Markės
1395 iš 1917
Peugeot 407, 2004 - 2010
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 26
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Gera erdvė ant galinių sėdynių
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra hečbeko versijos
  • Lėtas pavarų perjungimas
  • Salono kokybė galėtų būti geresnė
Peugeot 407 buvo gaminamas sedano, kupė ir universalo kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Benzininių variklių darbinis tūris yra nuo 1.8 iki 3.0 litro, tuo tarpu dyzeliai yra 1.6, 2.0, 2.2 ir 2.7 litro V6. 407 pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus Peugeot 407 automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaikė beveik visi to meto Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-08-06
nei geras nei blogas Peugeot
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
išraiškingas išorės ir vidaus dizainas, didelis variklių pasirinkimas, gera įranga, normali kaina, saugumas, patikimi ilgaresursiai dyzeliai, geras valdomumas ir gana patikima važiuoklė
nepatikima elektronika, grybaujantis variklio kompiuteris, prasti stabdžių diskai, nepraktiškas salonas ir bagažinė, kartais brangus išlaikymas, brangios originalios detalės, sudėtinga elektronika, nuvertėjimas, neapmąstyti techniniai sprendimai
Bendras automobilio aprašas
Na automobilio dizainas paliks dvejopą įspūdį. Ryklio žiaunas primenantis priekinis bamperis su radiatoriaus grotelėmis ir ilgu snukiu atrodo keistai. Aikštelėje sunkiau jausti automobilio priekį, nes jis kvailai ilgokas, o užpakalis visai trumpas. Dizainas - skonio reikalas, bet Peugeot niekada ir negamino žemiškų mašinų. Dažniausiai nervinantys dalykai šiame automobilyje yra smulkūs gedimai, kurie dažniausiai atsiranda per vairuotojo aplaidumą nenaikinant pradinių gedimų požymių. Įsigiję šį automobilį su originaliais lietais ratlankiais turi žinoti, kad jie lengvai deformuojasi ir perkaista, nes jie iš prastų medžiagų. Kitas blogas dalykas yra climatronikas. Labai dažnai kondiškė pučia ne tą temperatūrą, kuri nustatoma. Būkite atidūs su salono filtrais. Visų laikų prancūziškų (ir ne tik) automobilių pečiukų rėlių ir varikliukų gedimų priežastis - nepakeistas salono filtras. Keiskite jį bent kartą per metus!!! 407 modelio dar viena iš ligų yra "juodoji dėžė" arba elektronikos įvadas. Todėl verta remontuojant ar bent jau tikrinant automobilio mazgus, atlikti elektros bloko patikrą!!! Kitaip automobilis gali tiesiog sustoti kelyje, jei nebus laiku pasirūpinta variklio valdymo kompiuteriu. Aišku niekas gal ir nesuges, bet tai dažniausia šio modelio gedimų ypatybė. Bendri pastebėjimai: labai patogi sėdėsena priekyje, gerai išprofiliuotos sėdynės, bet mašina per ankšta sėdintiems gale. Universalo ir sedano bagažinės per mažos ( tik 407 ir 448l). Mašina labai klusni ir maloni vairuoti. Erzina miesto sąlygoms kietoka pakaba. Pakaba yra patikima tais atvejais, kai nevažinėjama prastais keliais. Prancūziškos pakabos ko gero idealiausiai sureguliuotos lietuviškiems keliams. Coupe versijoje galima reguliuoti pakabos kietumą. Mašinos gerai įrengtos, galima nusipirkti su panoraminiu stogu. Šiek tiek galima pakritikuoti panelę, kuri perkrauta mygtukais, kurie arti vienas kito ir yra per smulkūs vyriškiems pirštams. Medžiagų kokybė priklauso ir nuo komplektacijos. Iš pirmo žvilgsnio salono medžaiga neatrodo labai kokybiška, bet barškėti niekas nebarška. Mašina tikrai labai saugi. Vairo sistema arti Bmw ir Honda lygio. Išraiškinga mašina, kuriai koją kiša smulkmenų gedimai ir prastas vardas.
Variklis
Varikliai yra vertinami įvairiai. Asmeniškai labiau patiko dyzeliai, kurie yra PSA koncerno autoriteto išlaikytojais. O štai benziniai motorai vertinami kritiškiau. Nors jie pamažu atskratė senesniems Peugeot modeliams būdingų tepalų leidimo per tarpines ir perkaitimo atvejų, gedimų kartais pasitaiko dėl variklio elektronikos gedimų. Benziniai motorai neskirti forsuoti tempui. bazinis 1,8 l variklis turi 85 kw, po atnaujinimo - 90 kw. didesnių nusiskundimų negirdėti. geriau rinktis 2 litrų variklius, kurie būna 100 ir 103 kw galingumo. benzino jie naudoja panašiai kaip 1,8 l. o traukia geriau. Netaupantiems galima pasiūlyti 2,2 litro benzininius agregatus arba rajūnę 2,9 litro šešiukę, kuri sunaudoja visa nedaug ( 10 litrų) benzino. kuo galingesnis variklis, tuo Peugeot mašinose jis patikimesnis (benzinių variklių ypatybė). Bendrai pasakius, logiškiausia pirkti 2,2 litro, kuris suvartoja 9 litrus. Dažnai tenka girdėti, kad benziniai PSA koncerno varikliai būna serviso darbuotojų maitintojais ( silpnosios versijos). kita kalba - dyzeliai. HDI dyzeliai laikomi vienais patikimiausių pasaulyje. Juos užmuša tik prastas kuras arba jų netausojimas esant neįkaitusiai temperatūrai ir paskubant užgesinti variklį. Hdi dyzeliai naudoja Common rail (elektrinių degalų purkštukų) technologiją. Ką apie juos verta žinoti: 1) silpniausia jų vieta - dvimasis smagratis, kuris valdo plaukiojančią sankabą. Gedimą perkant pastebėti nesunku. Tiesiog išmynus sankabą ir perjungiant pavarą į laisvą režimą girdisi konkretus girgždėjimas ir tarsi kalimas kažkur sankaboje. Gedimo šalinimas atsistos nuo 1500 - 2500 lt. Išeitis - montuoti standartinę sankabą, pritaikant tinkamas detales. Bet garantijios, kad toks derinys tarnaus - nėra. Bet šis gedimas būdingas tik labai nuvaikytoms mašinoms. 2) Hdi dyzeliai mėgsta tik kokybišką kurą. Sugedus degalų siurbliui gedimo remontas kainuos keturženklę sumą. Blogiau bus sugedus purkštukams - purkštukų kainos yra kosminės, todėl geriau nerizikuoti ir pilti kokybiškus degalus. Nesvarbu, kokią dyzelinę versiją pasrinksite, ji jūsų nenuvils, jei prieš perkant bus įvertinta variklio būklė servise. 2 litrų 100 kw varikliukas naudoja iki 6 litrų vidutiniškai. dažnas renkasi po modernizacijos ( nuo 2005 m.) mašinose montuotus 1,6 litro 80 kw galingumo variklius. Bet sunku vertinti jų darbinį resursą, kadangi yra tekę girdėti, kad šie varikliai turi siaurus vožtuvų vamzdelius. Be to jie per nauji, kad žinotume, ko iš jų realiai tikėtis. geriausiai rinktis 2,2l 170 ag dyzelį, nes jis gali būti ir su kokybiška automatine dėže. 2 litrų variklyje automatai vertinami prastokai. Visiškiems spartuoliams ir turtuoliams, norintiems įsitikinti ką sugeba HDI dyzeliai, reiktų rinktis 2,7 HDI dyzelį, turintį 6 cilindrus ir 204 AG. Jis turi dvi turbinas. Sukimo mometas yra 440 Nm prie 1900 aps/min. 100 km, suėda apie 8,5 litro saliarkos. Automatas apie litrą daugiau. Reikia žinoti, kad 2, 1,6 iir 2,2 litrų versijos montuojamos ir į Ford mašinas. Reikia nepamiršti, kad dyzeliuose yra sumontuotas FAP kietųjų dalelių filtras. Nepakeitus jo, dažnai gali sutrikti variklio darbas, prietaisų skydelyje mesti Antipollution fault užrašą. tokiu atveju reikia atnaujinti variklio kompiuterio nustatymus, pakeisti Fap filtrą, kuris kontroliuoja, kad kietosios dyzelino dalelės nepatektų į aplinką ir atitiktų Euro reikalavimus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Servisas nepasakyčiau kad brangiausias, bet ir nėra pigus. Originalios detalės tikrai brangios, neorignalių yra ir nebrangių, bet abejotina jų kokybė. Ši mašina neges dažnai, jei netaupysime. Tai ne japonė. Nors žinoma atvejų, kai mašina nekelė rūpesčių, bet jų pasitaiko nesitikint. mažiau problemų kelia dyzeliai ir modeliai su mažiau elektronikos įrangos. automobilio minusas - didelis nuvertėjimas. Netgi Peugeot serviso meistrai ne visada sugeba sutvarkyti elektronikos gedimus. Taigi kai kas šioje mašinoje yra neapgalvota. Auksarankai pridarys tik didelių išlaidų. Pasitikėkite tik profesionalais. automobilio apžiūrą rekomenduojama atlikti kas 30000 km arba kartą per metus, diržus keisti kas 120000 km yra tikrai normalu. Neoriginakli sankaba kainuoja apie 500 lt, originali su darbu 1600lt. neoriginal. amortikų komplektas 500 lt, neoriginalias stabdžių trinkeles galima gauti už 90 lt komplektui. Verta pirkti tik tiems, kurie pasiruošę rūpintis mašina. Patariu netaupyti ir pirkti mašinas, kainuojančias daugiau, vežti tik į Peugeot servisą. Bet rinkoje yra ir patikimesnių mašinų, kurių elektronika yra realiau sutvarkoma.
Patarimai perkančiajam
netaupyti ir pirkti gerai apsvarsčius. Coupe variantas įdomus ir žaismingas. Mašina pedantams ir turintiems litų kišenėje. Volkswagen ir Toyota vairuotojams, vertinantiems praktiškumą, ji netiks. Mašina gali ir negesti, yra patikimesnė už 307 modelį, bet yra daug niuansų su elektronika
Įvertink šį atsiliepimą (viso 135)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt