Markės
1544 iš 1917
Rover 45, 1999 - 2006
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 4
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metais atnaujinta 400 serija buvo pervadinta į Rover 45. Automobilis turėjo geresnes sėdynes pasiskolintas iš 75 modelio, o pakaba suderinta aštresniam valdymui todėl kelyje 45 elgėsi ne prasčiau nei konkurentai. Jam buvo pritaikyta Ford pavarų dėžė, todėl vėlesnės šio automobilio versijos turėjo mažai ką bendro su Honda. Pradžioje Rover 45 buvo neblogai parduodamas dėka geros įrangos, patogaus interjero ir sumažintų kainų. Tačiau vėliau 45 negalėjo prilygti konkurentams tokiems kaip Ford Focus, Peugeot 307 ir Renault Megane.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-02-02
Rover 45, 2000 m., 2L dyzelis, 74 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kaina, patikimumas, patvarumas, paprastumas (lengva atlikti remontą pačiam), atsparumas rūdims, talpumas, patvari pakaba
Visuomenės požiūris į šios markės automobilius, prastoka interjero surinkimo kokybė, turinčios tendenciją išlūžti išorinės durų rankenėlės, brangokos kėbulo dalys
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Aprašomas automobilis - 4 durų hečbekas. Variklis 2l dyzelis, 74 kw, Rover gamybos. Automobilis puikiai tinkantis iš taško a pasiekti tašką b kuo mažesnėmis sąnaudomis. Netinkamas variantas ieškantiems prabangos. Mano manymu, šio automobilio paprastumas ir yra vienas jo pagrindinių privalumų, beveik visus remonto darbus galima atlikti pačiam, turint ganėtinai elementarius įrankius. Įsigyti automibliį galima už pakankamai mažą sumą, o jo išlaikymas taip pat daug nekainuoja. Išimtimi reikėtų laikyti kėbulo detales, nes jų gauti nėra labai lengva, o kainos taip pat nedžiugina. Kas aktualu aprašant Lietuvoje eksploatuojamus automobilius - tai kėbulo atsprarumas korozijai. Kėbulas cinkuotas. Mano turimas automobilis 2000 m., antikorozinės dangos jis nėra matęs, tačiau iki šiol rūdys yra pasirodžiusios tik minimaliai. Arkos, sparnai, durelės ar bagažinė neturi korozijos žymių, dugne jų kažkiek žinoma yra, bet iki kiaurų prarūdijimų dar toli. Patogiausia šiuo automobiliu važinėti vienam arba dviese. Galinėse sedynėse sėdintiems žmonėms nėra labai patogu, dėl vietos kojoms trūkumo (ypatingai jei priekyje sėdi aukštesni žmonės). Tačiau automobilio bagažinė yra pakankamai talpi. Šiuo automobiliu galima pervežinėti ir nemažus krovinius, tai lengvai įgyvendinama atlenkus galinę sėdynę. Yra tekę vežioti tiek baldus, tiek buitinę techniką, statybines medžiagas ir kt.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilį turiu jau 6 metus. Įsigyjau automobilį su 210 tūkst. km rida (jei tikėsime odometro rodmenimis). Pats nevažinėju labai daug, per minėtą laikotarpį pravažiavau apie 80 tūkst. km., per kuriuos teko patirti tiek šilto, tiek šalto. Važinėju mišriai, užmiestis-miestas. Savaitgaliais, reguliariai, važinėjant į kaimus, žvyrkeliais. Po ilgametės patirties pateiksiu pakankamai išsamų automobilio eksploatacijos aprašymą. Šių automobilių kainos nėra didelės, tad ir nuvertėti jau nelabai yra kur. 2012 metais šią mašiną pirkau už 3900 litų (apie 1100 eurų). Šiuo metu jų kainos yra apie 650 eurų. Problema galima būtų įvardinti šių automobilių paklausą, kuri yra tikrai žema. Norint parduoti susilaukiama labai mažai dėmesio. Vienu metu, apie 2016 metus, buvo kilusi mintis sąvo automobilį parduoti, nes papraščiausiai norėjosi atsinaujinti, bet susilaukiau labai mažai susidomėjimo. O ir tie kurie skambino, siūlydavo juokingą 200-300 eurų sumą už pilnai važiuojantį automobilį. Už pasiūlytas sumas parduoti atsisakiau ir nusprendžiau važinėti toliau, tol kol neiškils rimtų problemų. Iki šiol jų ir nesulaukiau. Kalbant apie atliktus remonto darbus, yra būtina pabrėžti, jog šio automobilio pakaba yra stebėtinai patvari. Yra tekę keisti tik vairuotojo pusės priekinę šakę bei stabilizatorių traukes. Kėbulas iki šiol taip pat nepareikalavo jokio dėmėsio (išimtimi reikėtų laikyti 2 mažus eismo įvykius). Per 6 metų laikotarpį pagrinde teko krapštytis variklio skryriuje. Tik nusipikrus automobilį teko keisti oro srauto matuoklę (nauja, neoriginali apie 120 Lt kainavo), pakaitinimo žvakes (apie 45 Lt už vienetą teko mokėti, reikėtų paminėti jog vienos žvakės pakeitimas rya labai probleminis, nes ją užstoja kuro siurblys). Po 3 metų eksploatacijos pakeičiau akumuliatorių. Po 4 metų eksploatacijos keičiau vandens pompą (pradėjo per veleną leisti vandenį), tuo pačiu keletą prasitrynusių aušinimo sistemos žarnelių pakeičiau. Panašiu metu iškilo iki šiol rimčiausia bei brangiausiai atsiėjusi problema - pradėjo dingti automobilio trauka, jis karts nuo karto pradėjo trūkčioti. Pavyko diagnozuoti kuro siurblio klaidas. Nusprendžiau jį pasikeisti. Už devėta mokėjau berods 90 eurų. Panašiai tiek atsiėjo darbas (šį remoną atlikau servise, vienintelis remontas prie šio automobilio, kurio neatlikau pats). Praėjus 5 metams per vairo stiprintuvo siurbliuko korpusą ėmė skverbtis skystis - buvo susidėvėjusi siurbliuko tarpinė (atsisiunčiau neoriginalią, kainavo apie 10 eurų). Taip pat teko rankas pridėti ir prie salono. Nusipirkus automobilį reikėjo susitvarkyti salono pečiuko varžą (neveikė 1 ir 2 apiputimo greičiai, remontas pats papraščiausias - reikėjo tik prilituoti 3 naujus rezistorius, darbas kurį gali atlikti betkuris, net nieko apie mašinas nenusimanantis, kaina apie 15 Lt visų trijų rezistorių). Taip pat prastai užsidarinėjo vairuotojo durų langas, išsiardžius dureles radau vieną susidevėjusią detalę (jos pavadinimo net nežinau), kurią užteko pakeisti paprasčiausia veržle ir stipriau priveržt). Kaip vieną problematiškesnių automobilio vietų reikėtų įvardinti salono medžiaginę apdailą. Tiek lubos, tiek durelių apdaila yra linkusi atsilupti. Kiek teko domėtis, tai cheminio valymo pasekmė (klijai su kuriais tos medžiagos buvo priklijuotos blogai sureaguodavo ir atlipdavo). Tai teko tiek visas dureles, tiek lubas persiklijuoti. Taip pat problemine vieta reikėtų įvardinti automobilio durelių išorines rankenas, kiurios turi tendenciją išlūžti. Mano atveju, buvo išlūžusi tik galinių, vairuotojo pusės, durelių rankena. Vis neprisiruošiau to padaryti, tempiau laiką, kol galų gale į mano mašinos šoną, t.y. kaip tik į tas dureles, įsirėmė kita mašina per smulkų eismo įvykį. Tai pasirinkau, kad tiesiog visas dureles pakeistų servise, draudimo lėšomis. Na ir reiktų paminėti einamus remontus - t. y. stabdžių kaladėlių bei diskų keitimą. Galbūt pridėti reiktų, kad praėjus 6 metams (tiksliau praėjusią vasarą) teko pasikeisti visus stabdžių vamzdelius (dėl atsiradusios korozijos) bei kuro vamzdelį, einantį nuo kuro bako iki variklio skyriaus. (su darbu ir medžiagomis mokėjau 60 eurų).
Patarimai perkančiajam
Gerai įsiklausyti į variklio darbą. Šiems dyzeliniams varikliams yra būdingas liaudyje vadinamas traktorių sindromas (galima pasigooglint, pilna pavyzdžių internete). Pačiam neteko susidurti su šia problema, tačiau perkant jos reiktų vengti. Patikrinti visas išorines durų rankenėles, pažiūrėti ar nekliba, ar nėra išlūžusios. Pasitikrinti visus el. langų pakelėjus. Atkreipti dėmesį ar veikia visi pečiuko greičiai (ar nenudegusi varža). Įvertinti salono būklę Visa kita patikra prieš perkant automobilį standartinė, Pagrindinis patarimas nesivadovaudi didžiosios visuomenės dalies nuomone apie šios markės automobilius. Nėra juose nieko tokio ko reikėtų bijoti. Paprasti, nebrangūs automobiliai ir tiek. Puikiai tinka žmonėms su kuklesniu biudžetu. Pats iki šiol nesigailiu nusipirkęs, eksploatuoju jau 6 metus ir ketinu tai tęsti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  400 serija45   
 200 serija25   
  Vidutiniai 600 serija75   
  Reprezentaciniai 800 serija   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt