Markės
1152 iš 1571
Peugeot 605 1989 - 1999
Peugeot 605, 1989 - 1999
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 25
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Peugeot 605 buvo pagamintas ant tos pačios platformos kaip ir Citroën XM modelis. Šio „liūto“ privalumai buvo aukšto lygio įranga, prabanga dvelkiantis salonas, lengvas, švelnus važiavimas bei išskirtinis valdymas. Nepaisant to, kad Peugeot nuolatos dėjo dideles pastangas siekdama pasisekimo šioje prestižiškų automobilių klasėje, visgi už Prancūzijos ribų šis automobilis nebuvo populiarus. Savo dizainu ir išvaizda Peugeot 605 buvo per daug panašus į mažesnįjį Peugeot 405 modelį, kad būtų išskirtinis, prietaisų skydelis taipogi neišvengė kritikos dėl savo gana paprasto ir neišraiškingo dizaino. Kaip ir Citroën XM, iš pradžių 605-ajam modeliui teko spręsti ne vieną su kokybe susijusią problemą, kilusią dėl sudėtingų elektronikos įtaisų. Tai gerokai pakenkė automobilio ir markės reputacijai. 1995 metais Peugeot mėgino spręsti šias problemas pristatydamas stipriai patobulintą 605-ajį modelį (dar žinomą kaip "Phase 2" modelis). Šiam automobiliui buvo atlikti kosmetiniai dizaino patobulinimai, suteikę modernumo atitikusio to laikmečio madą. Patobulintas ir interjeras, suteikiant jam daugiau ergonomikos ir patrauklumo, taip pat pagerinta variklių dinamika ir valdymas, o daugelis su patikimumu susijusių problemų buvo sėkmingai išspręstos. Tarp technologinių naujovių buvo ir šoninės oro pagalvės. 1995 metais po itin sėkmingo Peugeot 406 debiuto (kuris, lyginant su pirmtaku 405-uoju modeliu buvo kur kas didesnis), 605-ojo pardavimai ženkliai sumažėjo, o 1999 metais jis buvo galutinai pašalintas iš gamybos. 605-ojo įpėdinis – Peugeot 607 modelis gamyboje pasirodė tų pačių metų pabaigoje ir susilaukė kiek daugiau sėkmės Prancūzijos ir eksporto rinkose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 605 gana įsimintinai sudalyvavo John‘o Frankenheimer‘io režituotame filme Ronin (1998). Pirmoje automobilių persekiojimo scenoje trys Peugeot 605 automobiliai lydintys Citroën XM, gabenantį paslaptingą lagaminą, užpuolami grupės samdytų kriminalinio pasaulio atstovų, vieno kurių vaidmenį atliko žymusis aktorius Robert‘as De Niro.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: mindaugas | 2016-01-05
605 senukas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
senas geras uz juokinga kaina
noretusi galingesnio motoro
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Isigijau atsitiktinai....maloniai nustebino....kebulas pakankamai atsparus korozijai.salonas patogus ir kokybiskas,vietos per akis,tik man asmeniskai sunku rast patogia pozicija uz vairo....variklis-16v,97 kw benzinas.kolkas rupesciu nekelia,ramiam vaziavimui uztenka,bet jei pirkciau 2akart,ziureciau 3.0 litru.vaziuokle paprasta ir laaabai kantri.minksta-plaukia kaip laivas.ligos:rankinio trosu tvirtinimas.tvirtinasi uz skardines lekstes uz stebules....tos lekstes labai puna,okaip atskiros detales nupirkti nera....tenka burtus burti....problemele su ratu balansavimu jei originalus ratlankiai be centr.skyliu....begiu perjungimo svirties traukutes...berods 3 vnt.su laiku netiksliai gali pradet jungtis kuri nors pavara,bet jos be didesniu problemu keiciamos.del elektrs gedimu kazkaip tvarka.daliu kainos kaip ir daugumos auto-kaina pagal daliu gamintoja,bet apskritai kainos zemiskos,jokio kriminalo.sildymas ziema-pirtis ant ratu.
Variklis
paprastas ir patikimas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
per 40.000:viens pskui kita pr.guoliai,bet buvo abu dar originalus(atlaike 200000) ir 1 sarnyras.stabdziu diskai,kaladeles,perrinkti suportai,ausinimo skyscio lygio daviklis,eksploataciniai skysciai,filtrai,paskyrstymo dirzo komplektas,ausinimo radiatorius.
Patarimai perkančiajam
tikrint bendra stovi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     20082008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt