Markės
1152 iš 1571
Peugeot 605 1989 - 1999
Peugeot 605, 1989 - 1999
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 25
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Peugeot 605 buvo pagamintas ant tos pačios platformos kaip ir Citroën XM modelis. Šio „liūto“ privalumai buvo aukšto lygio įranga, prabanga dvelkiantis salonas, lengvas, švelnus važiavimas bei išskirtinis valdymas. Nepaisant to, kad Peugeot nuolatos dėjo dideles pastangas siekdama pasisekimo šioje prestižiškų automobilių klasėje, visgi už Prancūzijos ribų šis automobilis nebuvo populiarus. Savo dizainu ir išvaizda Peugeot 605 buvo per daug panašus į mažesnįjį Peugeot 405 modelį, kad būtų išskirtinis, prietaisų skydelis taipogi neišvengė kritikos dėl savo gana paprasto ir neišraiškingo dizaino. Kaip ir Citroën XM, iš pradžių 605-ajam modeliui teko spręsti ne vieną su kokybe susijusią problemą, kilusią dėl sudėtingų elektronikos įtaisų. Tai gerokai pakenkė automobilio ir markės reputacijai. 1995 metais Peugeot mėgino spręsti šias problemas pristatydamas stipriai patobulintą 605-ajį modelį (dar žinomą kaip "Phase 2" modelis). Šiam automobiliui buvo atlikti kosmetiniai dizaino patobulinimai, suteikę modernumo atitikusio to laikmečio madą. Patobulintas ir interjeras, suteikiant jam daugiau ergonomikos ir patrauklumo, taip pat pagerinta variklių dinamika ir valdymas, o daugelis su patikimumu susijusių problemų buvo sėkmingai išspręstos. Tarp technologinių naujovių buvo ir šoninės oro pagalvės. 1995 metais po itin sėkmingo Peugeot 406 debiuto (kuris, lyginant su pirmtaku 405-uoju modeliu buvo kur kas didesnis), 605-ojo pardavimai ženkliai sumažėjo, o 1999 metais jis buvo galutinai pašalintas iš gamybos. 605-ojo įpėdinis – Peugeot 607 modelis gamyboje pasirodė tų pačių metų pabaigoje ir susilaukė kiek daugiau sėkmės Prancūzijos ir eksporto rinkose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 605 gana įsimintinai sudalyvavo John‘o Frankenheimer‘io režituotame filme Ronin (1998). Pirmoje automobilių persekiojimo scenoje trys Peugeot 605 automobiliai lydintys Citroën XM, gabenantį paslaptingą lagaminą, užpuolami grupės samdytų kriminalinio pasaulio atstovų, vieno kurių vaidmenį atliko žymusis aktorius Robert‘as De Niro.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: bulius | 2009-04-01
PEUGEOT 605 v6
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pagaminimo metai: 1991
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Turi minusu ir pliusu bet vazevimas su juo autostradoja viska atperka kaip laivas plauke,vietos pas liuta salone belenkiek daugiau nei pas koki BMW e34,o bagazine tai milziniska pas mane dar balionas 90litru ir dar ten vietos pylna keturiuas padangas gali sukist ir dar liks vietos bagazineja,trauke tikrai labai pakencemai spust iki dugno ir jau autostradoja dwigubai virsiji o greicio kaip nesijaucia taip nesijaucia.Kuro sanaudos gana pakencemos 15duju po miesta kaip bewazuotum daugiau kaip 17litru nevalgo,tai neklausykit profesoriu kurie wiska zino ir sako kad valgo mieste 20-30litru ir niekam tikes nes prancuzas,bet jai minsi autostradoja tai teisingai valgis atitinkamai bet cia jau kita kalba.Daliu kainos normalios nesikandzioja is srotu nepasimoka pirk nes koks plasmasiukas daugiau kainuoja negu parduotuveja,meistrai kaikurie isgirde kad reike patvarkyt PEUGEOT isakrt ,,nea nea' o kitas ,,reik pamatyt akim savo juk zinia kas per daiktas tas PEUGEOT' , jai remonto metu reik prie konors preit tai neduog dieve reike puse dienos galvot kaip preit,geriau i zvirkeli nevazuot barska kaip neziniau kas atrodos apnele atsoks (gal tik pas mane taip nes kur tik issardiau visur truskta varstu arba tvirtinimo ausis nulauzytos, bet kur preinu visur issiardiau ir pernaujo persuku ir t.t).Nors girtas varlemusys sukure ta liuta visdelto smagus auto bent man ir tikrai jai keisiu ji pirksiu tik toki pati 605 tik geresniumetu ir 2.5turbo dyzeli.......
Variklis
3,0 v6 12valve
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Teko keist stabilizatorius priekinius,pusasio guoli,begiu traukutes,begiu kulice,duslintuva,kruva laidu ir fyskiu,tepalus-filrus,zvakes.Yra nupirkta reik tik pakeist stabdziu kaladeles,stabdziu slangutes,vairo traukes angaliuka ir kompa :D
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     20082008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt