaip minejau nepigios, nes is opelio mazai kas tinka. Priekine vaziuokle gan paprasta, viska pats gali pasikeisti. Pas mane vector garso aparautra su gamykliniu subu bagazineje ir daug koloneliu salone. Galiu pasakyti,kad groja prastai, o jei normaliai pagarsini, tai plastmases pradeda barsketi. Dar kazkur esu skaites, kad saab 110kW traukia taip,kad spranda gali nusilauzti...na kaip cia pasakius. Sprando tikrai nenusilausi, is vietos tai nevaziuoja jis visai. Nuo audi a4 b6 1.9tdi 96Kw, gaunu i kaulus kaip reikiant. Is eigos 5,6 pavara begejasi gerai. Aplenkti kanors kelyje problemu daug nera.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip jau minejau anskciau, remontas nepigus, neergomiskai surinkta vaziuokle. Nuvertejimas tai labai didelis, nes gan reta masina, mazai kas domisi. Visiem modeliam vienareiksmiskai po 200k+ ridos pareina smagratis, bet cia normalu visiem dyzeliam. Dar silpni generatoriai, jau teko pasikeisti. Net kuro filtras kainuoja 50e...kazkokia nesamone.
Patarimai perkančiajam
Perkant per daug nesitiketi,kad bus kazkas ispudingo. Placiau galiu pakomentuoti telefonu. +37060159107
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai