Markės
1393 iš 1917
Peugeot 406, 1995 - 2004
570Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 70
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis):


1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.

Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 70
Vitalijus | 2012-01-19
Peugeot 406, 1.8i, plikas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, nerudyja, valdymas, maza kaina,patikimas
Buna labai pigiu komplektaciju, galine pakaba
Kaip uz tokius pinigus automobilis puikus.Mano atveju buvo labai prasta komplektacija- sintetinis salonas su vaikiskom spalvom, gale irklai, net tachometro nebuvo- laikrodis per puse skydelio.Bet automobilis paliko gera ispudi del savo patikimumo ir patogumo. Automobilis komfortiskas, minkstas ir gerai valdomas(ten vaziuokle gale yra su pasiviniu pasukamu ratu sistema), prie valdymo truputi reikia priprasti ir tada atomobilis paliks tik gerus prisimenimus. Auto nerudyja- cinkuota. Garso izoliacija gera, vaziuokle dirba tyliai. Surinkimo kokybe gera- nors tarpai kebulo dalyse gali buti nevienodi, bet salone malonu ir tylu.Bagazine didele ir patogi, bet gale sedintiems zmones vietos maza. Sviesos geros, retas navarotas sedanose- galinio lango valytuvas. Peciukas nuostabus- ziema kaip afrikoj. Buna elektros problemu su peciuko reguliavimu.Pavaru perjungejas nekoks- nepatogus. Variklis patikimas, ipatingai greitai syla(2km). Mazai trukos prie mazu sukiu, bet nuo 3000aps. motoras atsigauna. Sanaudos mazos- 1.8 motoras 16V Dosh: 6 uz miesto 8 mieste. Gana garsiai dirba motoro purkstukai, pats motoras ne is tyliausiu. Galine pakaba - brangi, daugiau is vaziuokles paprasta ir pigu. Motorui - tinka pats pigiausias tepalas. Buna problemu su elektra- skydeliai, peciukas, uzdegimas. Ziurekit rudys-jei yra- nepirkit. Galine pakaba patikrinti reiketu butinai.. Jeskokit gero salono.
Pilnas atsiliepimas...
nesvarbu | 2012-01-10
2.0 HDI Pugas 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vizualinis komfortas, ekonomija, patikikumas, trauka
funkcinis ir jutiminis komfortas :), elektronika, nuobodi siaip masina...
Pats garaze savo malonumui masinas cacinu. Ir si peza turiu jau virs 2 metu. Zodziu teko keisti stabilizatoriu (kurio guma pats prakirtau miske) rankinio trosa (kuri pats nutraukiau per nervus) ir starterio ivore (kuri savaime sudilo). Toliau tiktai tepalu keitimas ir padangos. Is esmes pastebejau tai, kad prancuziskas masinas teigiamai vertina (nebutinai vazineja) pagrinde normalus zmones. Visi kurie kazka buria, kad cia remontas brangus ar kazka... Tai yra grynai po-sovietines stagnacijos paveikti zmones kuriem jau zigulys su saugikliais buvo kazkas nenormalaus ir absurdisko.(tiesa, tevukas turejo lada apie 94 metus, o krikstotevas renuka, spekit kaip zmones apibudino jo pasirinkima masinai ? ir tada spekit kas maziau problemu turejo ? o gi tikrai ne reno). Normalios visos tos masinos, tik kaimieciam audi ir pasat (beje, kaimynas pas save masinas remontuoja garaze, tokiu masinu kaip honda, toyota, mb, peugeot, citroen ir t.t. beveik nematau.O gi todel kad netelpa i kiema nes ten viskas audinem ir pasatais uzgrusta :) Cia jau butu kita tema. Kad sitas pezas normali masina galiu garantuoti. Tiesiog skirta normaliam naudojimui, i parduotuve, i darba, i kaima, atostogom ir t.t. Rinkausi puga del komforto. Nera viskas taip puiku kaip cia rasoma komentaruose. Garso izoliacija bent man yra vidutiniska, pakaba kieta, klimatronikas dirba gaidiskai ir yra bevertis, is esmes siaip visa peciuko sistema yra beverte ir apgailetina. Ford scorpio kainuojantis 3000lt komforto turi tris kart daugiau nei pugas. Vietos gale nera, puodeliu laikiklis abusrdiskoj vietoj, gamykline audio kaip visi pasakoja kad gera tai bent jau as nepasakyciau tikrai, plastmases barska nors labai nedaug bet vistiek. Autopilotas didziausias komfortas sitoj masinoj, nu dar sildomos sedynes. TOliau... elektronika veikia nuo oro salygu, cia kaip zmogui oras savijauta itakoja, pugui irgi, nenuspejamas dalykas. smulkioji dalis tik streikuoja, nieko rimto nera nutike, buna spidometras uzluzta arba kompas nenori issijungti uzgesinus varikli. kas praeina per pora minuciu, autopilotas kartais iki dugno uzspaudzia ir pns nesamaones. siaip netrukdo tik siaip uzknisa kad neveikia normaliai. vakcina pas elektrika uz 500lt kad naujas pravodkes jam padaryti arba kontaktus perilituotu. ai... su tuo pecium ir kompu. ziauriai nepatogus dalykas tas knopkes maigyti. ijungi stiklo pasildyma tai automatiskai isijungia kondiske ir klima, isjungi stiklo pasildima irgi tas pats, zodziu dabar jau iprates tai nepamenu kas ten budavo, nes atkaliau sistema ka kada galima spausti kad nesujungtu visu tu kondiskiu ir nepradetu ten diskoteka darytis su visom tom funkcijom, kurias poto isjunginet reikia. zodziu vaziuojant masina ten geriau nieko nespaust nes buna kaip siaubo filme, kazka paspaudei ir pradejo ten viskas baubt, svilpt, pust ora. prasei silto, gavai salta, negana to ne i priekini stikla i kojas. (automatine sistema kuri isijungia nuo betkurios knopkes paspaudimo o issijungia su kitomis trim knopkem ale tokia serija....) tada net nesusigaudai ka spaust kad isjungt visas tas nesamones. ir kaip minejau, labai atsibosta spaudyti ta pacia knopke trylika kartu kad ijungti silta ora, arba spetynis kartus spaudyti kad pasukt peciuka i kojas. beto ir i kojas labai silpna pucia, ziema tai tragedija vaziuoti, vidu uzkepina o i kojas nei kiek beveik nepucia. 2l hdi 80kw. Vasara i palanga paskui fura per kelis metrus, keturiese, su kruva daiktu vidutines sanaudas padarem 3.8l. Greitis 100kmh. Vienas be daiktu, paskui fura naudoju 3.2l Siaip trasoj 100kmh varant buna apie 4.5 - 4.8l. Vasara nedaugiau 5.2. (nesuprantu kaip kitiem ji 7 ar 8 vartoja) Nors as jau vairuoju klaikai, posukiu nerodau, nardau, startuoju greitai ir t.t. daugiau 5.5l isnaudot nepavyko. Tiesiog neisivaizduoju ka daryti kad kompas vidutini rodyti virs 6, nekalbu apie 7 kaip kitiem... 140kmh treciu begiu nebent... zodziu su zaliu dyzeliu man gaunasi apie 12lt mieste. Bijai vilko neik i miska. Tai apie nuvertejima nezinau ka pasakyti, as ju nepardavineju ir is masinu duonos nevalgau tai man tas nuvertejimas maziausiai rupi. Ir is patirties tai nera daikto kuri butu neimanoma parduoti. Kai galvoji kad po metu nebereikes masinos dedi skelbima su didesne kaina nei kad pirkai ir per ta laika tikrai rasi pirkeja ir nebus jokio nuvertejimo. Masina pirkti reikia kaip tikram vyrui. Vaidinti specialista, nieko nenusimanyti, nusipirkti puveka tada internete iskeikti ir nusipirkti audi puveka. Normaliam zmogui ir taip aisku, o kitiem siulau draugu ar serviso pagalba pasinaudot pries perkant... Siaip neimciau facelifto varianto (po 99 metu), vien del debilno peciuko. Bet neimciau ir senesnio varianto, nes kazkaip levai anas atrodo. Zodziu isvis nebeimciau sito pezo, per daug jis man atsibodo per tiek metu. Siaip masina tikrai gera, rekomenduoju pirkti. O tu ligu kaip peciukas ar dar kazkas, visos masinos turi, ir nereikia i tai kreipti demesio, per kiek laiko susigyveni ir pripranti, idealaus varianto tikrai nerasit. Man dar ir dabar graziai atrodo pezo konsole nors funkcionaliai nepatogu visiskai, bet grazu, veikia ir man patinka.
Pilnas atsiliepimas...
sparco | 2011-11-04
Peugeot 406 - 2000
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didziausia ispudi palieka kuro sanaudos, jeigu su ja vaziuojama graziai 90-100km/h tiesumoje atrodo kad masina vaziuoja oru kuro rodykle laaabai letai krenta, labai ekonomiska. Stabili ant kelio patogi sedynes patogios nugara nepavargsta ilgesneje kelioneje, garso izoliacija turbut pas mane jau i pabaiga nes salone yra jau barskejomo ir oro svilpimo bet ir auto pirkau su 272 tuks km pravaziavimu. Dalys nera brangios, jei atsiranda gedimu sutvarkai juos ir ramus gali buti. 2.0 HDI 66kw Atraminis guolis vienos puses, skyvas, galiniai stabdziu diskai, vairo kryzme prie koloneles, tepalai, filtrai, teko tvarkyti kuro slegio reguliatoriu del "padielkinio" filtro, ABS ziedo ilgai ieskot teko, starterio tvarlymas, salenblokai.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2011-10-17
Peugeot 406
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Plonas blekos, barskutis sis masiniukas, nors variklis ir ekonomiskas, taciau elektronikos klaidos isvesdavo is kantrybes.. Nepatarciau pirkt, nebent patinka po servisus lakstyt. Einamos ligos, elektronika, duru gumos. 2.0 hdi 81kw Visi filtrai, dirzas, tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2011-09-27
Peugeot 406 V6(152Kw) universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortishkas,galingas,stabilus,pakankamai patikimas.
Mazoka vietos antroje eileje.
Per dvejus metus pakeiciau keleta pakabos traukuciu (po 40Lt) ir rankinio stabdzio kaladeles. Sumontuota 4-os kartos duju iranga. Vilniaus mieste sanaudos 11-14Ltr duju. Tikrai pries perkant si aparata buvo skeptishkai nusiteikes visu "prancuzu" atzvilgiu,taciau laikas parode,kad be reikalo. Salone variklio nesigirdi,trauka fantastishka.Nezinau ar tik man papuole gyvas egzempliorius ar isties sis modelis tikrai puikus.Pries tai turejau kelias audi(c4) 2.6 ir 2.8 varikliais.Tai galiu drasiai teigti,kad audi islaikymas man kainavo daugiau(galbut todel,kad niekada nededu pigiausiu detaliu "made in china"). V6 3.0 152kw 2x 40Lt pakabos traukes + darbas 60Lt. Duju iranga 3400Lt. Nebijokite ziureti galingesniu varikliu-v6 3.0 variklis(po 1999) sanaudos tik puslitriu ar litru didesnes nei 2.0,taciau zymiai tylesnis ir galingesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2011-09-06
406 2.0 HDI universalas 2000m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki trauka
Pigus salonas
Grazus, judrus, itin talpus seimyninis automobilis. Puikiai tinka zvejybai. Pravaziavus karteli nekokybisku zvyrkeliu vaziuokle turbut teks remontuoti (kasnors tikrai pareis :)), bet vazinejant plentu viskas tikrai super. Vaziuojant dideliu greiciu gerai valdoma ir patogi masina. Kuro sanaudos trasoje 140-150km/h-4,5l-100km. Salono apdaila kiek pigoka, apmusalai megsta atsokti, o plastikines detales kartkarciais traska. Puikus regos laukas, patogu parkuoti tiek priekiu tiek galu. Varikliuko galios pilnai pakanka tiek spurtui, tiek lenktynem. Tiesa tvarkingas dirba labai graziai, nors vaziuojant dideliu greiciu garsas salone nera pats geriausias. Laiku (o geriau pries laika) keiciant filtrus jokio dumo gale nepamatysi ir prie 5000rpm. Didziausias trukumas kuro padavimo sistema: zemo, auksto spaudimo kuro siurbliai, ir laisvos eigos reguliatorius, pastarojo kaina keturzenkle. Istiesu labai jautrus kuro kokybei. Eksplotacija vertinciau vidutiniskai, vaziuokles remonto kaina ir nuvaziuotas atstumas mane tenkino. Zinoma daugelis skundziasi, jog galines nepriklausomos vaziuokles traukes nelaiko, taciau jas reikia pirkti orginalias (as pirkau zibinte vln) ir viskas bus gerai. Didziausias trukumas kuro padavimo sistema - laiko trumpai o remontas kaip ir visom masinom sioj vietoj brangus. Kainos nuvertejimo nepajutau, priziurejau kaip kudiki (turejau 2m). Tokia prieziura su padangu pirkimu ir dirzu komplekto keitimu kainavo 3000 lt per metus (per metus nuvaziavau ~45000 km). Niekada i HDI varikli nepilk neaiskaus kuro, nes kelione kainuos labai brangiai. Pravaziuok, ar nebilda galas (traukes ~ 400lt) Jokiu budu nepirk dauztos, taisysi iki begalybes. Pasitikrink ar nebuvo prasukti zemo spaidimo kuro siurblio varztai (bake). Jei vaziuodamas uzspaudei dugna ir neprikibai prie sedynes, nepirk to pezo.
Pilnas atsiliepimas...
Peugeot | 2011-03-03
Peugeot 406 1996m. benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ergonomika, gera garso izoliacija, puiki surinkimo kokybe, nebloga audio aparatura, efektyvus stabdziai, geras pravazumas, elegantiskas kebulas, puiki antikorozine apsauga, maloni vairuoti, itin stabili posukiuose.
Gale per mazai vietos.
Auto labai malonus vairuoti, puikiai stovi ant kelio, nevargina ilgose kelionese, vaziuokle gan patvari, dazniausiai tenka keisti stabilizatorriu traukes mazdaug kas 20-30tkm. Kebulas itin atsparus korozija, nors auto 1996m., taciau nera nei menkiausios rudies. Salono medziagos geros kokybes, surinkimas labai geras. Si auto turiu jau 3metus, taciau remontuoti daznai tikrai netenka. Esu sia auto tikrai labai patenkintas. 2.0l, 16v, 97kw. Variklio galios kaip ir pakanka, taciau kartais norisi daugiau:) kai pirkau rida buvo 230000, dabar jau 280000, dar remontuot variklyje nieko nereikejo. Pagal kainos/kokybes santyki, tai tikrai puikus pasirinkimas. Nuvertejimas gan nemazas, pries 3metus mokejau 8000lt, kiek dabar tokia kainuoja - patys matote. Perkant ziureti, kad masina butu gyva, o ne prie mirties. Pirmiausia ziurekite kebulo ir salono bukle, nes tai parodo kaip masina pries tai buvo priziureta. Jei salonas netvarkingas, sedynes ir vairas gerokai nusideveje, geriau tokios ir neziureti.
Pilnas atsiliepimas...
egidijus | 2010-05-03
pezo 406
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mikstas,gera izoliacija nebrangus,taupus varikliai,megsta greiti,vaziuokle irgi gera.
brangios dalis,remontuojan reikalingos didesnes islaidos negu vokiskom auto.
Automobilis gerai surinktas,mikstas gera garso izoliacija ,nes variklio salone beveik nesigirdi tai yra didelis pliusas,eiklus variklis kas liecia dinamika 81 kv dyzelis.Kas liecia sedana labai gerai kad sedines nusilenkia galima dideli krovini ideti ilgu gabarytu.Kas liecia vydu tai tik veliuras arba kam patinka oda,veliuras puikiai valosi ir gerai laikosi,tik nemedziaginis salonas. Variklis hdi geras eiklus elastingas,nerajus kurui,bet reiktu priziureti ypac pilant kura is kanistru. kaina nuverteje kaip ir visu auto. Patikrinti varikli,sankaba,bedrai vaziuokle. GENDANCIOS DALYS SMAGRATIS,ELEKTRINIS REGULIATORIUS GAZO,tai pat patikrinti kondicionieriu ar klima,ar viskas veikia kompresorius.
Pilnas atsiliepimas...
belgas | 2010-03-20
peugeo 406 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nu nupirkau 3 seimininkas esu. viskas joje yra ir klimatas visa elektra, graziai groja originali aparatura. traukia labai gerai, ryja 14 litru mieste, bet kieta vaziuokle ir garso izoliacija yra meslas. elektros problemu yra kai salta, tai lempos grybauja tai jungikliai. privalumas kad nerudyja. 3,0 24v 140kw 190ag nupirkes keiciau priekine stabilizatoriaus ivore, galine suvedimo traukute, termostata, visus dirzus su vandens pompa ir itempejais. spyruokle priekine. visus skyscius. niekad nepirkciau daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
Alusgeras | 2010-01-20
Peugeot 406 COUPE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai grazus auto... gan retas (COUPE), atkreipiantis demesi, - priziuresi ir mylesi - vaziuosi be problemu (kaip su daugialiu masinu), 2.0 ne dragistui pilnai pakanka, nuo 3k rpm masina pagyveja. lyginant kiek auto sveriai (o ji nera lengva..) vaziuokle kietoka,- nors ko noret BEVEIK is 'sport' modeliuko.. 2.0 16v Visis dirzus, skyva, vandens pumpa, - dar turbut reikes keisti galines stabilizatoriaus traukes, - siu peugeot 'liga' kuri gan pigiai ir nesunkiai isgydoma.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt