Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Gera erdvė ant galinių sėdynių
- Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Lėtas automatinės pavarų dėžės pavarų perjungimas
- Salono kokybė galėtų būti geresnė
- Prastokai valdomas
Peugeot 407 Coupe buvo gaminamas kupė kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. 407 Coupe pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus Peugeot 407 automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaikė beveik visi to meto Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: P.kupas | 2016-03-25 |
407 Coupe kita medalio puse |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
isvaizda,dinamika,garsas,valdymas,iranga
minusai aprasyti apacioje
|
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
zemiau esanciuose komentaruose prisiskaitysit labai graziu atsiliepimu apie si modeli,taip jis yra prabangus,grazus,patogus ir tt,bet yra ir kita medalio puse. sis modelis skirtas turintiems ir neskaiciuojantiems pinigeliu. kuro sanaudos paskutinej vietoj,bet kalbant apie remonto ir daliu kainas beveik praeina noras ji isigyti. Yra keli galimi variantai sio modelio. keli dyzeliniai ir keli benzininiai su mechaninem ir automatinem pavaru dezem,taciau sis atsiliepimas apie 2.7HDI ir automatine pavaru deze,kuris yra dazniausias variantas rinkoje ir uz itin patrauklia kaina. |
Variklis |
sis variklis jau turi kelias igimtas ligas,tai silpno metalo alkuninis velenas,kuris gali viena diena padaryti pokts,jei daug pravaziaves variklis ta diena vis arteja.zinoma yra ir kitu niuansu kaip tepalu nekeitimas ir kita neprieziura. deze ir automatines dezes darbas,tai pagrindiniai dalykai nuo kuriu priklauso veleno luzimas. ausinimo sistemos gedimai taip pat dazni ir nori nenori tenka su laiku juos perinkti,dalys labai brangios o pakeitimo salygos nepavydetinos.uzleidus ausinimo sistemos gedimus(nesandarumus) dideja tikimybe perkaitinti si lepu varikli ir tada reikia ruostis....$$$$ toliau apie bedas,visiem gerai zinomi EGR kurie cia yra du o ne vienas,juos neisvengiamai reikia tik nupirkus auto isprogramuoti ir atjungti lauk. toliau seka FAP filtro sistema,priklausomai nuo ridos ar jis gerai funkcionuos. iki 200k dar galima neliesti,jei po 200k vertetu paziureti jo stovi arba isprogramuoti ir isoperuoti visai. dar siek tiek apie pati varikli nes cia yra brangiausia masinos dalis (skaityk puse masimos kainos) prie lito galima buvo nupirkti deveta toki varikli uz 3500lt, dabar prie euro variklio kaina iskilo iki 1500e. cia vien devetas variklis ir niekas negarantuoja jo bukles. taigi,jei viena diena atsitiko taip jog sugedo 2.7 turekit galvoje kad reikes 2000e kad galetumet toliau ilgai ir laimingai vazineti. beje,sis modelis su siuo varikliu turi ir automatine pavaru deze kuri turi viena bedele,ateina laikas hydroblokui kuris pradeda smugiuoti nesmagiai metyti pavaras ir tai paskatina variklio gedima. pajuntam kazka panasaus ir nedelsdami vezam remontuoti pavaru deze,sis gedimas gana daznas. reikia keisti hydrobloka pavaru dezes valdymo bloka kurio kaina 800e,sita sutvarke deze toliau vaziuos ilgai ir laimingai. nes pati deze yra japoniska ir labai sekmingai pagaminta. na ka prigasdinau busimus pirkejus sio modelio,bet..tokia yra realybe ir faktai,nieko nieko neburia. P.S sie varikliai stovi nevien sitame peugeot modelyje, todel yra zmoniu kurie su siuo varikliu vazineja labai ilgai ir sekmingai ir tikrai daug zmoniu juo dziaugiasi,tad nereikia labai jau bijoti,bet sis atsiliepimas butent tiem kurie turi paskutinius pinigelius uz kuriuos pirktu si modeli ir jei taip nutiktu kaip aprases virsuje zmones tiesiog butu suzlugdyti (patys pagalvokit 2000e variklio rem. 800e. pavaru dezes rem.... as mieliau tuos pinigus isleisciau kelionei i siltus krastus o ne remontui 2006m (jau gana seno) automobilio. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
pats automobilis nera brangus,5000e ir lekiat..... |
Patarimai perkančiajam |
tikrinti ar variklis neperkaitintas,ar ausinimo sistema sandari,ar variklis tyliai ir tolygiai dirba,ar nedega jokie ispejamieji signalai skydelyje,ar automatine deze (pilnai uzkaitus) nesmugiuoja. visa sita procedura gali patikrinti gerai ismanatys peugeot/citroen markes meistrai, butina diagnostika pries perkant. apskritai vaziuojam i rimta servisa ir kratom,kad po to nebutu soko nusipirkus prasta varianta. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 407 Coupe TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis