Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje.
Stipriai atnaujintas Espace buvo pradėtas gaminti 1991 metais su modernesniu Renault kompanijai būdingu dizainu. Nors tai ir nebuvo visiškai naujas modelis, tačiau jis turėjo ne tik atnaujintą išorę, tačiau ir naują prietaisų skydelį. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje. Ši Espace versija buvo pristatyta video žaidime Gran Turismo 2.
Espace F1 bolidas:
Espace F1 bolidas:
Patalpino: As | 2008-10-02 |
Renaut Espace 1991m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1991
Variklio darbinis tūris, l: 2,1
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Masina labai gera. vazinejau su ja 3metus ir per savo kvailuma teko tvarkyti ja. Kuro siurbli uzlenkiau nes neisploviau kanistru nuo chlorkes- tad uzlenkiau. 1000 Km su perkrauta masina kad net zeme vilkosi - dabaigiau amortikus galinius. Varikli teko tvarkyti - tik nupirkus, mat jis buvo tvarkyutas Austrijoje ir visur tepalai bego. Silpniausia vieta tai pecius, jo elektrine dalis susiknisa ir neuzsildo visos masinos, mat ji didele. ratlankiai 17R 205x45 vilko puikiai ir sanaudos liko tos pacios - uzmiestyje prie 100km/h 5 l o mieste 8 l. Vaziuojant zvirkeliu nemeto ir nebarska (70- 80km/h) nors teko gan daug vaziuoti zvirkeliu, bet vaziuokle islaike puikiai. Geda ir sakyti, bet tepalus keiciau tik syki i metus kartu su filtrais. |
Variklis |
2.1 TD |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Sutvarkytas varyklis, amortikai galiniai, kuro siurblys |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Espace TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis