Vitalijus | 2012-01-19 |
Peugeot 406, 1.8i, plikas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, nerudyja, valdymas, maza kaina,patikimas
Buna labai pigiu komplektaciju, galine pakaba
|
Kaip uz tokius pinigus automobilis puikus.Mano atveju buvo labai prasta komplektacija- sintetinis salonas su vaikiskom spalvom, gale irklai, net tachometro nebuvo- laikrodis per puse skydelio.Bet automobilis paliko gera ispudi del savo patikimumo ir patogumo.
Automobilis komfortiskas, minkstas ir gerai valdomas(ten vaziuokle gale yra su pasiviniu pasukamu ratu sistema), prie valdymo truputi reikia priprasti ir tada atomobilis paliks tik gerus prisimenimus. Auto nerudyja- cinkuota. Garso izoliacija gera, vaziuokle dirba tyliai. Surinkimo kokybe gera- nors tarpai kebulo dalyse gali buti nevienodi, bet salone malonu ir tylu.Bagazine didele ir patogi, bet gale sedintiems zmones vietos maza.
Sviesos geros, retas navarotas sedanose- galinio lango valytuvas. Peciukas nuostabus- ziema kaip afrikoj. Buna elektros problemu su peciuko reguliavimu.Pavaru perjungejas nekoks- nepatogus. Variklis patikimas, ipatingai greitai syla(2km). Mazai trukos prie mazu sukiu, bet nuo 3000aps. motoras atsigauna. Sanaudos mazos- 1.8 motoras 16V Dosh: 6 uz miesto 8 mieste. Gana garsiai dirba motoro purkstukai, pats motoras ne is tyliausiu.
Galine pakaba - brangi, daugiau is vaziuokles paprasta ir pigu. Motorui - tinka pats pigiausias tepalas. Buna problemu su elektra- skydeliai, peciukas, uzdegimas. Ziurekit rudys-jei yra- nepirkit. Galine pakaba patikrinti reiketu butinai.. Jeskokit gero salono.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
nesvarbu | 2012-01-10 |
2.0 HDI Pugas 80kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vizualinis komfortas, ekonomija, patikikumas, trauka
funkcinis ir jutiminis komfortas :), elektronika, nuobodi siaip masina...
|
Pats garaze savo malonumui masinas cacinu. Ir si peza turiu jau virs 2 metu.
Zodziu teko keisti stabilizatoriu (kurio guma pats prakirtau miske) rankinio trosa (kuri pats nutraukiau per nervus) ir starterio ivore (kuri savaime sudilo). Toliau tiktai tepalu keitimas ir padangos.
Is esmes pastebejau tai, kad prancuziskas masinas teigiamai vertina (nebutinai vazineja) pagrinde normalus zmones. Visi kurie kazka buria, kad cia remontas brangus ar kazka... Tai yra grynai po-sovietines stagnacijos paveikti zmones kuriem jau zigulys su saugikliais buvo kazkas nenormalaus ir absurdisko.(tiesa, tevukas turejo lada apie 94 metus, o krikstotevas renuka, spekit kaip zmones apibudino jo pasirinkima masinai ? ir tada spekit kas maziau problemu turejo ? o gi tikrai ne reno). Normalios visos tos masinos, tik kaimieciam audi ir pasat (beje, kaimynas pas save masinas remontuoja garaze, tokiu masinu kaip honda, toyota, mb, peugeot, citroen ir t.t. beveik nematau.O gi todel kad netelpa i kiema nes ten viskas audinem ir pasatais uzgrusta :) Cia jau butu kita tema.
Kad sitas pezas normali masina galiu garantuoti. Tiesiog skirta normaliam naudojimui, i parduotuve, i darba, i kaima, atostogom ir t.t.
Rinkausi puga del komforto. Nera viskas taip puiku kaip cia rasoma komentaruose. Garso izoliacija bent man yra vidutiniska, pakaba kieta, klimatronikas dirba gaidiskai ir yra bevertis, is esmes siaip visa peciuko sistema yra beverte ir apgailetina. Ford scorpio kainuojantis 3000lt komforto turi tris kart daugiau nei pugas. Vietos gale nera, puodeliu laikiklis abusrdiskoj vietoj, gamykline audio kaip visi pasakoja kad gera tai bent jau as nepasakyciau tikrai, plastmases barska nors labai nedaug bet vistiek. Autopilotas didziausias komfortas sitoj masinoj, nu dar sildomos sedynes. TOliau... elektronika veikia nuo oro salygu, cia kaip zmogui oras savijauta itakoja, pugui irgi, nenuspejamas dalykas. smulkioji dalis tik streikuoja, nieko rimto nera nutike, buna spidometras uzluzta arba kompas nenori issijungti uzgesinus varikli. kas praeina per pora minuciu, autopilotas kartais iki dugno uzspaudzia ir pns nesamaones. siaip netrukdo tik siaip uzknisa kad neveikia normaliai. vakcina pas elektrika uz 500lt kad naujas pravodkes jam padaryti arba kontaktus perilituotu.
ai... su tuo pecium ir kompu. ziauriai nepatogus dalykas tas knopkes maigyti. ijungi stiklo pasildyma tai automatiskai isijungia kondiske ir klima, isjungi stiklo pasildima irgi tas pats, zodziu dabar jau iprates tai nepamenu kas ten budavo, nes atkaliau sistema ka kada galima spausti kad nesujungtu visu tu kondiskiu ir nepradetu ten diskoteka darytis su visom tom funkcijom, kurias poto isjunginet reikia. zodziu vaziuojant masina ten geriau nieko nespaust nes buna kaip siaubo filme, kazka paspaudei ir pradejo ten viskas baubt, svilpt, pust ora. prasei silto, gavai salta, negana to ne i priekini stikla i kojas. (automatine sistema kuri isijungia nuo betkurios knopkes paspaudimo o issijungia su kitomis trim knopkem ale tokia serija....) tada net nesusigaudai ka spaust kad isjungt visas tas nesamones. ir kaip minejau, labai atsibosta spaudyti ta pacia knopke trylika kartu kad ijungti silta ora, arba spetynis kartus spaudyti kad pasukt peciuka i kojas. beto ir i kojas labai silpna pucia, ziema tai tragedija vaziuoti, vidu uzkepina o i kojas nei kiek beveik nepucia. 2l hdi 80kw. Vasara i palanga paskui fura per kelis metrus, keturiese, su kruva daiktu vidutines sanaudas padarem 3.8l. Greitis 100kmh. Vienas be daiktu, paskui fura naudoju 3.2l
Siaip trasoj 100kmh varant buna apie 4.5 - 4.8l. Vasara nedaugiau 5.2. (nesuprantu kaip kitiem ji 7 ar 8 vartoja) Nors as jau vairuoju klaikai, posukiu nerodau, nardau, startuoju greitai ir t.t. daugiau 5.5l isnaudot nepavyko. Tiesiog neisivaizduoju ka daryti kad kompas vidutini rodyti virs 6, nekalbu apie 7 kaip kitiem... 140kmh treciu begiu nebent... zodziu su zaliu dyzeliu man gaunasi apie 12lt mieste. Bijai vilko neik i miska. Tai apie nuvertejima nezinau ka pasakyti, as ju nepardavineju ir is masinu duonos nevalgau tai man tas nuvertejimas maziausiai rupi. Ir is patirties tai nera daikto kuri butu neimanoma parduoti. Kai galvoji kad po metu nebereikes masinos dedi skelbima su didesne kaina nei kad pirkai ir per ta laika tikrai rasi pirkeja ir nebus jokio nuvertejimo. Masina pirkti reikia kaip tikram vyrui. Vaidinti specialista, nieko nenusimanyti, nusipirkti puveka tada internete iskeikti ir nusipirkti audi puveka.
Normaliam zmogui ir taip aisku, o kitiem siulau draugu ar serviso pagalba pasinaudot pries perkant...
Siaip neimciau facelifto varianto (po 99 metu), vien del debilno peciuko. Bet neimciau ir senesnio varianto, nes kazkaip levai anas atrodo. Zodziu isvis nebeimciau sito pezo, per daug jis man atsibodo per tiek metu. Siaip masina tikrai gera, rekomenduoju pirkti. O tu ligu kaip peciukas ar dar kazkas, visos masinos turi, ir nereikia i tai kreipti demesio, per kiek laiko susigyveni ir pripranti, idealaus varianto tikrai nerasit. Man dar ir dabar graziai atrodo pezo konsole nors funkcionaliai nepatogu visiskai, bet grazu, veikia ir man patinka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
sparco | 2011-11-04 |
Peugeot 406 - 2000
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didziausia ispudi palieka kuro sanaudos, jeigu su ja vaziuojama graziai 90-100km/h tiesumoje atrodo kad masina vaziuoja oru kuro rodykle laaabai letai krenta, labai ekonomiska. Stabili ant kelio patogi sedynes patogios nugara nepavargsta ilgesneje kelioneje, garso izoliacija turbut pas mane jau i pabaiga nes salone yra jau barskejomo ir oro svilpimo bet ir auto pirkau su 272 tuks km pravaziavimu. Dalys nera brangios, jei atsiranda gedimu sutvarkai juos ir ramus gali buti. 2.0 HDI 66kw Atraminis guolis vienos puses, skyvas, galiniai stabdziu diskai, vairo kryzme prie koloneles, tepalai, filtrai, teko tvarkyti kuro slegio reguliatoriu del "padielkinio" filtro, ABS ziedo ilgai ieskot teko, starterio tvarlymas, salenblokai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus | 2011-10-17 |
Peugeot 406
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Plonas blekos, barskutis sis masiniukas, nors variklis ir ekonomiskas, taciau elektronikos klaidos isvesdavo is kantrybes.. Nepatarciau pirkt, nebent patinka po servisus lakstyt. Einamos ligos, elektronika, duru gumos. 2.0 hdi 81kw Visi filtrai, dirzas, tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2011-09-27 |
Peugeot 406 V6(152Kw) universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortishkas,galingas,stabilus,pakankamai patikimas.
Mazoka vietos antroje eileje.
|
Per dvejus metus pakeiciau keleta pakabos traukuciu (po 40Lt) ir rankinio stabdzio kaladeles.
Sumontuota 4-os kartos duju iranga. Vilniaus mieste sanaudos 11-14Ltr duju. Tikrai pries perkant si aparata buvo skeptishkai nusiteikes visu "prancuzu" atzvilgiu,taciau laikas parode,kad be reikalo. Salone variklio nesigirdi,trauka fantastishka.Nezinau ar tik man papuole gyvas egzempliorius ar isties sis modelis tikrai puikus.Pries tai turejau kelias audi(c4) 2.6 ir 2.8 varikliais.Tai galiu drasiai teigti,kad audi islaikymas man kainavo daugiau(galbut todel,kad niekada nededu pigiausiu detaliu "made in china").
V6 3.0 152kw 2x 40Lt pakabos traukes + darbas 60Lt.
Duju iranga 3400Lt. Nebijokite ziureti galingesniu varikliu-v6 3.0 variklis(po 1999) sanaudos tik puslitriu ar litru didesnes nei 2.0,taciau zymiai tylesnis ir galingesnis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2011-09-06 |
406 2.0 HDI universalas 2000m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki trauka
Pigus salonas
|
Grazus, judrus, itin talpus seimyninis automobilis. Puikiai tinka zvejybai. Pravaziavus karteli nekokybisku zvyrkeliu vaziuokle turbut teks remontuoti (kasnors tikrai pareis :)), bet vazinejant plentu viskas tikrai super. Vaziuojant dideliu greiciu gerai valdoma ir patogi masina. Kuro sanaudos trasoje 140-150km/h-4,5l-100km. Salono apdaila kiek pigoka, apmusalai megsta atsokti, o plastikines detales kartkarciais traska. Puikus regos laukas, patogu parkuoti tiek priekiu tiek galu. Varikliuko galios pilnai pakanka tiek spurtui, tiek lenktynem. Tiesa tvarkingas dirba labai graziai, nors vaziuojant dideliu greiciu garsas salone nera pats geriausias. Laiku (o geriau pries laika) keiciant filtrus jokio dumo gale nepamatysi ir prie 5000rpm. Didziausias trukumas kuro padavimo sistema: zemo, auksto spaudimo kuro siurbliai, ir laisvos eigos reguliatorius, pastarojo kaina keturzenkle. Istiesu labai jautrus kuro kokybei. Eksplotacija vertinciau vidutiniskai, vaziuokles remonto kaina ir nuvaziuotas atstumas mane tenkino. Zinoma daugelis skundziasi, jog galines nepriklausomos vaziuokles traukes nelaiko, taciau jas reikia pirkti orginalias (as pirkau zibinte vln) ir viskas bus gerai. Didziausias trukumas kuro padavimo sistema - laiko trumpai o remontas kaip ir visom masinom sioj vietoj brangus. Kainos nuvertejimo nepajutau, priziurejau kaip kudiki (turejau 2m). Tokia prieziura su padangu pirkimu ir dirzu komplekto keitimu kainavo 3000 lt per metus (per metus nuvaziavau ~45000 km).
Niekada i HDI varikli nepilk neaiskaus kuro, nes kelione kainuos labai brangiai. Pravaziuok, ar nebilda galas (traukes ~ 400lt)
Jokiu budu nepirk dauztos, taisysi iki begalybes.
Pasitikrink ar nebuvo prasukti zemo spaidimo kuro siurblio varztai (bake).
Jei vaziuodamas uzspaudei dugna ir neprikibai prie sedynes, nepirk to pezo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Peugeot | 2011-03-03 |
Peugeot 406 1996m. benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, ergonomika, gera garso izoliacija, puiki surinkimo kokybe, nebloga audio aparatura, efektyvus stabdziai, geras pravazumas, elegantiskas kebulas, puiki antikorozine apsauga, maloni vairuoti, itin stabili posukiuose.
Gale per mazai vietos.
|
Auto labai malonus vairuoti, puikiai stovi ant kelio, nevargina ilgose kelionese, vaziuokle gan patvari, dazniausiai tenka keisti stabilizatorriu traukes mazdaug kas 20-30tkm. Kebulas itin atsparus korozija, nors auto 1996m., taciau nera nei menkiausios rudies. Salono medziagos geros kokybes, surinkimas labai geras. Si auto turiu jau 3metus, taciau remontuoti daznai tikrai netenka. Esu sia auto tikrai labai patenkintas. 2.0l, 16v, 97kw. Variklio galios kaip ir pakanka, taciau kartais norisi daugiau:) kai pirkau rida buvo 230000, dabar jau 280000, dar remontuot variklyje nieko nereikejo. Pagal kainos/kokybes santyki, tai tikrai puikus pasirinkimas. Nuvertejimas gan nemazas, pries 3metus mokejau 8000lt, kiek dabar tokia kainuoja - patys matote. Perkant ziureti, kad masina butu gyva, o ne prie mirties. Pirmiausia ziurekite kebulo ir salono bukle, nes tai parodo kaip masina pries tai buvo priziureta. Jei salonas netvarkingas, sedynes ir vairas gerokai nusideveje, geriau tokios ir neziureti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
egidijus | 2010-05-03 |
pezo 406
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mikstas,gera izoliacija nebrangus,taupus varikliai,megsta greiti,vaziuokle irgi gera.
brangios dalis,remontuojan reikalingos didesnes islaidos negu vokiskom auto.
|
Automobilis gerai surinktas,mikstas gera garso izoliacija ,nes variklio salone beveik nesigirdi tai yra didelis pliusas,eiklus variklis kas liecia dinamika 81 kv dyzelis.Kas liecia sedana labai gerai kad sedines nusilenkia galima dideli krovini ideti ilgu gabarytu.Kas liecia vydu tai tik veliuras arba kam patinka oda,veliuras puikiai valosi ir gerai laikosi,tik nemedziaginis salonas. Variklis hdi geras eiklus elastingas,nerajus kurui,bet reiktu priziureti ypac pilant kura is kanistru. kaina nuverteje kaip ir visu auto. Patikrinti varikli,sankaba,bedrai vaziuokle.
GENDANCIOS DALYS SMAGRATIS,ELEKTRINIS REGULIATORIUS GAZO,tai pat patikrinti kondicionieriu ar klima,ar viskas veikia kompresorius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
belgas | 2010-03-20 |
peugeo 406 sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nu nupirkau 3 seimininkas esu. viskas joje yra ir klimatas visa elektra, graziai groja originali aparatura. traukia labai gerai, ryja 14 litru mieste, bet kieta vaziuokle ir garso izoliacija yra meslas. elektros problemu yra kai salta, tai lempos grybauja tai jungikliai. privalumas kad nerudyja. 3,0 24v 140kw 190ag nupirkes keiciau priekine stabilizatoriaus ivore, galine suvedimo traukute, termostata, visus dirzus su vandens pompa ir itempejais. spyruokle priekine. visus skyscius. niekad nepirkciau daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Alusgeras | 2010-01-20 |
Peugeot 406 COUPE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai grazus auto... gan retas (COUPE), atkreipiantis demesi, - priziuresi ir mylesi - vaziuosi be problemu (kaip su daugialiu masinu), 2.0 ne dragistui pilnai pakanka, nuo 3k rpm masina pagyveja. lyginant kiek auto sveriai (o ji nera lengva..) vaziuokle kietoka,- nors ko noret BEVEIK is 'sport' modeliuko.. 2.0 16v Visis dirzus, skyva, vandens pumpa, - dar turbut reikes keisti galines stabilizatoriaus traukes, - siu peugeot 'liga' kuri gan pigiai ir nesunkiai isgydoma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234567 |