Markės
1551 iš 1918
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: zam | 2012-01-04
Nedaug trūko iki geriausio dešimtmečio vidutinės dydžio sedano.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Bendra važiavimo kokybė, tai bene geriausias automobilis už savo kainą.
Grubokas variklis, triukšmingesnė pakaba.
Bendras automobilio aprašas
Esu išbandęs ne vieną liaudyje mėgstama automobilį (bmw 325, 330 (e46) 535m, audi A4(b5,b6), A6, įvairius volkswagen bei kelis egzotiškus modelius, tad vertindamas automobilį galių su daug kuo palyginti. Dabar turiu saab 9-3 2.2 dyzelį ir galiu pasakyti, kad tai tikrai dėmesio vertas automobilis, su sąlyga jei dizainas priimtinas. Man asmeniškai tiek išorės tiek vidaus dizainas patraukliausias iš visų šios kainų kategorijos sedanų. (apie 15000lt) . Patinka tai, kad vidus įrengtas kokybiškiau, nei 3 klasės BMW ar audi a4 ir yra kiek erdvesnis, džiugina gera garso izoliacija, neretai keleiviai pastebi, jog greitis yra gerokai didesnis negu atrodo.Automobilis labai maloniai stovi ant kelio, stabilus, nelinguoja, tačiau vairas per lengvas, neinformatyvus sportiniam vairavimui. Trauka kaip ir visų to laikmečio 2 litrų dyzelių vidutiniška, tad jos pilnai pakanka kasdienybėje, norintiems kiek pasportuoti sukurtas AERO. Važiuoklė kaip ir galima tikėtis ir kiek kietoka (visgi gamintojas jį deklaruoja kaip sport-sedan), tačiau tai, kad dauguma jos detalių bendros su opelių džiugina kai reikia lankytis servise. Vienintelis rimtesnis minusas yra būtent iš opelio pasiskolintas variklis, neišrankus vairuotojas prie jo prikibs tik dėl brangiai kainuojančio ir neišvengiamo EGR remonto, o išrankesnis pastebės ir nemažą jo keliamą triukšmą (palyginus su to laikmečio 3 litrų BMW agregatu ir kitais dabartiniais dyzeliais), tačiau tai toli gražu ne toks bildesys kokį kelia nissan almera 2,2 dyzelis. Kalbant apie bildesius verta paminėti ir kiek triukšmingesnę pakabą, kas labai pastebima įveikiant dideles duobes. Kaip ir visuose automobiliuose su rida išlenda vienas kitas neaiškus girgždėjimas ar klebėjimas, tačiau to neišvengiama net ir gerokai brangesniuose automobiliuose. Reziume šis automobilis kaip ir visi kiti SAAB buvo kurtas vairuotojui ir yra truputi nuostabus visose srityse(išskyrus niekuo neįpatingą variklį) tačiau GM indelis sutrukdė jam tapti vienų geriausių praėjusio dešimtmečio sedanu
Variklis
Kaip jau minėjau variklis automobilio silpnoji pusė- nors trauka ir bendras patikimumas pakankamai gera, tačiau grubokas charakteris ir kone neišvengiamas EGR vožtuvo keitimas gadina bendrą automobilio vaizdą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dyzelinis variklis nesistengiant sutaupyti sunaudoja apie 7 litrus 100 kilometrų mišriomis sąlygomis. Daugumos pakabos ir variklio detalių kainos nesikandžioje ir yra tokios kaip ir opel vectra c, deja reikia tikėtis apie 1500lt kainuosiančio EGR vožtuvo pakeitimo. Alternatyvą vožtuvo šalinimas ir kompiuterio nulaužimas kainuosiantis apie 500lt, tačiau tai nėra rekomenduotina.
Patarimai perkančiajam
Atlikti el. diagnostika, pasilikti pinigų egr keitimui, o po to beliks džiaugtis puikiu automobiliu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 123)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt