Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Komfortiška pakaba
- Praktiškas
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
Trečios kartos Megane buvo pristatyta 2008 metų pabaigoje tam, kad konkuruotų su naujaisiais Volkswagen Golf, Fiat Bravo ir Peugeot 308 modeliais. Automobilio dizainas nėra toks išskirtinis koks buvo antros kartos hečbekas, tačiau yra neabejotinai patrauklus. Pristatyti variantai yra 5 durų hečbekas ir 3 durų Megane Coupe. Renault Megane Coupe pirkėjai galės rinktis iš tos pačios variklių gamos, kaip ir penkerių durų hečbeko atveju. Siūlomi 1,6 L 100 AG, 1,6 L 110 AG, 2,0 L 140 AG bei 2,0 L 180 AG benzininiai motorai. Taip pat ir dyzeliniai agregatai 85 AG, 90 AG, 105 AG, 110 AG ir 130 AG.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-05-16 |
1.6 benzinas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, dinamiškas mieste, gerai valdomas, gerai šviečiantys žibintai
Pigus salonas, prastoka garso izoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Pirktas pusės metų senumo, bazinis modelis. Eksploatuojamas jau 4 metus, per kuriuos nuvažiuota 85 000 km. Kolkas galiu sakyti kas tai tikrai patikimas modelis, per visą eksploatavimo laiką keičiau tepalus, filtrus ir kelias lemputes (išskirčiau žibintus, gal dėl to kad mašina gana nesena, bet šviečia super). Po paskutinio aptarnavimo, anot serviso meistrų "viskas tvarkinga". Variklis paprastas 1,6 atmosferinis 81 kW. Dėl greičių dėžės su trumpais bėgiais, mieste labai dinamiškas, jungiant pavaras prie 3,500 apsukų bėgėjasi labai gerai, o keliant apsukas toliau, pasidaro gan triukšmingas ir "tada jau eina" :) Dėl trumpų bėgių, kas smagu mieste, nelabai smagu darosi magistralėje. Kadangi 6 pavarą prašo jungti prie 60 km/h, tai magistralėje važiuojant 130 km/h variklio apsukos siekia 3,500 ir jau salone yra gana triukšminga. Kuro sąnaudos daug važinėjant mieste iki 8 litrų benzino. Interjeras realiai yra pigus. Daug kieto plastiko, surinkimo kokybė gera, niekas per daug nebilda ir nekrebžda. Automobilis yra bazinės komplektacijos, ką išskirčiau, turi autopilotą, laisvų rankų įrangą, stabilumo kontrolę kuri žiemą nei kiek neleidžia išdykauti :) medios valdymą prie vairo. Garso izoliacija sakyčiau silpnoka. Valdomas tikrai gerai, manevringas, per provėžas važiuoja gerai, nesitampo. Važiuoklė standi, o su vasarinėmis padangomis gal net norisi minkštesnės. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jei neskaitysim kelių lempučių - remontų neturėjau. Eksploatacija nebrangi, tepalo filtras - 4,5 eur vieno iš geriausių gamintojų. Nuvertėjimas šitai markei Lietuvoje negailestingas :) teks važiuoti dar ilgai pačiam, nes už centus geros mašinos nesinori atiduoti. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkit mažai bėgusius ir pamiršit autoservisų plėšikavimus :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Megane TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis