Markės
1509 iš 1912
Renault Megane, (II) 2002 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.84% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Megane II buvo pradėtas gaminti 2002 metais su daugybe įvairių kėbulų: trijų ir penkių durų hečbeko, 4 durų sedano, penkerių durų universalo ir net kupė/kabrioleto tipais. Megane dizainas išlaiko tradicinį Renault stilių pradėtą Avantime modelio. Naujas Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu ir įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose – tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą. Saugumą užtikrina automobilio konstrukcija su numatytomis deformacijos zonomis, kurios absorbuoja didžią energijos dalį susidūrimo atveju. Brazilijoje Renault pristatė "Hi-Flex" variklio versiją – tai variklis, kuris gali būti “maitinamas” tiek benzinu, tiek etanoliu. Šis 1.6 16V variklis turi 110 AG (115 AG su etanoliu) galią. Galingiausia Megane versija turi 2.0 L 16V turbo variklį su 225 AG (165 kW) galia. Šis Megane turi sportiškesnę pakabą ir kėbulo apdailą. Naujas 2.0 dCi 16V dyzelinis variklis pasižymi puikiais parametrais, tyliu darbu bei nedidelėmis kuro sąnaudomis. Šis 16 vožtuvų dyzelinis Megane variklis turi puikų sukimo momentą - 340 Nm esant 2000 sūk./min, bei 150 AG galią esant 4000 sūk./min. Visi siūlomi dyzeliniai varikliai atitinka Euro 4 reikalavimus, išvysto didelę galią bei sukimo momentą taupiai naudodami degalus, bei nekeldami didelio triukšmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu

Automobilyje vėl yra akcentuojamas saugumas – jis buvo įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą.

Galingiausia versija RenaultSport (RS) turi 2.0 L 16v variklį su 225 AG (165 kW):


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
Rimas | 2014-09-13
Renault arba remontuoji arba vaziuoji
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gausi papildoma iranga, komfortas.
nepatikimas, daznas meistru draugas
Isvaizda tikrai puiki anu metu stiliui, komforto paketas 10 balu jeigu veiktu kaip priklauso, salonas irgi ganetinai puikus. Taciau viska sugriauna reno prakeiksmas tai elektros problemos ir galvos skausma keliantis variklis. Kebulas nerudyja tad ji galima pamirsti. Elektros gedimai pasireiskia visur spynu rakinimas, langu atidarymas, krituliu daviklis kuri sutaisyti nulis sansu ir t.t Komforto atzvilgiu kaip kompaktines klases automobiliui galima rasyti 10. Vaziuokle patvari musu keliams. Gal kiek nepatogi greiciu deze. Kosmaras. Teko girdeti, kad siu varikliu 1.9Dci resursas labai mazas 150 000km, mums pasiekus 140 000 viskas eme byreti. Sumazejus kompresija, tepalo siurblys, turbina. Ka pakeisi vistiek vaziuos nemaloniai. Plius trauka tikrai nera ispudinga o srebia kaip ryklys ziema miesta iki 9ltr. Turbinos remontas 1000lt, siublys tepalo 200lt, ir t.t. tikrai nelinkiu prasideti su reno viena diena tikrai prades byreti. Rinkis galbut geriau benzina, rasti nepavargusi dyzeli labai sunku, nepasikliauti tik diagnostika. Pvz kompas gali rodyti kad blogas purkstuku darbas, taciau bandant islyginti skirtinga kompresija purkstukai purskia daug kuro.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-03-12
Megane 2005m. 1.9 dci universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, ekonomiskas , talpus , pigus remontuot , jei benzininis.
Prastos salono medziagos , vidutiniska garso izoliacija
Ieskojau automobilio kas pakeistu mano sena audi a6 c4 2.5 tdi, vazinet i darba ir zvejybas. Niekad negalvojau kad juo bus Renault , o dar megane- daug zemesnes klases automobilis. Bet pazistamas , suzinojes kad ieskau kitos pigios , darbines masinos pasiule megane 2 universala . Atvaziuok sako , turiu ledine - kaip is gamyklos. Labai priesiskai nusistates pries prancuziskas masinas atvaziavau perlekt. Isvaizda pasirode savotiska , bet moderni. Kebulas turejo negyliu pabraizymu, bet nedazytas , nedauztas . Sparnai pas jas plastmasiniai, kebulas cinkuotas -tai niekad nebus problemu su korozija, kur senoj audinej rudys man jau buvo daede. Atsisedus i salona, biski sokiravo pigios kietos plastmases , bet kedes gerai prilaiko ir apgaubia kuna. Salone daug vieteliu , dezeliu, skyreliu visokiem menkniekiam - preikyje gali pasistatyt 2 kavos puodelius, i dureliu sonines kisenes telpa 1.5 l vandens bambalis, bardaciokas didziulis. Taigi uzsidarau duris, duryse jokios vibro ar garso izoliacijos nenumatyta, plauksteli jos kaip kokia bleka, bet salone pakankamai tylu. Kaip kokiam vidutines klases japone. Maloniai nuteikia is leto uzsidegantis ir uzgestantis salono apsvietimas Spaudziu start ir o dieve- variklio beveik nesigirdi, su tdi palyginus . Automatiksai isijungia faros , pajudu is vietos ir as jau nuo pirmuju metru isimylejau sita masina . Sankaba dirba labai sklandziai , jokio trukciojimo ar tampymosi - dvigubos mases smagratis geras ismyslas, tik kad nepigus jei reikes keist. Variklio trauka daug geresne nei 2.5tdi, traukt pradeda is karto , o nuo 1300 rpm uzpucia dar turbina ir skrendi , gaila variklis ne iki daug apsuku sukasi . Nuo 3500 rpm jau malonumas mazeja . Audine iki 2000 visai netraukia palyginus su dci, tik poto pradeda spaust prie sedyniu . Labai patiko megane valdymas, labai manevringa ir lengvai valdoma, a6 kaip karve ant ledo palyginus su ja. Tik vairo stiprintuvas reno kiek silpnokas - elektroninis , vairas netoks lengvas kad vienu pirsteliu sukiot , ar kokioj kliosej buksuojant jau jauciasi kad persikrauna. Vaziuokle pakankamai komfortiska, geresne nei golf4 , bet giliu duobiu nemegsta . Su audi duobiu neziuredavau. Siaip megane labiau asfalto masina, lekiant zvyrkeliu ar blogu keliu nervina keliose vietose salono cezejimas, bet skaiciau zmones susitvarko . Patiko dar salono ergonomika, ypatingai gerai apgalvotas rankinis stabdis, nenuemes rankos nuo porankio lengvai ji pasieki . 1.9 dyzelis 88kw , kaip tokiai masinai galingas ir ekonimiskas - trasa pas mane 130kmh - 6l . miestas 9l - na dusinu as ji . Nedusinant galima trasoj ir su 4.5 issiverst , o jei 6 begiu ant lygaus kelio 70kmh vilktis tai borto kompas net 3.7 rodo. Nuvertejimas didelis, gal todel kad lietuviai prancuzu nemegsta . Nors megane viena is patvariausiu prazcuzu masinu. Pagal 2013m tuv 10 metu senumo automibiliu tarpe megane turi maziau defektu nei bmw 3, opel vectra, ar volvo v40 . Su savo meganu pravaziavau dar tik 15000, tai kolkas defektu neturejau , nei su elektra , nei su turbina , nei vaziuokle. Bet pries perkant pasidomejau daliu kainom. Prekine vaziuokle paprastute kaip golfe , nors dalys kiek brangesnes , bet vistiek centai palyginus su kokio pasato ar audi a6 . Gale jau vos daugiau mazgu nei golfe, bet irgi nieko kosminio nera, vistiek daug pigiau nei visu megiamu pasatu. Nauja uzvedimo kortele 200lt. Oro srauto matuokle 400lt, mano c4 audinej -1000lt. Pagrindinis dirzas su itempeju 300lt, stabziai , amortizatoriai kaip visom daug maz masinom. O toliau prasideda nauju , moderniu dyzeliniu varikliu aptarnavimo smagumas . Pilnas sankabos komplektas su smagraciu dvimasiu 2600lt , galima keist i paprasta smagrati , tada dvigubai pigiau. Turbina , kuro siurbliai, davikliai , purkstukai - ten kainos tukstanciais jau skaiciuojamos. Todel niekam nerekomenduociau naujos kartos dyzelio kas vazineja nedaug , jau geriau benzinas ar senas tdi. pirkit geriau benzina , nebus nei tu brangiu sankabu , turbinu , nei brangiu siurbliu ar purkstuku.
Pilnas atsiliepimas...
Janis Pimpils | 2013-08-22
Renault Megan 2006 m 1,5 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nevagia ekonomiškas
nebuvo rūko žibintų
Pirktas naujas , per 7 m nuvažiuota 490.000km taip 490.000km super ekonomiškas.4,2l jokių prob. puikus ,patikimas ,ekonomiškas. pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
megane | 2013-01-27
Megane 1,9dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas, ekonomiskas, dinamiškas
Nepatikima elektronika, labai brangus remontas - brangios detalės ir prastas priėjimas,
Galingas, dinamiškas, ekonomiskas. Super variklis vedasi prie-25 -30 be problemų, bet reikia pilti gerą sintetinę alyvą, o nuo pigios turbina užsilenkia. per 2,5 metus sukišau krūvą pinigų: 2 kartus restauravau vairo kolonėlė - 500lt su darbu*2 (meganiu liga), kas 2-3 mėn keisdavau priekinių žibintų lemputes (prastas priėjimas), važiuklė - keiktis norisi, elektros valdymas - tragedija (elektriniai langai genda - meganiu lyga). Sukišau per eksploataciją apie 2000lt. Mokėjau 18 000, pardaviau 10 000. Po mėnesio sutikau Meganės pirkėją- tai jam vos ne "ašaros iš džiaugsmo byrėjo". Sukišo 1000lt - ketė vairo kolonėlę, variklio pagalves, stiklo kėlimo mechanizmą...ir galo nematyti 9 Būtinai tikrinkit patikimam servize.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2012-12-02
renault megane 1.9 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas, ekonomiskas, manevringas
salono pilna ivairiu barskejimu
per 1,5 metu nuvaziavus beveik 30000 km iskyrus tepalus ir filtrus nieko dar neteko remontuot. automobilis ganetinai stabilus ir nera labai kietas nors pas mane 3 duru versija. Perkant tikejausi daug problemu su elektra ir t.t. bet gazdinimai nepasitvirtino ir jokiu problemu iki siol dar neislindo. Siaip automobilis butu idealus jeigu salono plasmasiu kokybe butu geresne nes ganetinai barska vaziuojant ir nuleidus langa baisu uzdarinet dureles nes toks jausmas lyg stiklas sudus. Bet automobilio ekonomija ir trauka viska atperka. Mieste man uztenka 6.3 labai pasistengus buvo 4.8 , o uzmiestyje daugiau 5 dar nebuvo siaip jei nespaudziant iki 130km uztenka 3.5-5 L 1.9 dci 88 kw tokiam automobiliui pakankamas traukos pilnai uztenka tiek mieste tiek uzmiestyje. remontuoti dar neteko, pakankamai patikimas ir ekonomiskas kainos nuvertejimas kaip ir visu renault automobiliu ganetinai didelis bet dar nepardaviau savosios tai kiek nuvertejo nepasakysiu. eksplotacijos kainos nera labai pigios, bet tikrai pigiau nei BMW ar MB. patikrinti visus prietaisus ar veikia neapsiriksit patikrine servise arba TA yra galimybe pasitikrint
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2012-12-02
renault megane 1.9 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
per 1,5 metu nuvaziavus beveik 30000 km iskyrus tepalus ir filtrus nieko dar neteko remontuot. automobilis ganetinai stabilus ir nera labai kietas nors pas mane 3 duru versija. Perkant tikejausi daug problemu su elektra ir t.t. bet gazdinimai nepasitvirtino ir jokiu problemu iki siol dar neislindo. Siaip automobilis butu idealus jeigu salono plasmasiu kokybe butu geresne nes ganetinai barska vaziuojant ir nuleidus langa baisu uzdarinet dureles nes toks jausmas lyg stiklas sudus. Bet automobilio ekonomija ir trauka viska atperka. Mieste man uztenka 6.3 labai pasistengus buvo 4.8 , o uzmiestyje daugiau 5 dar nebuvo siaip jei nespaudziant iki 130km uztenka 4-5 L. 1.9 dci nusipirkus buvo pakeisti dirzai, tepalai, filtrai, vandens pompa, sailenblokai ir stabdziu kaladeles.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2012-08-09
Renault Megane, 2007m., 1,9 tdci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, manevringumas
Nepatogus ilgose kelionese, galetu buti taupesnis, garso izoliacija, remonto kainos, prastas matomumas per soninius veidrodelius ir t.t.
Malonus manevruojant mieste, per siauri veidrodeliai, prasta garso izoliacija, tikrai nera labai taupus (autostradoje vaziuojant 130km/h 7 litrai dyzelio), nepatogios sedynes (ilgoje kelioneje, jau po 100-150km jauciamas nuovargis), automobilio priekinis skydas uzema perdaug vietos automobilyje, del to atrodo, kad automobilis yra dar mazesnis nei istikruju.
Pilnas atsiliepimas...
ElfaZ | 2012-07-10
Renault MEgane, 2004.10, 1,9dci, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, taupus, komfortiškas, patogus.
Nepigūs remonto darbai
Gražus, dailus automobilis. Labai malonu vairuoti. Sėdynės minkštos, reguliuojama vairo padėtis, automatiškai įsijungiančios šviesos, klimato kontrolė, originali magnetola ir jos valdymas prie vairo padaro automobilį smagiu, lengvai valdomu aparatu. Automobilio pakaba minkšta. Tai prideda komforto važinėjant Vilniaus keliais. Bagažinė nėra labai didelė, bet vaiko vežimėlis, net nenuėmus lopšio nuo ratų, puikiai telpa :) 1,9 l DCI 88kw varikliukas traukia auto be jokių trikdžių. Prieš perkant tikrinau servise. Pats nieko nepastebėjau, bet meistrai pamatė kažkokius juodus 'snarglius' ant variklio. Išvada - prieš atvarant į Lietuvą buvo gramdytas, plautas variklis. Tech praėjo be kliūčių. Pakeičiau: pagrindinį diržą, įtempimo guolį, vandens pompą. Viskas su darbu kainavo 693 Lt. Pakeičiau tepalus ir filtrus (232 Lt). Buvo užsikimšęs kondicionieriaus kondensato latakas (varvėjo į saloną kondensatas). Pravalė už 130Lt.
Pilnas atsiliepimas...
vytka | 2011-10-05
Renault Megane 2 Grandtour
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilį turiu virš metų. Kol kas nenuvylė. Neprireikė jokių remontų, tik buvo užsidegusi oro pagalvių lemputė. Gedimą pašalinau patikrinęs laidų jungtis po vairuotojo sėdyne. Viskas patogiai įrengta, lengvai junginėjasi ir valdosi. Gera automobilio dinamika, daug komforto įrangos, puikiai klauso vairas, patogios sėdynės. Sužavėjo raktas - kortelė, kuri telpa man į piniginę ir automobilis užsiveda mygtuku, jeigu kortelė tiesiog yra salone. Labai patogus užrakinimo mygtuku ant rankenėlių ir atrakinimas užkišus pirštus už rankenėlės (nereikia ieškoti kortelės). Šiek tiek nuvylė salono medžiagų kokybė (šeriasi vairas, rankenėlės, yra keli nervinantys barškesiai). 1,9 dci (96kW) Durelių apmušalus, stabdžių kaladėlės.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2010-12-13
Renault Megane II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras matomumas, gyvas varikliukas, geras surinkimas
Hečbekų sąlyginiai maža bagažinė
Kai iš pradžių atsirado šis modelis dauguma juokėsi iš jo formų, aš nesu išimtis, bet laikui bėgant jis vis labiau pradėjo patikti, tai teko tokį įsigyti naują. Nuo pirmų 7km iki 80000km pats pravažiavau su 1,5L 78kw dci varikliuku. Ir galiu pasakyti, kad tai labai smagus automobiliukas, manevringas, stabilus ir svarbiausia patogus važiuojant tiek mieste tie ir ilgoje kelionėje. Rekaro tipo sėdynės ant posūkių laiko taip, tarsi būtum priklijuotas prie jų, triukšmo viduje visiškai nesigirdi, atrodo, lyg būtų aukštesnės klasės automobilis. Matomumas iš salono labai geras. Bet kaip visada būna ir minusų. Nors salono surinkimas ir yra geras, bet neturint "klimos" rankenėlės gali kartais duoti švelnią vibraciją. Rankinis stabdis nors kaip iš reaktyvinio lėktuvo, bet nėra labai jau patogus. Po pietaus ar per lietų atidarius hečbeko bagažinę galit būti nustebinti keletą vandens lašų į apykalę kai lenksitės pasiimti daiktus, nes vanduo gražiai nenubėga į karštus. Taip pat galinio lango valytuvas dėl lango išlinkimo gali dalies lango nenuvalyti, o ypač pašalus kai guma sukietėja. 1,5L 78kw dci nėra labai didelis tačiau važiuojant vienam jo pilnai pakanka. Mašina tikrai "gyva", bet tai labai greitai gali pasikeisti sulipus 3-4 žmonėm. Tada nors variklis ir turi galios, bet jos tarsi nebelieka kai norite ką nors aplenkti. Nors mieste to tokio skirtumo labai ir nepajusite. Kuro sąnaudos su 205 pločio padangom (standartas 195) kai 1/3 užmiestis ir 2/3 mieste apie 5,5 - 6 litrus važiuojant paspaudžiant vis. Bet ramiai važiuojantis žmogus su standartinėmis 195 pločio padangomis be problemų tilps į 5L dyzelio. Per 3 metus važiavimo kai nuvažiuota 70000+ km buvo keistos stabilizatorių gumos (garantinis remontas) ir tvarkytas šildymo pečiukas (gamyklinis laidų sujungimo brokas, sutvarkė nemokamai) Nepagailėkite laiko perkamą automobilį nuvaryti į oficialų Renault atstovų servisą, kad viską patikrintų
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt