Markės
1383 iš 1912
Peugeot 307, 2001 - 2008
533Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.90% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 33
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. 307 turi patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 306, 205 ar 406. Užtai Peugeot tęsia dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis. Jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.

Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.


2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.

Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Patalpino: Tomas | 2015-02-04
1,6 HDI 80kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
pigi eksplotacija, kuro sanaudos
nuvertejimas
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Bendras automobilio aprašas
Sia masina pirkau musta, tai pats tvarkiau maciau kaip kas padaryta. ispudi paliko nebloga, atrodo patikima, antikorozija gera. valdymas superinis, manevringas, patogus. Jei sau ziurit, pirkit tik po atnaujinimo, po 2005. buvo atnaujinta netik isvaizda, bet ir daug kitu mazku, pakeistos elektros laidu junktis (kurios kele savaiminio auto uzsidegimo pavoju), apsaugotas ABS blokas nuo vandens ir purvo, bei daug kitu dalyku.....
Variklis
Varikliukas kolkas problemu nekelia, dirba svelniai ir tolygiai. Gamintojas yra numates tepalus keisti kas 20 000 km. automobiliuose pagamintuose iki atnaujinimo (iki 2005), taciau patys pastebejo kad ilgainiui varikliams tai labai nesveika, tai nuo 2005 metu pakeite kad keisti reikia kas 15 000, bet rekomenduociau keisti kas 10-12 tukst. Tad perkant peugeot ar citroen su HDI varikliu reiketu dairytis pagamintu po 2005 metu, nes jie priziureti kur kas geriau ir tikrai tarnaus ilgiau. Kas del pagrindinio (paskirstymo) dirzo, tai jis yra keiciamas kas 240 000 jei auto naudojamas lengvomis salygomis (tai yra autostrados, autobamai) ir kas 180 000 jei auto naudojamas sunkiomis salygomis (tai yra miestas), arba abiem atvejais kas 10 metu. atrodo baugiai daug, bet jie tai garantuoja, maniskis jau nubeges apie 150 000 km visi itempejai kolkas tylus, nors prabegus 120 000 generatoriaus dirza peugeot servize keite, bet itempejus paliko tuos pacius. toliau ismetimas, butent sitam modeliui skystis i FAP filtra nedasipila, o yra keiciama visa kasete. gamintojas yra paskaiciaves viena kasete 160 000km, po to reikes keisti, arba pjauti lauk FAP filtra ir deti apgavikus kompui, bet sito nerekomenduociau, ateis diena kai mokesim uz ismetima tai kainuos brangiau, nes su pilnai veikiancia sistema imetimas yra beveik nulinis, dumo nera visai, mink kaip nori (tech. apziuroj maniskiui matavo tris kartus negalejo patiketi kad toks mazas). siaip specialistai sako kad apsukas dazniau sukelti ir pasivazineti agresiviau, tai to skistimelio sutaupai ir filtras pats issivalo, tai ir pasibaigus tam skysciui, jei laiks nuo laiko gerai "prapusi", tai chekas gali ir neuzsidegti, kad baigesi skystis. jei perki auto ir pardavejas sako kad prabegusi tik 130 000km, o uzmynus gaza pasirodo nors ir labai svelnus, bet visdelto dumelis, tai zinok kad FAP nebera ir jis nubeges mazu maziausiai 160 000km. tik pasidomekit ar jusu tikrintam modeli turi buti FAP (senesni ejo be FAP).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Na su sia masina tikrai neuzdirbsi, o eksplotacija kaip tokiu metu auto tikrai pigi palyginus su vokiskais konkurentais VW Golf ar BMW 3'ias. vaziuokle paprasta, o visa kita, na laimes dalykas...
Patarimai perkančiajam
pirk tik po face lifto, po 2005 metu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 85)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt