Markės
1121 iš 1554
Peugeot 307 2001 - 2008
Peugeot 307, 2001 - 2008
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 29
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. Šis automobilis buvo gaminamas nepasant to, kad jau gaminamas ir jį pakeisiantis modelis – 308 (nuo 2007 metų). 307 naudoja patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. 307 tęsia kompanijos dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 307, 205 ar 406. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis – jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.

Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.

2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.

Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 29
Mindaugas | 2012-04-20
peugeot 307 hdi 1.6_66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas,gerai vedasi ziema,
kartais neklauso langu elektroninis valdymas,
patogu sedeti uz vairo,geri stabdziai,ziema per keles minutes apsyla salonas atitirpindamas priekini stikla,sedisi aukastai vos ne kaip dzipe:)kartais langai nenori klausyti paspaudus knopke,arba pilnai atsidaro arba pilnai uzsidaro. variklis gana ekonomiskas 90km greiciu ryja 3litrus,mieste apie 6,ziema kuriasi be priekaistu net prie minus 30 pora kart pasildzius zvakes kuriasi be problemu.turejes ir wolsvagena ir honda ir forda,bet negaliu jeis pasigirti variklio uzsivedimu ziema. auto taisau pezo servise,pirkau kai spidometras rode170000km.per trejus metus keiciau priekiniu raatu guolius kaina su pakeitimu 1000lt,taipat stabilizatorius du vienetai 240lt.ir du sarnyrus 80lt.dirzeliu keitimas su guoliuku itempeju brangokas 1600lt bet masiniukas rieda tikrai smagiai rekomenduoju pirkti 1.6hdi 66kw,nes tie kiti varijantai su 80kw ir taipogi 2.0hdi 100kw turi kazkokius kietuju daleliu bakelius i kuriuos pilasi skystis nepigus,o jam pasibaigus auto nesiveda ir netraukia,taip kad turekite tai omeniu!
Pilnas atsiliepimas...
viktoras | 2012-02-19
peugeout 307 1,6hdi 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nurodyta auksciau
nurodyta auksciau
masina mano 2005 pabaigos komplektacija kaip tokios klases auto tikrai gera: grazus odinis salonas, pritemstantis galinio vaizdo veidr., uzsilenkiantys sononiai, lieti originalus 17 coliu diskai, 80kw, dvieju zonu klimato kontrole, autoplotas ir t.t pats esu 186 ugio ir vietos uz vairo tikrai uztenka siaip daili masinyte ekonomiska nepatinka valytuvu valdymas bei kai reikia ka nors keisti po kapotu - priejimas prie detaliu ir mazgu labai ribotas 1,6 hdi 80 kw turbina trauka tiiiiiiikrai gerai ziema vedasi net prie minus30 masinai esant lauke detaliu kainos gana aukstos stai teko keisti sankabos diska nenaujas kainavo 800 lt rugseji reikes keist visus dirzus ir guolius o tai kainuos apie 1200lt... masina nuo 2008 kai mja pirkau nuvertejo gerokai taciau as ja tikrai patenkintas!!! kura pilkite tik gera t.y tik is degalines
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2012-01-23
2006 307break 1.6Hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas,dinamika,valdymo lengvumas,kuro sanaudos,erdvumas,klimato kontroles darbas
valytuvu valdymas,mazi veidrodeliai
Maloniausiai vaziuojanti masina is visu kurias turejau,patogi sedesena,manevringa,labai lengvai valdoma,ekonomiska,erdvi,talpi bagazine....Klimato kontrole greit susildo-atsaldo salona,sviesos jutiklis pasirupina sviesom,autopilotas pasirupina greicio palaikymu,tik atsisedus mano telefonas pats susijungia su 307 garso sistema ir paskambinus kazkam tel nereikia traukt is kisenes:)maloni masina is kurios puses paziuretum... Trukumai:man nepatinka valytuvu valdymas,silpna atbulines eigos lempa(teko detis diodines atbulines sviesas),mazoki veidrodeliai isoriniai,uzsidega daznai signaline variklio lempute,bet kadangi tai itakos vaziavimui nedaro,nekreipiu demesio....tai ir visi pastebeti trukumai.... 1.6hdi 66kw,be jokio suodziu filtro,tikrai trauka superine kaip is tokios kubaturos ir galios motoro,jokiu pastangu isibegejant,niekada nepasigedau galingesnio motoro:)mano sanaudos misriu ciklu pagal kompa 4.5ltr,pamatavus realiai is tikro apie 5.5ltro\100km,kuriasi puikiai,isyla greitai...Trukumas,kad problematiskiau pakeist oro filtra ir pakaitinimo zvakes,taciau kadangi megstu krapstytis prie auto tai nelaikau trukumu dideliu Kol kas pilu tik kura ir langu skysti...vienintelis brangesnis nei iprastai kastas yra kuro filtras,apie 90-100lt,tepalo ir oro kainuoja iprastai....nors masina pravaziavus 205000km nieko,ka reiketu keisti,nepastebejau,net ziemines padangos tiko nuo buvusios omegos,nors ju dydis siek tiek didesnis, 205 65 R15 Pirkti kuo paprastesne modifikacija su kuo maziau elektronikos,isitikinti kad nebutu suodziu filtro(dyzeliams),nes ji atjungti kainuoja pinigo,vengti automato,bent jau i 1.6Hdi labai svarbu PILTI TIK KOKYBISKA KURA,(megejai pilti i masinas "lieva" dyzeli geriau 307 su 1.6hdi nepirkit:))antraip laukia brangus purkstuku remontas....nezinau nuo kuriu metu,bet i 1.6Hdi (pezo,citroen)ejo 2 firmu purkstukai,elektromagnetiniai Boch yra geras varijantas,restauruojamas,Siemens su pjezoelementais yra blogas ir vengtinas varijantas.tai tiek
Pilnas atsiliepimas...
Martynas | 2011-02-18
Peugeot 307SW 2HDI 66KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patogus, geras dizainas
Problematiškas valdymas
Mūsų automobilis yra 2004 m. Automobilio dizainas yra labai geras, labai patogus ir erdvus viduje, patogus parkuoti, erdvi bagažinė. Nusipirkus iškart nuvykome pereiti TA, ten jokių trūkumų nerado (labai nustebino žinant jų priekabumą), ruošiant automobilį žiemai neradome jokių rūdžių. Užmiestyje važiavimas pakankamai komfortiškas, tačiau mieste turi nemažai trūkumų. Pakankamai kieta pakaba. Degalų sąnaudos tikrai nėra labai mažos, šiltu laikotarpiu užmiestyje apie 5,6 l, mieste apie 7-8 l, žiemą užmiestyje apie 6 l, mieste apie 9-10 l. Turiu pridurti, kad šis automobilis labai jautrus kurui, įpylus geresnio kuro su priedais, ženkliai pagerėja važiavimas ir mažėja kuro sąnaudos. Pagrindiniai minusai: 1. Bėgių perjungimo svirtis tragiška, t.y. pirmo bėgio jungimas į antrą yra kaip kokiam kamaze, galima ranką išsinarinti (labai ilgas tarpas), anksčiau turėjome BMW, Ford, ten riešo pagalba buvo galima perjungti bėgius, o čia jau reikia pasistengti, nes gali neįjungti. Peugeot servise pasakė, kad tai normalu ir kad prie to reikia priprasti..... 2. Aksceleratoriaus (gazo) pedalas. Na mūsų šeimai arba nepasisekė su pirkiniu arba šioje vietoje Peugeot turi tikrai didelį minusą. Pedalas turi apie 1,5 - 2 cm laisvos eigos, kuri ypač erzina, vos nusipirkus šį automobilį niekaip kelis mėnesius negalėjome prie to priprasti, vis kokioje sankryžoje užgesdavom, nors vairavimo patirtį turim gan didelę ir įvairių automobilių. Draugams, pasiskolinusiems mūsų automobilį, ši problema iškart užkliūdavo. Peugeot servisas....ech, deja, bet jie vėl patarė prie to priprasti....... Kiti servisai irgi negalėjo padėti šiuo klausimu. Žodžiu baigiam priprasti, nors iki šiol erzina. Vienas iš didesnių pliusų - variklis. Tikrai patikimas, 2010-2011 metų žiemą esant - 22 užsivedė be jokių kaprizų, žinoma dyzelinį kurą pylėme geresnį (Verva). Tačiau 66 KW yra mažoka šiam automobiliui. Nusipirkus pakeitėme visus diržus (su vandens pompa, guoliais ir t.t.) tai kainavo 1400 Lt. Žiemą prie - 17 buvo nulūžęs įtempėjas (diržą per trumpą buvo uždėję), remontas kainavo 170 Lt. Automobilį turim jau metus, bet daugiau neturėjom jokių problemų. O va dėl remonto kainų tai visuomenėje sklando visiškai klaidinga nuomonė - detalės tikrai nebrangios, tačiau šias mašinas remontuojančių gerų specialistų yra labai mažai (bent jau Vilniuje). Jei jau tikrai pasirinksite šį automobilį, rinkitės galingesnį (bent 79 kw).
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2010-09-08
peugeot 307 hdi 79 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi eksplotacija
kebulas prastai nucinkuotas .cinko korozija
tai super automobiliukas stabilus kely kuro mazai teryja trauka super. vaziuokle paprasta ir remontas nebrangus 20 hdi 79 kw jokiu problemu tik kaip ir visiems varikliams nereikia jo pamirst ir laiku keist tepalus ir filtrus ir nepamirst kad tai turbininis variklis ireksplotuot ji kaip turbinini sarnyrai po 30lt sakiu gumos irgi kazkas panasaus
Pilnas atsiliepimas...
Joy | 2010-05-25
Peugeot 307 2.0 Hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska
Komfortas
Jei kelias nelygus, masina purtosi. Kietoka. Taciau, kaip mazas automobiliukas vaziuojant 180km/h vairas ne krust. Manevringa. Ryja 5.5litro uzmiesti, mieste ~7litrus. Priklauso vairuoja mama, ar as. Lyginant su mazda 3, trauka buka. Taciau ir masina, senesniu metu. Nagi, turim jau 4turi metai. Pravaziavom 100tukst. km. Per keturis metus keitem: Kuro siurbli (musu kalte, uzpylem "srutino" kuro.(700lt) 2. Sankaba. Idejom, paprasta nepklaukiojancia sankaba (250lt). Stai viskas, ka darem per keturis naudojimo metus. Zinoma neskaitau traukuciu ir kitokiu menkniekiu, tai naturalu, ypac kai vazinejam mes pagrinde zvyrkeliu. Masina kainos ir kokybes sanktykis. Siuo metu, dalys pigios, nes privaryta daug anglu. Nesvarbu, tai bus audi vw ar peugeot, visos jos genda ir nei viena oru nevaziuoja.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2010-03-10
siaip
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas
nepatikimas
Šiaip iš šono žiūrint gražus automobiliukas ir šiaip geras važiavimas su juo kol nereikia pradėti galvoti apie remontą. 2 HDI traukia gerai tik vat buvo subires auksto slegio reguliatorius 700lt, nemegsta dyzeliuko negero. Važiuokles remontas keiciau sarnyra 80lt, kuro filtras 50lt, oro filtras 60lt, dabar jau girdziu kad pareina smagratis nes cypia apie smagrati skaiciau apie su sankaba ir pakeitimu 1500lt, pareina guoliai ar kaldeles tai bus matyti Smagratis
Pilnas atsiliepimas...
Bosiukas | 2008-12-05
307 sw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi, tikrai vietos daugiau negu A6, galetu buti minkstesne, nors visos naujesnes masinos kietokos (iskyrus CITROEN) 2.0 hdi(66kw) priekiniu stabdziu diskus, traukiu antgalius, visa kita kas priklauso kas 20000 km.
Pilnas atsiliepimas...
(nick) | 2008-09-01
Peugot 307 XT Berline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi miesto tipo masinele, kartu gerai atlaiko ir ilgesnes keliones(teko kleta kartu vienu vaziavimu iveikt arti 2000km). 1,6l. Turbo HDI 16V 110ch Tepalai ir filtrai trejus kartus kas 20 000km, stabdziu kaladeles (ties 30 000km), abieju pusiu trumpu sviesu lemputes, kazkoks ismetimo filtras (pakeistas del sios serijos broko pgl. garantija).
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai