Markės
1121 iš 1554
Peugeot 307 2001 - 2008
Peugeot 307, 2001 - 2008
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 29
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. Šis automobilis buvo gaminamas nepasant to, kad jau gaminamas ir jį pakeisiantis modelis – 308 (nuo 2007 metų). 307 naudoja patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. 307 tęsia kompanijos dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 307, 205 ar 406. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis – jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.

Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.

2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.

Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-04-23
Peugeot 307 2.0 HDI 79 kw, Bosch
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
pigu
pigu :)
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8
Bendras automobilio aprašas
Turiu metus laiko, komplektacija su r17, pusiau odinis salonas, lietaus daviklis, temstantis veidrodėlis, užsilenkiantys šoniniai veidrodėliai kėbulo spalvos moldingai ir tt. Nupirkus neatkreipiau dėmesio, kad po vairuotojo kojomis drėgna, leido antifrizą, buvo nesandari sistema. Atkreipkite dėmesį perkant. Taip pat pažaiskite su rankiniu, būna, kad užsikerta koks ratas arba pradeda mėtyti esp/asr fault. Komplektacijoje gražūs r17 su slapukais. Mačiau kad galvutė yra, nesukau galvos. Būtinai patikrinkite, nes manoji buvo lūžusi, ratų atsukimas virinant 40€. Sunkiai veikia borto kompo mygtukas, ant valytuvų svirties galo, labai nejautrus, sudilęs, taip pat lcd ekranėlio pikseliai pašilę tampa neryškus, nesimato informacijos. Taip pat gerai žinoti ir tikrinti mušant per kainą. Pažiūrėkite ar langų apiplovimo šlangutė nukeliauja iki bakelio, manoji buvo atjungta kažkodėl ir palaida, tvarkiausi pats, garažo kolega sakė, kad turėjo tokią pačia problemą. Automobiliu iš esmės esu patenkintas rida 272000, variklis sukasi, manau keičiant skysčius važiuos dar antrą tiek. Vidutinės sąnaudos 6,8l, salonas patogus, mano sėdynės kaip recaro, tikrai patogios, daug „headroom“ vietos užtenka 2 asm šeimai per akis, su 1 vaiku pakankamai. Kelyje fokusų nekrečia, prie 150 - 160 stabilus ir prognozuojamas. Garso izoliacija prastoka, audio aparatūra gamyklinė tragiška, keičiau ir magnetolas, nes originali nebegaudė FM, dažna tų clarionų problema. Groja kol pašyla, tada amen, tikrinkite! mečiau lauk dėjau ir sony ir pionierių, supratau, kad kol visų kolonėlių nepakeisiu, nieko doro nebus. Galinė palangė pjaustymui ir elipsėms dėti netinkama (jei kam aktualu). Žiemą bagažinės atidarymo mechanizmas nuo šalčio kartais durniuoja. Detalių yra visur, tikrai ne problema. Tiesa, negaudo per obd jungtį jungiamo adapterio, kad telefonu pasitikrint kas negerai, nesusikalba su ECU. Buvo sudurniavusi ir išmetė antipollution fault, atjungiau akumą, jau puse metų nemačiau tos klaidos. Labiausia mane erzina silpnai šviečianti atbulinio lempa, nieko nesimato, galvoju pakeisti į kokią ledinę. Automobilis dar nė karto nepavedė, nesustojo, visada užsivedė ir problemų kaip ir neturėjau. Kartais elektra sudurniuoja, atsilenkia tik vienas veidrodėlis, atrakinus su pultu įsijungia galinis valytuvas, kartias automatinės šviesos veikia, kartais ne, būna, kad važiuojant išsijungia autopilotas, bet įjungi iš naujo ir toliau rieda. Keistos ir ne esminės problemos, bet pravartu žinoti,
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
nupirkęs keičiau : 1) Durniavo vairo stiprintuvas, o konkrečiai elektrinė jo pompa. Pulsuodavo, dingdavo ir tt. Naudota dalis - 70€; 2) DPF išprgramavimas ir išpjovimas - 60€ 3) Pagrindinio diržo komplekto su vandens pompa, įtempėjais, skriemuliais keitimas. Generatoriaus diržo keitimas, kondiškės guolio keitimas + į šią kainą įtrauktas ir vairo stiprintuvo keitimas. Viena traukė, kuro filtras, oro filtras - 390€ 4) Akumas - 80 € 5) Pakaitinimo žvakės - 60€ 6) galinės spyruoklės ir galinis duslintuvo bakelis - 120€ 7) Tepalai, filtrai, antifrizo keitimas kaip visų auto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai