Markės
1126 iš 1554
Peugeot 405 1987 - 1997
Peugeot 405, 1987 - 1997
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 13
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Peugeot 405 išvaizda panaši į tais pačiais metais gamyboje pasirodžiusį Pininfarina suprojektuotą Alfa Romeo 164 modelį. 405 modelis buvo gaminamas sedano ir universalo kėbulu, priekiniais ir keturiais varomaisiais ratais, su keturcilindriais - trimis benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais. Sedanas pasižymi puikiu oro pasipriešinimo koeficientu (Cd) siekiančiu tik 0,29, universalas yra mažiau aptakus - pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra 0,33. 1993 metais buvo pristatyta ypatinga homologuota T16 versija su 2.0 L 16 vožtuvų turbokompresoriniu varikliu XU10J4TE, kuris galią paskirsto į visus varomuosius ratus - priekiniams 53% ir 47% galios galiniams. Šis santykinai nedidelis variklis išgauna itin solidžią galią – net 200 AG (150 kW) esant 1,1 baro turbinos slėgiui, o padidinus slėgį iki 1,3 baro išgaunami visi 220 AG. Tik 1061 tokių automobilių buvo pagaminta, iš kurių 60 buvo skirti prancūzų policijai. Dyzeliniai varikliai buvo 1.9 L (1,905 cc) turintys 70 AG (52 kW) galią prie 4600 apsisukimų per minutę arba turbokompresorinis 1.8 L (1,769 cc) išspaudžiantis 90 AG (67 kW). Peugeot 405 buvo naudojamas kėbulinių automobilių žiedinėse lenktynėse „British Touring Car Championship“ ir „French Supertourisme Championship“. Nors 405-asis modelis Didžiojoje Britanijoje ir nesusilaukė didžiulės sėkmės, tačiau 1994 ir 1995 metais prancūzų serijoje šis automobilis laimėjo abu čempionatus pilotuojamas lenktyninko Laurent Aïello.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1988 metais Peugeot 405 tapo Europos Metų automobiliu laimėjęs šį konkursą didžiausiu taškų skirtumu per visą ligtolinę šio konkurso istoriją.

Pati radikaliausia sportui pritaikyta 405 versija buvo 405 Turbo 16 GR. Tai buvo dviduris kupė su viduryje sumontuotu varikliu ir elektronikos pagalba valdomu centriniu diferencialu. Vos keturi tokie bolidai buvo pagaminti dalyvavę garsiosiose Pikes Peak varžybose bei prestižiškiausiame Paryžiaus-Dakaro ralyje. Šiuo metu trys iš jų yra eksponuojami Peugeot muziejuje, o paskutinysis – privačioje kolekcijoje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: rimas | 2006-09-10
peugeot405
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Pavarų dėžė: Mechaninė
Bendras automobilio aprašas
minksta vaziuokle. nerudija. lengvas aptarnavimas.
Variklis
1900disel
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kelias lemputes, virintas duslintuvas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai