Markės
1509 iš 1912
Renault Megane, (II) 2002 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.84% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Megane II buvo pradėtas gaminti 2002 metais su daugybe įvairių kėbulų: trijų ir penkių durų hečbeko, 4 durų sedano, penkerių durų universalo ir net kupė/kabrioleto tipais. Megane dizainas išlaiko tradicinį Renault stilių pradėtą Avantime modelio. Naujas Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu ir įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose – tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą. Saugumą užtikrina automobilio konstrukcija su numatytomis deformacijos zonomis, kurios absorbuoja didžią energijos dalį susidūrimo atveju. Brazilijoje Renault pristatė "Hi-Flex" variklio versiją – tai variklis, kuris gali būti “maitinamas” tiek benzinu, tiek etanoliu. Šis 1.6 16V variklis turi 110 AG (115 AG su etanoliu) galią. Galingiausia Megane versija turi 2.0 L 16V turbo variklį su 225 AG (165 kW) galia. Šis Megane turi sportiškesnę pakabą ir kėbulo apdailą. Naujas 2.0 dCi 16V dyzelinis variklis pasižymi puikiais parametrais, tyliu darbu bei nedidelėmis kuro sąnaudomis. Šis 16 vožtuvų dyzelinis Megane variklis turi puikų sukimo momentą - 340 Nm esant 2000 sūk./min, bei 150 AG galią esant 4000 sūk./min. Visi siūlomi dyzeliniai varikliai atitinka Euro 4 reikalavimus, išvysto didelę galią bei sukimo momentą taupiai naudodami degalus, bei nekeldami didelio triukšmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu

Automobilyje vėl yra akcentuojamas saugumas – jis buvo įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą.

Galingiausia versija RenaultSport (RS) turi 2.0 L 16v variklį su 225 AG (165 kW):


Patalpino: Megane | 2015-10-10
Jeigu pasiseks, tikrai labai faina mašina
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškumas, patogumas, išvaizda
Silpnos vietos - kuro siurblys, purkštukai, valdymo blokas po kapotu. Pabarška plastmasės.
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas
Tikrai gražus, ekonomiškas ir kelyje stabilus automobilis. Ir kainos atžvilgiu tikrai geras variantas, nes atrodo gerai, patogus. Žodžiu, geras variantas tiem, kas ieško nedidelio automobiliuko ir nenori kibirais važinėtis. Bet svarbi sąlyga - turi pasisekti surasti normalią, be kokių paslėptų nesąmonių, nes jeigu prasidės problemos, tai prakeiksit servisus. Meistrai tingi domėtis, net normaliuose servisuose išsidirbinėja vos išgirdę pavadinimą (atitinkamai ir prisigalvoja būtų ir nebūtų dalykų už ką pinigų lupti), taip kad pasiruoškit tokiu atveju gilioms mašinos sistemų studijoms arba mokėsit be krašto "meistrams".
Variklis
Dirba tyliai, gražiai. Nepalyginsi su kitais tokių metų dyzeliukais. Ir vibracijos beveik nėra, jeigu variklis tvarkingas. Nežinau, ar man nepasisekė, bet turėjau problemų su kuro sistema. Mašina dirbo, bet tai vesdavosi ne iš karto, tai drebėdavo. Apvažiavau 5 servisus keturiuose skirtinguose miestuose, vistiek taip niekas iki galo gedimo ir nesurado, tik aptvarkė aplink. Sudeginau krūvą pinigų, laiko, nervų ir prasikeikiau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Jeigu ne gedimai, tai eksploatacija nebus brangi. Einamosios dalys, filtrai visokie nebrangūs, dačikų visokių galima ir šrotuose surasti.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėkit pakabą, ar nėra kokių nesąmonių. Būtinai bandykit išsiaiškinti, ar su kuro sistema kokių problemų nebuvo, nes jeigu buvo, tai gali būt ir toliau.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt