Markės
1508 iš 1912
Renault Megane, (I) 1995 - 2002
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 25
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 56% Ne 44%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Megane yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gamintas nuo 1995 metų su 3 ir 5 durų hečbeko, sedano, kupė, kabrioleto ir universalo kėbulais. Megane pakeitė Renault 19, o naujas dizainas pasižymėjo aerodinamišku kėbulu su charakteringu “paukščio snapo” priekiu, kokį turi didesnis Laguna. Saugumas – pagrindinė savybė į kurią orientuojasi Megane. Tai pirmas Renault automobilis, kuris akcentuojamas kaip itin saugus automobilis. Jis turi 3 taškų saugos diržus galiniam viduriniam keleiviui, standartinius priekinių keleivių diržų įtempiklius, vairuotojo oro pagalvę ir įspūdingą saugumo struktūrą – tobulesnę nei daugumos konkurentų 1995 metais. Megane buvo geriausiai įvertinta savo klasėje ir gavo 4 žvaigždutes 1998 metų EuroNCAP susidūrimo testuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Tai pirmas Renault automobilis, kuris akcentuojamas kaip itin saugus automobilis. Megane buvo geriausiai įvertinta savo klasėje ir gavo 4 žvaigždutes 1998 metų EuroNCAP susidūrimo testuose.

Patalpino: Tadas | 2009-12-15
Renault Megane 1,9 td
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Salonas, originali garso aparatūra
Variklis nepatikimas, važiuoklė
Bendras automobilio aprašas
Kaip ir dauguma žinote, Megane yra kompaktinės klasės automobilis. Pas mus yra 96 m. dyzelinis modelis, turintis turbiną. Galiu pasakyti, kad šis modelis tinka ir mieste ir ant ilgo kelio. Mieste yra gana manevringas, o ilgam kely taip pat važiuoja gan minkštai. Salono viduje viskas išdėstyta patogiai, viskas pasiekiama ir paprasta. Nusipirkę buvome patenkinti pirkiniu, nes dyzeliukas dirbo švariai, variklis buvo švarus, tepalo neleido. Kėbulas nebuvo parūdijęs, viduje viskas funkcionavo. Tačiau tik pradėjus naudoti prasidėjo viena po kitos problemos. Nuo parūdijusių kontaktų iki susilanksčiusių vožtuvų ir veleno trūkimo. Na aišku kiekvienas auto turi savo problemų, bet po poros metų naudojimo, aš jau esu nusistatęs prieš Renault automobilius bei jų servisus. Keletą žodžių apibūdinsiu, kad šis modelis yra "problemų kratinys". Surijęs daug pinigų ir nervų. Būdavo na sutvarkai atrodo jau tikrai pašalinai problemą, tai staiga išdygsta kita problema, ir taip visą laiką, žiema, vasara, nesvarbu.
Variklis
Variklis 1,9 turbo dyzelis, su 66kW. Kadangi naudojome dviese šią mašiną, tai skiriasi ir vairavimo ypatumai. Su panos vairavimo stiliumi šis "ekonomiškas" variklis rydavo vidutiniškai 7 litrus 100 km. Su mano stiliumi rydavo daugiau. Paskutinių metu kai važinėjome mieste, negailestingai valgo 9 litrus šimtui. Kaip ir visiems varikliams reikia keisti ir tepalus filtrus, ir panašiai. Bet vienas dalykas man patiko, nes nėra buvę, kad ji manęs nenuvežtų iš taško A į tašką B.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip toks senas modelis, jis man kainuoja per daug. Ir eksploatacijos prasme ir kuro prasme. Kaina nuo pradžių iki dabar kritusi pusiau. Dėl kuro, niekada nesijausdavo, kad dyzelinis varikliukas naudotu mažai kuro. Detalės brangios, na ne BMW ar MB, bet , kadangi "prancūzas", bet neatrodo ilgalaikes ir patvarios. Jeigu atsiranda kokia problema, tai paskui ją seką ir dar viena ir dar viena, ir jau tenka susitaikyti su dideliais kaštais. Servisai net ne visada padeda. Net jei vadinasi "renault" servisas.
Patarimai perkančiajam
Nuoširdžiai nepatariu, bet dėl skonio nesiginčijama
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt