Markės
1549 iš 1916
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: Sidla | 2009-12-08
Alternatyva BMW 325
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras ir tikrai dinamiskas variklis, gerai valdomas. Isskirtinis automobilis uz santykinai nedidele kaina i kuri malonu sestis kiekviena ryta.
Kuo gali nepatikti sis automobilis? Na nebent tuo, kad jis neturi tokio ivaizdzio kaip BMW arba tuo, kad jis neturi tokiu blizguciu kaip Audi A4. Visa kita panasu Saab turi.
Bendras automobilio aprašas
Vazineju su SAAB 9-3 keleta metu. Noriu keleta zodziu apie si visdar reta automobili musu keliuose. Automobilis skirtas pirkejams ieskantiems alternatyvos BMW 3 serijai arba Honda Accord ar Subaru Legacy. Jeigu ieskai automobilio su geromis savybes ant kelio, su dinamisku varikliu ir tokio, kuris nesivaidentu ant kiekvienos sankryzos, tai sis automobilis vertas demesio. Automobilis dziugina neblogu interjeru, labai patogiomis ir sportiskomis priekinemis sedynemis, gera vairuotojo pozicija. Taciau galines sedynes yra tikrai mazos, tiksliau vietos cia tikrai maza. Skaiciau buktai kiti peikia automobili uz valdymo savybes. Visiskai nesutinku su tuo - automobilis ne sportinis, taciau valdomas labai gerai, istiesu mazai keturduriu sedanu, kurie taip gerai laikytu kelia. Vaziuoja beveik kaip per begius. Viduje Saab stilius - didelis prietaisu skydelis, daug gana smulkiu mygtuku. Ar tai patogu? Nelabai. Taciau nieko nera erzinancio. Kokybe neprilygsta Audi A4 (visgi panele girgzda vaziuojant nelygiu keliu), taciau automobilio kaina irgi. Automobilis turi klimato sistema, stabilumo kontrole, autopilota, odini interjera ir t.t.
Variklis
Variklis tikras aukso vidurys, jis turi net 210 AG galia. Vaziuoti juo malonu, ypac kai turbas lipdo prie sedynes. Tikrai nereikia 2.8 variklio, o mazesnis taip pat nebus labai smagus. Galios bet kokiam vaziavimui uztenka, o ekonomiskumas labai geras benzininiam motorui ir dar su turbina - tik 9-10 vaziuojant padioriu rezimu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilis yra patikimas, todel skustis negaliu nei kazkokiais ikyriais smulkiais gedimais, nei rimtomis bedomis, kurios butu kainavusios didelius pinigus. Keiciau stabdziu diskus, tuo paciu ir kaladeles, kas skaitau yra normali automobilio prieziura. Remontavau valytuvu mechanizam. Galima sakyti - pilu benzina, keiciu tepalus ir dziaugiuosi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 65)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt