Algis | 2012-06-09 |
Bėda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Miesto automobilis.
labai didelės detalių kainos, o ir gedimai dažni.
|
Kaip moteriškas miesto automobilis yra pakankamai geras,manevringas.Variklis puikiai reaguoja į apsukas.Viduje apdailos medžiagos ne pačios pigiausios todėl ir atrodo gerai.Bet čia visi privalumai ir baigiasi. Variklis 1,4 smagus kaip tokiai mašinytei ,bet kaip ir visiems čia rašiusiems galiu paantrinti problemos su galvutės tarpine. Nuvertėjimas didžiulis ,o detalių kainos kosminės.Guolis 600 Lt, tarpinės pakeitimas 1000. Variklis ir važiuoklė, du dalykai dėl kurių galit turėti vėliau daug bėdos ir nemažų išlaidų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramunas | 2012-03-09 |
tikra beda, tragedija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvari vaziuokle
Variklis, stabilumas, sedynes nelaiko posukiuose
|
Rover 214, 1.4 benzinas, 76 kw. 99m.
Pirktas 2008m, ir po menesio islindo beda, buvo perkaites variklis, teko keisti tarpine, slifuoti galva. malonumas ne is pigiausiu, jai gerai pamenu apie 1200 lt kainavo. Stabilumas siaubingas, posukiuose ypac. Pliusa jam galiu deti tik manevringumo atveju mieste, ir vaziuokles patvarume, per 4 metus vaziuokle gana neblogai atlaike, pakeistos tik traukiu gumos kurios gana nebrangios.
Pasidomejus daugiau apie siuos modelius tikrai norisi griebtis uz galvos, vien del variklio nekokybiskumo, megta atsilupti stogo apmusalas
Roveriu varikliai yra tikrai prasti (1.4 benzinas), remontas brangus, tarpines nelaiko, megsta perkaisti, o kas blogiause kad ne kiekvienas meistras ji sugeba tvarkyti, o dar maziau juos apsiima travrkyt. Faktiskai jai sugedo, dek kita. Mieste kuro sanaudos tikrai dideles, traukos neturi, nuvertejimas didelis! Nepatariu aplamai pirkti, o jai jau susigundet, pasidomekit apie juos daugiau, ypac apie varikli.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donatas | 2012-01-23 |
ROVER 200
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
manevringas ir dinamiškas, nekapryzingas miesto automobilis
gamintojo panaudotos pigios detalės, tame tarpe ir vidaus apdailoje
|
Surinktas UK. Manevringas, puikiai valdomas. Dinamiškas. Ekonominė klasė. Pakankamai atsparus korozijai. Vidutiniškai minkšta važiuoklė. Geras pravažumas. Kuro sąnaudos vidutinės (kaip tokiai klasei).
Mažoka garso izoliacija, kai kurios plastmasinės ir detalės iš pigių pakaitalų, todėl kartais sukelia netikitų nemalonumų. Mano Rover variklio variantas ROVER 4 cilindrų, 8 vožtuvų. Variklis ištvermingas, tik gal kiek triukšmingas. Šaltą žiemą prireikia valyti alsuoklį, tačiau tai ne problema, nes priėjimas puikus. Elektros instaliacija paprasta. Prie daugelio agregatų priėjimas puikus (tik termostatas užkištas už bloko ir nelabai patogus dirželių keitimas).
Pavarų dėžė suderinta (mechaninė) - miesto variantas, 5 pavarų, bet trasoje norisi dar papildomos.
Liga - starteris. Mėgsta užsiteršti. Reikia perrinkti. Valytuvų mechanizmas irgi galėtų būti stipresnis (patvaresnis) Dėl stereotipų, pigus. Eksploatacija nebrangi (nelabai yra kam ir gesti). Kuro sąnaudos tokios klasės ir tokių metų automobiliui - vidutiniškos. Bakas ~40 litų.
Detalės šrotuose ne deficitas. Originalai gal brangoki, bet važiuoklė labai patvari, todėl įpatingo dėmesio nereikalauja.
Mėgsta pavogti priekinį ženklelį (per 7 metus - 2 kartus). Rasti naują - kebloka (turgui nėra, o parduotuvėje brangu ir reikia užsakinėti). Atkreipti dėmesį ar nėra skysčių ir tepalų pavarvėjimų, ir ar gerai kuriasi šaltas ir ilgai stovėjęs (>4 d.) automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrė | 2011-10-13 |
bėda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažas, manevringas, itin talpus, pakankamai galingas ir patogus
Variklis, neekonomiškas, mėgsta parūdyt ir pabarškėt
|
Automobilis idealus pradedantiesiams vairuotojams. Pakankamai galinga, labai manevringas ir nepaprastai talpus kaip toks mažylis. Tikra ant ratų riedanti bėda.. Kiek teko susidurti akis į akį su žmonėm juos turėjusiais, tai 70 % buvo variklius pakeitę naujais, likę - sukišę krūvas pinigų tvarkydami seną variklį.. Beveik visų bėda ta, kad antifrizas subėga į tepalus, o nepatyrę meistrai to nesugeba pasakyti, kol variklis visiškai neužsilenkia. O ir kuro reikalauja tikrai daug. Aš asmeniškai turėjau benzininį 1.4 varikliu, tai mieste rydavo apie 8, o žiemą ir daugiau. Tikras košmaras važinėjant daug. Tačiau tą atperka galia, maniškis buvo sportinis variantas, tai nemažai stiprių vyrukų su galingais džipais išprovokuodavo smarkiai viršyti greitį miesto gatvėse. Eksplotacija nepigi, nuvertėjimas tikrai didelis. Atkreipkit dėmesį į variklį ir laimingi kelio...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Audrius | 2011-04-25 |
97m 214Si 76kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, variklis, važiuoklė, trauka, ekonomija.
salono kokybė, nepopuliarus auto.
|
Pirkau daužtą automobilį. Mokėjau 800lt, su visais remontais dažymu ir tt isėjo apie 2000lt.Neskaitant keletos traukelių, tepalų, filtrų keitimo daugiau jokiu investicijų nereikėjo. Autombilis yra grazus ir pakankamai šiuolaikiškai atrodo iš išorės. Salonas - didžiausias trūkumas. Prastai surinktas, medžiagų kokybė primena kiniškų žaislų kokybę. Tai labiau aktualiu ,,abloškėms'' , nes kitos detalės taip nekrenta į akis ir kaikur kokybė patenkinama. Abloškės padarytos tarsi iš popieriaus ar kartono. Pas mane vienoje pusėje nuo saulės susiraitė :D (to neteko pastebėti vokiškuose auto).Vis dėlto prižiūrint, kur ne kur paklijuojant ir nedrąskant tikrai galima važinėti ir jos laikys. Tiesiog iš vokiško auto išlipus į ši susidaro nekoks įspūdis. Rūdys - daugiau išimtis, nei taisyklė. Mano Rover variklis 1,4 twin cam(16V). Sako 8v varikliai geresni, nors nežinau kaip iš tiesų. Maniškiam varikliui, kiek domėjausi būdinga, kad pradega tarpinė.Visas variklis kartu su alkūniniu ir tarpine veržiasi su ilgais dideliais varztais kurie jungia viršutinę variklio dalį su apatine.Todėl tarpinė nelaiko. Pats neardžiau, todėl negaliu nieko pasakyti.
Maniškis variklis kuriasi be problemų tiek žiemą tiek vasarą,anksčiau suvartodavo apie 15l mieste, kai pakeičiau neveikiatį termostatą - 8l. Eksploatacijos kaina ~ kaip trečio golfo, o kartais ir pigiau. už termostatą mokėjau 30lt. Abloškę radau už 10lt. Kainos nėra ypač didelės tik reikia paieškoti priimtinesnių variantų. Kaina nedidelė, nuvertėjimas šioks toks yra, nors ir nelabai žymus. Pirkdamas Šį auto manau gali jį praduoti po metų už ta pačią kainą. Aišku bėgant metams kaina krinta. Pasižiūrėti ar geras variklis, nesirinkti pigiausio. Visa kita standartiniai dalykai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
R | 2011-04-15 |
Rover 200
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nesigailiu pirkes. Atrodo neprabangiai, bet ir kainuoja nebrangiai.
2.0 sdi motoras, su 74kw, kadangi auto sveria 1100, jis mazas zveriukas. Kuro kaip bevaziuotum pasiima iki 6.5litro. dalys nebrangios, ziema neblogas pravazumas. itin patogus mieste. vienintelis minusas tai garso izioliacija. ganetinai garsiai salone girdisi variklis. 2.0 SDI Tepalus, filtrus,dirzus (Kaip ir priklauso), pakaitinimo zvakes, kaires puses granatos guma, desinio sarnyro restauracija, ir stabdziu kaladeles.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
andrius | 2009-10-23 |
rover 214
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kietokas bei triuksmingas komforto atzvilgiu mieso automobilis. 1.4 kad ir tokiam modeliui- per silpnas variklis. triusmo daug o greicio maza. detales brangokos kaip tokiam pirskiui, gelbeja taksi parko lauzynas antrajam aukste ( pvz amortikai ten po 50lt., kur nauji apie 370 lituku kainuoja) kuro sanaudos tenkina- 7-8 ltr. vidutiniskai. garso izoliacija tikrai prasta. tarpines ir gumos beveik savo atitarnave jau. lietingam keliui bagazinej nepatartina vezti geru daiktu : bagazine pilna vandens. 1.4 8v greiciu deze,karterio tarpine, variklio dangtelio tarpine, greiciu dezes salnikai, dirzeliai, radiatorius, galiniai guoliai ir stabdziu priekiniai bei galiniai diskai, valytuvu varikliuko remontas... tepalai ir kt smulkmenos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arturas | 2009-03-03 |
Pigus, manevringas, pakankamai patikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus variklis, grazi isvaizda, gera vaziuokle, pigus kaip reta.
Salonas..
|
Automobilis nera tas, del kurio zmones atsisuka vaziuojant gatve. Manau ideali masina pradedantiesiems. Nedidelis, pakankamai manevringas. Labai ekonomiskas. Dalys tikrai pigios (kadangi is UK yra labai daug privestu, o ir naujos yra iperkamos) Negana to yra bene toks pats modelis MC, todel yra daug tuning detaliu, o ir siaip jam uztenka nudazyti gamyklini spoileri ant galinio stiklo ir uzdeti placius ratus ir masina LIUX. Vidus manau bene vienintele sio automobilio probema. Sedynes nera patogios ( vairuojant 5 h jauti nugaros skausma) panele is prastokos medziagos ir labai greitai viskas atsiverzia ( sustojus jautiesi 2-ame golf'e) Abloskes - tragiskos :), labai greitai atplysta stogo ismusimas. Taciau imant bendraja prasme, tai geras automobilis. Kainos ir kokybes santykis - puikus. Apie benzinini mazai ka galiu pasakyti, taciau 2.0 l dyzelinis, tiesiog sukurtas siam modeliui. Automobilis sveria 1100kg, o is jo isspausta 83 kW. Mano atveju buvo idetas cipas, tad roveriukas buvo nepagaunamas. Kuro sanaudos budavo 5l mieste. Kiek zinau variklio dalys nera brangios Kastai tikrai nedideli. Uztenka ilasinti kelis litus kuro ir jau skieji. Kad tepalus estu - negirdejau. Vaziuokle taip pat patvari, na o nuvertejimas - kaip ir visu (nera nei vieno kuris nera antikvarinis ir laikui einant brangtu). Reiktu ziureti i automobilio stovi, taciau moketi daugiau nei 1700e uz bet koki ( ar benzina ar dyzeli) nepatariu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donatas | 2008-07-16 |
Rover 200
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gerai traukia. mažos kuro sąnaudos. gera miesto mašina. kiek per garsiai dirba variklis.
Beja starteris - jos liga. greit prisineša šiūkšlių jei važinėti ne vien tik asfaltuotais keliais. 1.4i paskirstymo dirželis su įtempimo guoliu, termostatas, kompensatoriai, priekiniai stabžiai, tepalai-filtrai, temperatūrinis daviklis, aukštos įtampos laidai. Visa tai keista beveik iš karto nusipirkus - perkant žinojau, kad reikės keisti). Starterio remontas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |