Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Porsche kokybė
- V8 ir Turbo versijų galia
- Galimybė važiuoti bekelėje su tinkamomis padangomis
TRŪKUMAI
- Neįprastas ir nepatrauklus išorės stilius
- Brangios eksploatacijos ir remonto išlaidos
- Standi pakaba
Cayenne yra penkių vietų visureigis turintis galingą ir labai savitą įvaizdį. Šis automobilis buvio sukurtas tiek keliui, tiek bekelei – užtenka perjungti greičių dėžės jungiklį į „low-range“ režimą ir automobilis yra paruoštas bekelei. Porsche traukos sistema (PTM) kartu su stabilumo kontrolės sistema (PSM) leidžia automobiliui važiuoti net ir sunkiausiomis sąlygomis. Cayenne buvo sukritikuotas BBC laidos “Top Gear” vedėjų kaip gerai suprojektuotas, gebantis važiuoti bekele, tačiau nepaprastai bjaurus automobilis. Jis turi pirmajį Porsche V8 variklį nuo 928 modelio laikų. Visureigio rėmas ir durys yra pasiskolintos iš VW Touareg automobilio. Cayenne Turbo S versija turi 4.8 L dviejų turbinų V8 variklį, kuris išvysto 500 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Rezultatas – iki 100 km/h didelis visureigis pagreitėja per 5.1 s, o maksimalus greitis 275 km/h. Cayenne pasižymi maksimaliu komfortu, išskirtine ergonomika ir dėmesiu detalėms.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis turi pirmajį Porsche V8 variklį nuo 928 modelio laikų.
Visureigio rėmas ir durys yra pasiskolintos iš VW Touareg automobilio.
Galingiausia Cayenne Turbo S versija turi 4.8 L dviejų turbinų V8 variklį, kuris išvysto 500 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Rezultatas – iki 100 km/h didelis visureigis pagreitėja per 5.1 s, o maksimalus greitis 275 km/h.
Porsche Cayenne buvo naudojami „Transsyberia“ 6600 km ralyje per Sibirą:
Tokį Porsche vairavo futbolinininkas Cristiano Ronaldo.
Visureigio rėmas ir durys yra pasiskolintos iš VW Touareg automobilio.
Galingiausia Cayenne Turbo S versija turi 4.8 L dviejų turbinų V8 variklį, kuris išvysto 500 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Rezultatas – iki 100 km/h didelis visureigis pagreitėja per 5.1 s, o maksimalus greitis 275 km/h.
Porsche Cayenne buvo naudojami „Transsyberia“ 6600 km ralyje per Sibirą:
Tokį Porsche vairavo futbolinininkas Cristiano Ronaldo.
2017-08-10 |
Porsche Cayenne V6 3.2 L 2005 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puiki isvaizda, nors automobilis ir senas, bet dar gerai atrodo. Didelis automobilis, daug vietos salone ir bagazineje. Patikimas 3.2L variklis. Geras pravazumas.
Dideles kuro sanaudos (jei vazinejant tik benzinu)
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 18,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 14,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu Porsche Cayenne V6 3.2 L jau treti metai. Tai yra puikus automobilis, niekada rimtai dar nepavedes, automobilis dalinasi platforma kartu su Audi Q7 ir VW Touareg. 3.2 variklis yra tas pats VW variklis tik Porsche siek tiek padidine jo galia. Variklis puikiai draugauja su dujomis, tad galima drasiai statyti duju iranga ir vazineti, taip pat pigiai kaip ir su 3 L dyzeliniu visureigiu. Tiesa galios siam visureigiui gal kiek ir truksta nes svoris beveik 2300 kg, o variklis isvysto tik 250 AG, bet nelakstant uztenka. Pravavazumas sio visureigio nera fantastiskas, bet tikrai be problemu iveikia nemazas kliutis ar kalvas. O jei dar komplektacija su pniaumo pakaba tai isvis pasaka- galima reguliuoti auksti, pritaikyti pagal poreikius- vaziuoti bekele ar asfaltu. Ziema su pravazumu taip pat problemu nepastebeta. Is esmes automobilis gan tvirtas, sportiskas, labai stabilus kelyje. Teko keleta menesiu vazineti su VW Touareg, tai galiu drasiai teigti kad valdymo savybes labai skiriasi, nors abu automobiliai turi daug panasumu. VW Touareg vairas labai lengvas, kaip "kose" o Porsche Cayenne zymiai kietesnis, jauti tiesiog per vaira kelia, automobilis "stovi" ant kelio kaip ibestas, kazkuo primena BMW X5 |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per 3 eksploatacijos metus buvo keleta rimtesniu gedimu- automato begiai is 5 i 4 buvo pradeje smugiuoti, paaiskejo kad solenoidai buvo sugede (hidroblokas), pniaumo pakabos kompresorius buvo perdeges, del prasitrynusio vamzdelio. Valytuvu mechanizmas buvo uzpuves, teko keisti kitu. Keleta traukiu reikejo taip pat keisti. Buvo problemu su audio aparatura, bet lengvai issprestas klausimas. O siap tai daugiau nieko rimto ir neteko remontuoti, pagrinde tik tepalai ir filtrai. Detaliu kainos tikrai ne kosmines beveik viskas is pakabos detaliu ir variklio tinka VW ar Audi. Tad ir remontas, jei ne kebulo ar salono, tokiomis paciomis kainomis kaip VW ar Audi. Nera reikalo varyti i autorizuota Porsche salona tam kad remontuoti sia masina, as saviske remontavau pas VW ir Audi taisanscius meistrus, VW kompas puikiausiai prisijungia prie Porsche ir galima be problemu daryti diagnostika. Nuvertejimas gan mazas manau- per 3 metus - 1,5 tukst. eur. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrint pakaba, varikli, ziuret tik V6 varikli, nes jie maziausiai problematiski. Apie V8 4,5 L galit pasiskaityt forumuose :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche Cayenne TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis