Markės
1407 iš 1917
Peugeot 807, 2002 - 2009
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.820% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)TOP 10Viso įvertinimų: 6
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 807 yra vienatūris pristatytas 2002 metais ir pakeitęs 806 modelį. 807 yra analogiškas Citroen C8, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra automobiliams. Glotnios vienatūrio linijos ir modernus stilius neslepia automobilio tvirtumo, erdvumo ir universalumo. 807 gali sutalpinti net iki aštuonių keleivių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: jei myli 807 | 2015-12-21
tikrai golfas pigiau???
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai manevringas, didelis, puikus matomumas, itin mazos sanaudos, lengvai transformuojasi i krovinini, elektrines sonines durys, pigi, kantri ir paprasta vaziuokle, neblogas dizainas, tikrai visu nepamenu +
Priekines sedynes, prieki kojoms ziema salta (as su tapkem megstu vairuoti), tiesiog oras per aukstai paduodamas i kojas, be vebastos sunkiau syla, nevaziuoja (arba neilgai vaziuotu) aliejumi, krosniu kuru ir kitu panasiu kuru. Viena karta EGR ir FAP
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas
2.5 metu atvazineta lietuvoj, per ta laika keisti tepalai ir filtrai, pagrindinis dirzas, neplanuotai kazkoks skyvukas prie mirties buvo (srote 100, naujas 200 lt, pakeitimas100 lt). Cia visos neplanuotos islaidos. Planuotos: stabdziu kaladeles ir rankinio trosai. Tad po 2.5 nepraejau tech apziuros is pirmo karto, trukumai: nera gesintuvo ir plikos padangos... :D Net sveisu nereguliavau. Maniau reikes taisyti, kisti pinigus, todel nesideju tu padangu kol lauke dar pliusas, po kaledu uzsidesiu ir gesintuva isigysiu tuomet esiu pakartotinai. Juokas ima. Prisiminiau dar viena buvusia beda: dingo priekines trumposios sviesos ir gabaritai. Gabaritams abi lemputes buvo perdege, o trumpas elektrikas atstate uz 20 e. Kazkur laidai buvo oksidavesi ar nuluzes koks. Ieskau antros masinos, net nenoriu ziureti i kitas po tokiu diagnoziu. Lyg ir sankaba i pabaiga, bet nera ko noreti moters vairuojama ir dar daug po kauna masina. Nejungia laisvo, ismina sankaba ir laukia zalios sviesos. Gal ir pirkciau senesne, bet ciau daugiau privalumu, o zmona negali atsidziaugti elektrinemis durimis. Jei tokiu nebutu, nekisciau tiek pinigu i tokia masina. Senesne kainuoja kapeikas (su senesne labai daug atmaliau), o vaziuoja taip pat, tik tu naujoviu truksta. Senesne sunku plauti: plauni, plauni ir pamatai, kad masina vis tik jau sena ir seno dizaino. :D
Variklis
As vaziuoju ivairiai, zmona ramiai, vidurkis 6.2 bendrai. Tikrai nesidraskom. Kompiuterio parodymai atitinka realius sunaudojimus, skiriasi max iki +0.1 litro kaip kada. Jei jau suges motoras ar truks dirzas - bedos labai garantuotos ir labai brangios, taciau jei viska keiti laiku ir prisiziuri, tuomet tarnaus ilgai. Zinoma, kontrobandos mano masina nemaciusi ir nerekomenduoju.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau lygiai pries 2 metus ir 9 menesius uz 1800e su trukusiu dirzu. Gerai zinojau kiek kainuoja tas malonumas. Motoro remonto organizavima uzeme draugas, tad kainavo labai pigiai tik 2800 lt su viskuom (geriasiom dalim) (patikekit, tai pigu, pas daug ka klausinejau tuo metu, vienas sake pats iseme motora, nuveze meistrui ir dar jam kainavo 3300 lt). As savo darba dirbau uz 200 km kur remontavo masina, tad po remontu man ja tik atvare. Prie registracijos (cia kaip papildomas priedas) ispjoviau FAP filtra, dar reikejo sutvarkyti EGR, bet kad nerode bedu tai palikau. Cia fantazijos reikalas, galima padaryti taip, kad FAP isemimas duotu jums pinigu, o ne jus uz si darba moketumete. Tiesiog reikia netingeti pasidometi, pasiskambineti. EGR valomas, bet be duobes sunku prieiti. Noriu antros tokios, bet dvi vienodos... Neskoninga. Bet pasiklausius apie kitas masinas, net ziureti nenoriu i remontus.
Patarimai perkančiajam
BUTINAI pralekit su masina, ypac stipriai greitedami iki 130. Jei viskas ok, tuomet liuks, jei prades kuriuo momentu drebeti, tuomet bus remonto nepigaus, bet tik karta. Nepirkit is vargsu, jei pyle i baka bet ka, problemos garantuotos. Motoras turi dirbti tolygiai. Vaziuokle jei ir reikes remontuoti, tai pigiau grybo ir labai ilgam. Elektros darbai nepigus, pagrindinis kompiuteris 60e, jo pakeitimas dar 80-100e, bet jei jo reikes. Reksniai (meistrai reksniai) sako, kad cia ju silpna vieta, rimti meistrai sako, kad retai buna sugedes kompiuteris, dazinausios elektronikos bedos tai oksidavesi laidai. Beje, parktronikas 10e srote.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 37)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt