Markės
1402 iš 1912
Peugeot 607, 1999 - 2010
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
607 yra prestižinis Peugeot automobilis pakeitęs 605 modelį. Nors automobilis buvo gaminamas ant savo pirmtako važiuoklės, tačiau turi visiškai naują, elegantišką, dinamiškumą pabrėžiantį dizainą. Varikliai - 2.2 ir 3.0 benzininiai ir 2.2, 2.7 dyzeliniai. Automobilio įrangos lygmuo yra tikrai aukštas – visi modeliai turi oro kondicionierių, CD grotuvą, elektrinius langus, oro pagalves, ABS ir centrinį užraktą. Europoje 607 modelis dažnai naudojamas kaip taksi automobilis. Interjere gausu erdvės - automobilis suteikia vienodą komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams nepriklausomai nuo kelionės pobūdžio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 20
Martynas | 2012-11-11
Apie 3.0 Peugeot 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, prabangus, patikima važiuoklė ir variklis, tylus, talpi bagažinė, erdvus
Išlaidos kurui
Automobiliuką pirkau turguje ir tikrai nepasigailėjau išsirinkęs būtent 607. Su juo tikrai malonu važinėt tiek trumpus, tiek ilgus atstumus. Salonas erdvus, o ir gale sėdintys keleiviai tikrai nesijaučia "šprotais". Pats automobilio interjeras tikrai neatrodo kaip pigių plastamsių rinkinukas. Vairo stiprintuvas yra nuostabus! Kiek teko vairuoti automobilių, tai 607, bent man, pasižymėjo pačiu lengviausiu vairo valdymu. Pats automobilis valdosi stabiliai, komfortiškai ir lengvai, ko gal būt nebūtų galima pasakyti iš jo dydžio. Šiame automobilyje taip pat gera garso izoliacija ir garso kokybė. Jeigu ieškosite šio automobilio tai stengitės nepirkti tamsiai mėlynų arba jei nuspręsite pirkti tai tikrai nepatingėkite ir nepagailėkite laiko bei pinigų nusivežti diagnostikai. Mat mėlyni 607 prancūzijoje yra taksi, o kaip jie važinėja ir su kokia gausybe gedimų susidursite, manau, net nereikia pasakot. Manajame 607 slypi 3.0 litrų, 206 AG, V6 variklis. Jokių didelių problemų per 4 eksplotacijos metus neiškilo. Benzininis variklis dirba išties tyliai ir gražiai. Einant techninę apžiūrą dar neteko susidurti su kokiu gedimu ar pan. Na prancūziškos detalės nėra pigios, tačiau per metus tikrai neišleidžiu pasakiškos sumos išlaikymui. Tai būna apie 300-400 lt. Dažniausiai jeigu ką reikia keisti tai šarnyrus, nes šioje mašinoj tikrai jų netrūksta... na o šiaip borto kompiuteris kiekviena kartą užkūrus mėto apie tai, jog ratuose nėra slėgio daviklių, bet tada kyla klausimas ar juos verta dėti, kai vieneto kaina siekia 200lt, o eksplotacijos laikas max 5metai.. Šis 3.0 ltr. variklis tikrai mėgsta kurą labiau negu pavyzdžiui 3.0 ltr. BMW 5. užmiestyje 8-9 ltr, o mieste 11-12ltr.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2012-11-01
607 2.7Hdi 2007m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas labai (Amvar sistema), auksta ir patikima surinkimo kokybe, salono apdailos medziagos labai aukstos kokybes, gamyklinis variantas jau turi daug privalumu, bagazines talpa didziule, kuro sanaudos nedideles, automatines greiciu deze Porsche.
Nera
Ilgai ieskojau sau automobilio, nes pinigu nesinorejo daug isleisti, bet norejos limuzino klases masinos. Peugeot 607 restylingas kaip tik ir papuola i sia kategorija. Uz panasius pinigus nupirktumet ledini E46 dyzeli, bet komforto atzvilgiu nera net ka lyginti...607 restylingas turi reguliuojama priekine ir galines pakabas (AMVAR sistema), amortizatoriai reguliuojami (automatinis ir sport rezimas), dvieju zonu klimato iranga, sildomos sedynes, ksenonai, sport rezimas, sesiu begiu automatine Porshe greiciu deze (patikima labai ir remontas vienas pigiausiu tarp automatiniu greiciu deziu), salono veidrodelis automatiskai sviesejantis, uzuolaida galine automatine, bluetoohas ir t.t. Galima vardinti ir vardinti. Medziagu kokybe yra labai gera, niekas nebarska, plastika labai malonu liesti, medzio imitacija aukstos kokybes. Garso izoliacija ideali. Pas mane dvigubo klijavimo langai, tai nesigirdi vejelio absoliuciai :) Per balas vaziuojant, taip pat nesigirdi nieko :) Surinkimo kokybe ir medziagu tikrai labai aukstos kokybes. Garso aparatura JBL firmos, tai pilnai uztenka. Pas mane 8 koloneles stovi. Taip soniniai veidrodeliai automatiskai sviesejantys priklausomai nuo paros meto, bagazine automatiskai nuo raktelio atsirakina, padangu slegio davikliai, salone stovi klimato kontroles davikliai ir t.t. Vairo pasukimas taip pat automatiskai reguliuojama priklausomai nuo kelio ir t.t. Vienu zodziu labai daug galima rasyti ir rasyti, bet kas nores paskaitys susirades internete, bet bendras automobilio vaizdas, vaziavimas nerealus. Prabanga prancuziskai. Masina plaukia :) Gamyklinis variantas turi pakankamai daug privalumu, o jei dar su papildomu paketu, tai nerealu isvis :) Siulyciau 2.7 Hdi nes labai patikimas variklis ir pakankamai galingas, dinamiskas. Eina su dviem turbo kompresoriais, kad prie minimaliu apsuku butu pasiekiamas maksimalus sukimo momentas. Toks pat variklis buvo statomas i Land Roverius, todel tikrai patikimumo atzvilgio per 1,5 metu laiko vazinejima jokiu problemu nebuvo. Svarbiausia nusipirkti su gyvu varikliu, o ne sudrozta. Bendros kuro sanaudos 8.2 litro miesto ir uzmiescio rezimu. Ziema apie 8.7 litro. Nepamirskite, kad masina sveria 1800kg. ir automatas tad kuro sanaudos labai normalios. Svarbiausia, kad butu visi filtrai pakeisti, davikliai dirbtu ir t.t. O jei vazinejate su pusiau gyvomis masinomis, tai nesiskuskite, kad masina neekonomiska :) Vieninteli ka teko pakeisti tai termostato dangtelio virsu. Originalas 230lt. Priekiniai stabdymo sistema brembo, todel girdejau, kad diskai po 300lt. gali kainuoti. Dauguma verkia del suodziu filtro FAP, tai naujas apie 1500lt. :) Uzpilimo skystis eolis 1 litras apie 500lt. O daugiau viskas normose. Vaziuokle nera sudetinga, dalys tikrai nebrangios. O siaip jei perkate limuzino klases masinas, tai nenorekite masinos taisyti golfo kainomis. Bet palyginti su BMW, AUDI tai remontas du kart pigesnis. Dauguma verkia del elektronikos gedimu. Chebra jei perkate palamochinta masina, tai ko jus norite ? Jei tikrai tvarkingas ir priziuretas 607, tai problemu neturesite dideliu tikrai del elektronikos. Siulyciau isigyti variklio apsauga is apacios ir taip sumazinsite rizika elektronikos gedimui, nes variklis bus sausas vaziuojant per balas ir siaip maziau dregmes papuls. O siaip aisku automobilis prikimstas elektronikos ir nemazai tikrai. Taip pat patikrinkite pakaba, amortizatorius, ar turbinos gyvos ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Irmantas | 2012-06-11
Peugeot 607 - 2.2 HDI - super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomiskas, didelis, saugus ir visos kitos liaupsos
nerasta
Ilgai rinkausi automobiliuka kuris tiktu poreikiui. Nes tenka vazineti, gan dideliais atstumais ir kalnuotom vietovem. Iki Peugeot 607 tureta nemazai kitos markes automobiliu, nuo VW Golf iki Jeep Grand Cherokee. Peugeot 607 suzavejo, savo puikiu konfortu, nieko kito ir negalima tiketis is limuzino klases. Salone erdves pakanka tiek priekyje, tiek gale sedinciam. Jau nesneku apie bagazines dydi :) Salono detales tikrai labai geros ir mielos, niekas nebarska, negirgzda ir t.t. Masiniukas vaziuoja tyliai, dvigubi langai salone triuksmo nejuntama. Trauka, man pakanka, gal kam mazoka, bet nepamirskim tai ne sportinis bolidas. Norvegijos kalnais, kur masina dazniausiai eksplotuojama rieda puikiai. Kuro sanaudos superines su pilnu baku nuriedu 1100 - 1200 km. Kompas vid. sanaudas rodo 6.5 l Varikliukas pas mane 2.2 dyzeliukas. Nuriedejas 300 000 km. Po nesenos patikros Peugeot servise nieko nerado, manau ir tikiuosi dar riedes ilgai. Automobilio kastai, aisku ne VW Golf bet ir klase kita. Detales nera tokios brangios kaip dauguma nusistaciu pries prancuzus sneka. Gal kaip dauguma mini, sunkiau rasti gera meistra ar servisa, kuris tikrai gerai ismanytu prancuzus, visi priprate prie vokieciu ir savo kvalifikacijos kleti tikriausiai nenori :) Pateikiu automobilio detaliu kurios buvo neseniai keistos kainas (detales pirktos zibinte ir kelios uzsakinetos norvegijos peugeot cenre): vairo traukes angalis - 78 lt priekiniu amortizatoriu guoliai - 114 lt vnt. stabilizatoriaus trauke uzpakaline - 123 lt variklio pagalve - 115 lt Trukus paskirstymo dirzui norvegijoje, buvo pakeista visa sistema: dirzas, guliai, skyvas, itempejas, vandens pompa, parazitinis guolis ir t.t. Remontas su detalemis kainavo 10 000 norvegijos kr t.y. apie 4500 lt. Kaina didele, bet ir salis nepigi, manau LT butu galima pigiau sutvarkyti. Dalys visos detos originalai. Eolis spec skystis kurio reikia FAP filtrui 5 l brungus (apie 1000 lt), bet siuo metu yra geru zmoniu kurie padeda su sia beda. Vadinamoji FAP filtro kastracija 400 lt ir Eoli kuri reikia pilti kas 80 000 km pamirstama visam laikui. Elektronika kurios visi bijo kol kas nekvailioja, taip pat manau, kad tai nedidele beda jeigu taiso rimtai meistrai. Peugeot 607 dazniausia liga: displejus (gamikliskai blogai sugalvota kur ji ideti), kuris rodo visa info, zibinte kainuoja nesamoningai daug, kol kas neradau kas gali perlituoti ekraniuka, nors skaiciau, kad lietuvoje tai imanoma. Mano displejus veikia, kol masina salta, veliau nuo apsilus po truputi temsta kol galutinai pajuoduoja :), man bedu nekelia. Kol kas tik tokios mini problemos iskilo su siuo masiniuku. Atsiradus naujiems taisymams pridesiu prie nurodytu kastu. Siuo metu auto kainos tikrai geros jeigu paieskosite ir nepatingesite rasite tikrai gera varianta. Kaip ir visas masinas patikrinti. P.S. dairausi sau antro tokio masiniuko
Pilnas atsiliepimas...
aldas | 2012-02-09
Komfortas uz prieinama kaina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidele kaina, palyginti pigus remontas
jei reikia remontuoti LT sunku rasti normaliu meistru kurie suprastu problema
Labai patogus ir komfortiskas automobilis Pats vazinejau 5 metus, gedimu buvo minimaliai, neskaitant aptarnavimo ir padangu remontas per ta laika kainavo apie 3000lt, problema tik ta kad diagnostika padare LT centrai nesugeba pasakyt kas su auto istikro negerai, patarimas pasidaryti diagnostika ir lapus nusiusti i FR koki peugeot centra, o tada keist tas dalis kurias jie pasakys as taip dariau pats remonto kastai kelis kartus mazesni gaunasi
Pilnas atsiliepimas...
nerkus | 2011-10-27
prabanga prancuziskai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
interjero kokybe, garso izoliacija, dizainas, kaina, salono erdve, gera antikorozija, gausus irangos paketas
zema prosvaisa, patikimumas,- ypac elektronikos, nepigi dyzeliniu varikliu eksploatacija, dideles benzininiu varikliu kuro sanaudos
Rinkausi automobili sau, todel daug skaiciau atsiliepimu, straipsniu, testu, nu ir keleta patestaves galiu padaryt siokias tokias isvadas. Automobilis bent jau man asmeniskai labai simpatiskas, ir atrodo labai prabangiai, (ypac juodas). Salonas erdvus tiek gale tiek priekyje,sedynes patogios ir minkstos. Labai nustebino interjero kokybe, visur minkstas kokybiskas plastikas, net ant dureliu, viskas surinkta kokybiskai, tik medzio imitacijos intarpai atrodo siek tiek pasene. Prabangiausiai atrodo kremines spalvos interjeras. Kas dar labiau nustebino tai odos kokybe ant sedyniu, visuose bandytuose auto, net vairuotoju sedynes atrodo kaip naujos, jokiu itrukimu, suskerdejimu, budingu odos sedynems nepastebejau nei vienam modely. Zodziu labai kokybiska oda. Prietaisais naudotis patogu. Greiciu dezes teko testuoti abi. Automatui priekaistu neturiu, dirba svelniai, be trukciojimu, o mechanine nelabai patiko del netikslaus begiu perjungimo, labai lengva supainioti pavaras o ir prie pacios begiu svirties eigos reikia priprasti, kazkoks "guminis" perjunginejimas. Garso izoliacija labai gera, gal dar ir dvigubi sluoksniuoti langai del to kalti. Nei vejo triuksmo trasoje, nei padangu uzesio, nei vaziuojant per bala salone nesigirdi. Bagazine pakankamai didele ir patogi, be to gali atsidaryti pulteliu. Vairas pakankamai jautrus ir informatyvus, vaziuokle pasirode aukso vidurys tarp komforto ir valdomumo, nei per kieta nei per minksta, ir posukiuose pasvyra nedaug. Kiek domejausi ir antikorozija ir dazu kokybe labai gera ir lietuviska ziema jai nebaisi :) Prosvaisa tik 11 cm,tai jau i miska ar zvetot nenuvaziuosit, be to parkuojantis priekiu siaurose aikstelese bus gana sudetinga neuzkabinti bortu, o cia jau didelis minusas 2.2 dyzelio uzteks tik ramiam vaziavimui, bet jo eksploatacija nera pigi, Fap filtrai, Eol skystis, kurio pakeitimas apie 1000 lt, variklio dirzelio keitimas apie 1500 lt (nepamenu dyzelio ar benzino 3l),domejausi servisuose. Nors kiek zinau Fap filtrai isoperuojami gana nebrangiai. Mieste dyz sanaudos 9 l trasoj 6 l. ramiai vaziuojant. 3 l variklis gana patikimas bet kuro sanaudos apie 15 l mieste, 8,5-9 l trasoj. eksploatacijos kastai tai ir buvo viena is 2 priezasciu del kurios nepirkau (kita priezastis prosvaisa). Kiek kalbejau su servisais, skaiciau atsiliepimu elektronika silpnoji 607 vieta, nezinai kur ir kada paves, nors vaziuokle pakankamai patikima, bet apskritai peugeot remontas sudetingas ir gana brangus, o va didelis kainos nuvertejimas yra ta priezastis del kurios uzmerkus akis i siuos minusus daro peugeot 607 tokiu patraukliu pasirinkimu renkantis ne nauja automobili. Apibendrinant tai grazus isskirtinio dizaino puikios kokybes prancuziskas verslo klases sedanas skirtas asfalto keliams ir nekreipiantiems demesio i netoyotiska nepatikimuma. butinai atlikti pilna diagnostika specializuotame servise, vengti automatiniu pavaru deziu, nes nepatikimos ir l brangus remontas,geriau imti mechanine. Ir vengti aukstu bordiuru parkuojantis :)
Pilnas atsiliepimas...
elektronika | 2011-07-16
peugeot 607 Limuzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas,smagiai vaziuojasi, grazus vidus, patogios siedynes
ELEKTRONIKA- dazna mieto klaidas, nepatikimas, griuna
Smagus automobilis ypac ilgose kelionese varikliai yra visai geri geriau pirkti senesniu metu, uz si auto daug moketi newerta
Pilnas atsiliepimas...
Laimonas | 2010-06-22
Tikrai geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tiesiog puikus ilgose kelionėse.
Lietuviška nuomonė, kad:
Pilnas elektros paketas, automatiškai užsilenkiantys veidrodėliai, navigacija, kritulių jutiklis, gamykliniai Xenon, atstumų jutikliai, el. sėdynės su atmintimi, visos šildomos sėdynes, kondicionierius, dviejų zonų klimato kontrole, 8 oro pagalvės, signalizacija, stoglangis, automatiškai atsidaranti bagažinė, automatiškai užsidarantys langai, porsche tiptronic automatinė pavarų dėžė su rankiniu režimu, padangų slėgio kontrolė, eletrinė galinio lango užuolaidėlė ir dar daug daug kitų privalumų... 3.0 V6 benzinas. Tikrai labai gyvas ir sunkų 607-tą be problemų vežantis agragatas. Perkant dalis ne iš atstovo - kainos kaip ir kitiems automobiliams(žinoma to paties segmento o ne golfų ar civic) Jei nupirksi su bėdom, tai ir turėsi bėdą, kaip ir visuose naujuose automobiliuose yra labai daug elektronikos mazgų, taigi juos taisant neužtenka dėdės "Vasios" iš už kampo garažiuko.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2009-07-10
Peugeot 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Seip auto pagal kaina, tai 1 atrodo baisiai dailiai, 2. komfortabilus. Pliusai tie kad jai gera komplektacija, uz salyginai mazus pinigus, gaunate: navigacija,sildomos sedynes, autopilotas, bagazine atsidaro nuo pultelio, auto tikrai erdvus tiek prieky tiek gale, bagazine didele, buvau per visa jos ploti isidejes zemu dazniu kolonele, ir tai vietos per akis, net i ilga kelione. Kas labiausiai erzino, tai amortizatoriu (priekiniu) darbas, reikia pavaziuot per nelygu kelia suprasit(negalvokit keiciau i originalius)elektronika irgi pasikandzioja: rodai posuki persimeta cd:D o pardaviau nes pradejo is variklio kol saltas eit toks taksejimas.. peugeot centre pasake jog gali bet kada bariklis uzlinkt.. (naujos dalies kaina alkuninis us kazkuo 11000LT) dar ispliusu tai 2 akumuliatoriai, vienas uzvedimui kitas viskam kitam, todel niekad stumt nereikes:) 3.0 v6 vajei..:D amortizatoriai, vairas (nudiles buvo), akumuliatorius, pakabos dalys.
Pilnas atsiliepimas...
saras | 2009-03-04
Apie 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas
Perdega dažnai lemputes
Neblogas komfortiškas, ekonomiškas auto Super varykliai ypač HDI 2,2 ir HDI 2,7 9 balai iš 10
Pilnas atsiliepimas...
A.p | 2008-09-11
Peugeot 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siaip labai gera ir patogi masina, tik vis islenda visokiu problemu su kuro sistema, tai trauka sumazeja, tai filtrai uzsikisa. 2,2 HDI stabdziu kaladeles, isvalytas mikrodaleliu filtras, pakeisti langu valytuvai
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt