Markės
1240 iš 1562
Renault Scenic 2003 - 2009
Renault Scenic, 2003 - 2009
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 13
22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Netrukus po to kai pasirodė Megane II karta, buvo pristatytas ir Scenic modelis, kuris išlaiko tradicinį Renault stilių. Buvo gaminamas ir septynvietis kompaktiškas vienatūris Grand Scenic su ilgesniu tarpuračiu ir prailginta galine dalimi. Todėl automobilis sutalpina papildomą trečią sėdynių eilę, tiesa tinkančia daugiau vaikams. Scenic turi gan lengvai modifikuojamą interjerą, sulankstomą priekinę keleivio sėdynę su integruotu staliuku, taip pat automatinius priekinius žibintus, automatinius stiklo valytuvus ir visus elektra valdomus langus. Scenic yra puikus erdvumo ir komforto derinys – automobilis turi erdvų bei praktišką saloną, kurį galima lengvai pertvarkyti. Bagažinė yra gan talpi, o viduje gausu sumanių dėtuvių – tiek grindyse, tiek slankiose dėtuvėse po sėdynėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-03-21
Po 10 metų Sceniko II eksploatacijos...
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai geras, patvarus ir galingas, o kartu ir gana ekonomiškas variklis ir negendanti transmisija. Puikiai prieš rūdyjimą apdirbtas kėbulas. Aukštos kokybės negendanti elektronika. Labai patogus, daug visokio pasidėjimo.
Minkštoka, šiek tiek linguojanti pakaba. Nežinančiam gana sunkus ir nepatogus priėjimas keičiant visokius filtrus ir lemputes.
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,7
Bendras automobilio aprašas
"Automobilis kuris man patinka"- tai yra mano prieš kelis metus parašytas atsiliepimas . Dabar dar galiu prie visko pridurti štai ką . Tai išties puikus automobilis, nes nusipirkau nedaužtą ir ik tol " auksarankių" turginių lietuvių neremontuotą. 160 000 km aš nuvažiavau prie variklio net pirštų neprikišdamas ( nežinau, kiek jo rida prieš perkant atsukta buvo, o dabar tai rodo 200 000 km). Ant kėbulo po 15 metų -nei rūdelės ! Nors važinėju apskritus metus. Amortizatoriai irgi dar nei vienas nekeisti. Greičių dėžė neremontuota ir veikia puikiai. Variklis ( 1,9 dci dyzelis) tik po 10 000 km paprašo įpilti apie 0,5 litro tepalo ir toliau važiuoja iki 15 000 km, kol jį pakeičiu. Pilu tik Elf markės sintetinį tepalą SXR 900. Tepalus ir filtrus keičiu pats. Nei kartą iki šiol nepavedė kelyje. Puikiai apdorotas prieš koroziją iš gamyklos kėbulas, kiekvienoje kėbulo detalėje yra technologinės skylės su guminiais kamščiais- gali pats prisipurkšti antikorozinių medžiagų į jas. Iki šiol veikia visi prietaisai, o iš kitų rašytojų čia dažnai minimų elektronikos gedimų- tik kartą keičiau perdegusią ventiliatoriaus varžą, štai ir visi gedimai per 10 metų. Dar pernai keičiau galinius stabdžių diskus, nes sudilo, o priekiniai ir iki šiol nekeisti. Traukutes kažkada keičiau , vieną "granatą", jų gumas. Aišku, jau kiek apsitrynė salonas, apmušalai...apsibraižė šonai... Tačiau su šiuo automobiliu važinėsiu kol jis numirs, nes vargiai ar ką sėkmingesnio nusipirksiu net iš salono. Na o tiems, kurie čia vis keikia šią markę , galiu tik pareikšti užuojautą, nusipirkus iš kokio nevykėlio, kuris sugebėjo tik važiuoti ir nieko neprižiūrėti. Ir neduok dieve, nusipirkti su remontuotu Lietuvoje varikliu. Nereikia varyti ant visos markės, jei jau pigiai nusipirkai kažkokį uždrožtą šlamštą ir tau tiesiog nepasisekė. Renault -puikūs automobiliai ir juos pirkti tikrai verta. Pirkdamas kitą tokį patį, dabar jau neimčiau su stikliniu stogu, kaip mano - tikrai visiškai nereikalingas "pribambasas". Ir dar ieškočiau su 5 bėgių greičių dėže vietoj 6. Patogiau penki bėgiai , nei 6 .
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dalys nelabai brangios, o remonto kaina labiausiai priklauso nuo to, kur remontuojiesi. Kokybė- mažiau priklauso . Šiaip remontavau nedaug, tai negaliu sakyti, kad buvo labai brangu. Remonto kainos, aišku, kasmet kyla. Na, pats automobilis per 10 metų nuvertėjo nuo 10 000 eur iki kokių 2 000 eur. Bet taip ir kiti nuvertėja.
Patarimai perkančiajam
Gerai pasitikrinti viską prieš perkant, nes modelis jau 10 metų nuimtas nuo gamybos. Todėl sunku yra rasti gerai užlaikytą. Nepirkti, jei buvo daužtas pats kėbulas ( nors daug kėbulo dalių yra plastmasinės ir nerūdija ) ir geriau nepirkti, jei variklis jau buvo remontuotas Lietuvoje arba automobilis važinėtas Vokietijoje. Nes bus jau vokiečių užvaikytas autobanuose , o rida lietuvių atsukta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai