Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Opel Vectra ir su Cadillac BLS. Tai mažiausias Saab išskyrus trumpą laiką gamintą modelį 9-2X, kuris buvo gaminamas ant Subaru Impreza bazės. Šis modelis buvo paskutinis Saab, kuris turėjo kompanijos vystytą H serijos variklį. Pirmos kartos 9-3 iš esmės yra atnaujintas paskutinės kartos Saab 900. Išorėje pakeitimai buvo labai nežymūs, tačiau patobulintas automobilio valdymas ir saugumas. Automobilis komplektuojamas su standartinėmis šoninio smūgio oro pagalvėmis ir galvos apsauga. Ir Saab 9-5, ir Saab 9-3 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį. Vėliau dar geriau pasirodė Volvo S40 automobilis. 9-3 automobilis buvo gaminamas ir su nauju žemo slėgio turbo varikliu, be to pirmakart Saab gavo dyzelinį variklį pasiskolintą iš Opel Vectra.
Saab 9-3 yra kompaktiškas prabangus automobilis gamintas su trijų ar penkerių durų hečbeko ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. 9-3 dalinosi savo platforma su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Saab 9-3 kartu su Saab 9-5 ir Volvo S70 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį.
Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.
Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.
Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Patalpino: Saab | 2016-07-20 |
Saab 93 2.2 TiD 2000 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaida, sedynės,
rudys, detalių kaina, nuvertėjimas, sunku parduodi, važiuoklė kieta, prasta garso izoliacija
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė |
Bendras automobilio aprašas |
Nusprendžiau pirkti Saab, nes kaina ir ką gauni už ją yra tikrai gera. Lietuvoje Saab'ai tikrai nuvertinami. Bet tikrai yra gera mašina jei ją prižiūri laiku. Pats turėjau 93 kupa. Pirmiausia tai man patiko jos išvaizda ir patyginus gana rena lietuviškuose keliuose. Odinės sedynės, kondicionierius, auto pilotas. Tačiau pirkau pigiai, todėl turėo trūkumu. Kebulas buvo parudijęs, ypač galinės arkos ir dureliu šonai. Važinėjau metus realiai be problemų kai prasidėjo nesamonės ir galima sakyti visa mašina subyrėjo. Pirmiausia dingo varyklio trauka. Galvojau turbina, tačiau nuvarius pas saab specialistus išvalė egz sistema, pakeitė 2 vakuminius voztuvus ir galia grįžo. Sumokėjau 200 eur. Pravažiavau 4000 km. vėl tas pats... Po to pradėjo kalti priekiniai amortinatoriai. Ju kaina su pakeitimu gaunasi apie 320 eur. Salone tikrai malonu sedėti ir nepavargsi per ilgas keliones. Tik jaučiasi pigumas, nes viskas kleba arba cirska. Nori daugiau kokybės. |
Variklis |
Pas mane buvo 2.2 Tid 85 kw. Tai galios man asmeniskai truko. Mieste važinejant užtenka. Bet užmiesti prieš lenkinat pagalvoji 5 kartus ar tikrai spėsi aplenkti važiuojant ant 100 km. Nes greitėja lėtai. Arba jungi žemesnę pavara. Varyklis pats dirba kaip traktorius, garsiai ir labai virbacija salone jauciasi. Mieste man apie 10 l dyzelio imdavo. Trasoje 6 l. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jų nuvertėjimas didelis. Varyklis 200 e. Amortizatoriai galiniai 100 e. Priekiniai 320 e. Neskaičiuojant stadžių, tepalų, filtrų... |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti servise ir žiūrėti, kad nebūtu daužta, nes pradės rudys listi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis