Markės
1380 iš 1918
Peugeot 207, 2006 - 2012
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 7
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Puikūs dyzeliniai varikliai
  • Smagus valdymas
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Lėta penkių greičių pavarų dėžė
  • Vangūs benzininiai varikliai
Peugeot 207 yra mini klasės automobiliukas, kuris 2007 metais buvo geriausiai parduodamas automobilis visoje Europoje (pagal JATO Dynamics agentūrą). 207 buvo sukurtas, kad pakeisti Peugeot 206 modelį. Tačiau Peugeot nusprendė 206 modelį laikyti gamyboje iki pat 2010 metų, nes automobilis buvo itin populiarus. 207 buvo gaminamas ant modifikuotos Citroen C3 platformos su trijų arba penkerių durų hečbeko ir kupė/kabrioleto kėbulais. Pristatyta ir GTI versija su 175 AG (130 kW) galios turbo 1.6 litro varikliu. Manoma, kad 207 gali būti naudojamas kaip pagrindas WRC automobiliui turint galvoje, kad jo pirmtakas 206 modelis šiame čempionate dalyvavo labai sėkmingai. Tačiau PSA koncernas (Peugeot-Citroen) jau turi WRC čempionate dalyvaujantį neįtikėtinai sėkmingą modelį – Citroen C4 (prieš tai – Citroen Xsara).
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2007 metais Peugeot 207 buvo geriausiai parduodamas automobilis visoje Europoje (pagal JATO Dynamics agentūrą).

Peugeot 207 yra naudojamas kaip pagrindas sportiniam automobiliui kai kuriuose raliose (Super 2000 World Rally Championship, European Rally, Intercontinental Rally Challenge).
Patalpino: Julius | 2015-07-04
Geras pasirikimas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, pigus remontas, manevringas ir patikimas
Garso izoliacija, garso aparatūra
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,3
Bendras automobilio aprašas
Automobilis tikrai retas mūsų gatvėse, nes yra reto prancūzam būdingo stiliaus. Vidus labai erdvus, nors iš išorės to nepasakysi, Vidaus apdailos tikrai vidutinės kokybės, tad galėtų būti ir geresnės. Kartais jaučiamas būdingas tokios klasės automobiliams apdailų tarškesys, bet tai tiesiogiai susiją ir su Lietuvos kelių būkle. Sėdynės labai patogios, tad kelionė ilgesniais atstumais taip pat nenuvargins. Tačiau yra keletas niuancų, kurie tikrai gali pradėti erzinti, tai garso sistema, nes automobiliui pravažiavus daugiau nei 150 tūkst. atsirado tarškesys kolonėlėse Vienas iš privalumų patikimumas, mūsų atveju automobilis atlaikė ne vieną ilgą kelionę net ir kalnais, tad galiu drąsiai teigti, jog jis yra patikimas. Didžiausią įspūdį paliko kuro sanaudos, kurios užmiestyje yra apie 3.5 l/100km. Rekomenduočiau prieš perkant pasidaryti diagnostiką, nes automobilio tarnavimas tiesiogiai susijąs su jo būkle, tad nepykit tie, kurie galvoja , jog prancūziškos mašinos niekam tikusios, tiesiog reikia nusipirkti nenudrožtą. O šiais laikais steoriotipus, kuria kaimiečiai, kurie niekados neturėjo prancūziškos mašinos. Tad nesivadovaukite VBS- Viena Bobutė Pasakė.
Variklis
Variklis nors ir 1.6 hdi su 66kw, bet galios tikrai užtenka ir be vargo aplenksite kitą mašiną. Nors golf IV fainai ir supyks, bet šio automobilio variklis tikrai pranoksta VW 1.9TDI. Reziume varikliui trūksta judrumo žemuose sūkiuose, nes turbina veikia nuo 2.2 tūkst., bet pripratus tai teiks didelį malonumą. Kaip žinome prancūziški varikliai yra tikrai pakantūs, tad dėl didelių gedimų vargintis nereiktų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Ši skiltis yra pati įdomiausia, tad trumpai išvardinisu kas, per 5 metus eksplotavimo buvo padaryta. Keistas pavarų dėžės troselis- kaina su viskuo iki 100€ (Vairavo mašina moteris, be stažo ) Keistas variklio diržas (privaloma kas 100 tūkst.) 110€ Keista (privaloma tvarka po 130tūkst.) priekinė važiuoklė: Amortizatoriai, šarnyrai guoliai, traukės, stabdžių kaladėles įskaitant ir galines ir t.t. 300€ Reziume per 5 metus išleista apie 500 € nuvažiuota nuo 55 Tūkst. iki 155Tūkst. Jeigu palyginsim ir kuro sanaudas su kitom mašinom, kurios vidutiniškai ima apie 5.5 l/100km , tai tie gedimai jum nieko nekainuoja. Nuvertėjimas vidutinis per 5 metus 2 tūkst. €
Patarimai perkančiajam
DIAGNOSTIKA
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt