Ri | 2013-02-14 |
Opel Zafira 2.0 TDI 74 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus savo segmente, nereik keisti pagrindinio diržo(nes grandinė) iškart taupot ~1000lt nusipirke, manevringas, talpus, gera surinkimo kokybė
Realios miesto sąnaudos ~8 - 8,5 litrai, o žiemą gali būti visi ir 9 pastovėjus kamščiuose. Trasoj ~6.
|
Geras pasirinkimas norintiems turėti pigu, bet pakankamai gerą didelį automobilį. Nepirkit 60kw, jausmas bus toks, kad nameli pastoviai tampote iš galo..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Opel gerbėja | 2012-12-26 |
automobilis 4-ių asmenų šeimai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pakankamai saugi avarijos metu, ilgesnėse kelionėse patogumo pakankamai, didelė bagažinė, geras variklis. Norint pakeisti perdegusią lemputę - nėra jokių problemų, patogus priėjimas.
patogu važinėti tik 4 žmonėms, galinės sėdynės: nepatogios, mažai kojoms vietos, nepatogus išlipimas. Jautrus starteris ir generatorius
|
važinėjome 5 m. su Elegance, pakaba pakankamai minkšta, komforto ilgoms kelionėms pakanka. Važiuoklė patvari, variklis - nekėlė problemų (1.8L 16V benzinas). Patogu, jog galinės sėdynės susilanksto, didelė bagažinė, bet.. jei visos naudojamos sėdynės, bagažinės skaitykit nebėr, galinės sėdynės nepritaikytos suaugusiam žmogui, jei ir sėst, tai tik trumpoms distancijoms važiuoti. Nepatogus išlipimas iš galinių sėdynių. Norėtųsi stumdomų galinių durelių dėl patogumo. Avarijos atveju - smūgius atlaiko gerai, deja tuom įsitikint teko patiems, džiaugiausi, jog tai Opel Zafira, nes nežinia kas būtų buvę su kitokio modelio automobiliu. Rūdys nepuola kol neremontuota, vėliau, jei tiesinamos skardos - rūdys vis tiek išlenda tose vietose po kurio laiko. 1.8L 16V benzinas Per tuos naudojimo metus tvarkyta: stabdžių diskai, kaladėlės, amortizatoriai, lemda zondas, generatorius, starteris (jautri vieta, geriau kitų mašinų neužvedinėt), oro srauto matuoklė, ir einami dalykai kaip tepalai, filtrai (visų šių dalykų išlaidos nėra kosminės ir tikrai prieinamos, tik oro srauto matuoklė ir lemda zondas kainavo nemažai, nes tokio dalyko turguje neradom). Nuvertėjimas nemažas, nuo pirkimo atpigo daugiau nei tris kartus.
Benzino sąnaudos: mieste mišriu važiavimu ~10L, užmiestyje ~6-7L nežiūrėti silpnesniu varikliu (į kalną manau dust pradėtų), jei šeima didesnė nei 4 asmenys ir galines sėdynes planuojat naudot pastoviai - deja Zafira ne Jums, vargsit su įlipimais, išlipimais. Benzininis variklis turi dirbt labai tyliai, sėdint salone uždarytom durim dauguma galvodavo, jog automobilis neužvestas :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytautas | 2012-08-25 |
Opel Zafira 2.0 dti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug vietos (septynvietis), ekonomiška.
Kieta pakaba.
|
Automobilį turiu jau beveik metus, įspūdžiai su ja geri, gera trauka, kieta pakaba, problemų turėta tik vieną kartą, teko keist alkūninio veleno daviklį. Bendrai, vienatūris nuostabus, nekaprizingas, puikus pasirinkimas šeimai. Variklis geras ramiam važiavimui, aplenkimui taip pat užtenka. Užmiestyje ryja 5.5l/100km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mar4mas | 2011-04-29 |
Opel Zafira dyzelis 2.2 tdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, erdvus, nebrangu išlaikyti
Smulkūs gedimai
|
Gal talpus auto. Ne per didelis. Patogu tai, kad trečioji sėdynių eilė susilanksto ir pasikiša po antrąja eile. Nereikia nieko išiminėti. Kadangi 2 sėdynių eilė ant bėgelių tai galima pareguliuoti atstumą taip kad ir 3 eilėje sėdintiems žmonėms užtektų vietos. Salonas prabanga tikrai nespindi, nors čia juk ir ne limuzinas. Kadangi mašina aukštesnė tai nusispardo slenksčiai ir kartais durelės, bet lengvai nusivalo. Prakalbus apie tai , kad mašinos bazė aukščiau nei kitu mašinų (sedanų, hečbekų, universalų) žiema nėra problemų dėl sniego, važiuoja kiaurai, o kai pas manes dygliuotos padangos tai užklimpti neteko. Ten kur kiti neprivažiuoja man problemų nebuvo. Aš pirkau mašiną parvežtą iš Prancūzijos tai kompas tik prancūziškai rodo. Persėdus nuo hečbeko prie vienatūrio tikrai nebesinori "gultis" prie kokio sedano vairo. Kažkaip saugiau jaučiuosi, kadangi plačiau viskas matosi, nors ir yra "aklų zonų". Variklis kuriasi gerai. Svarbiausia, kad visos žvakės veiktu. Palyginimui pasakysiu žiema iki -10C galima užkurti ir be veikiančių žvakių. Kadangi šalčio buvo daugiau tai reikėjo visas keisti . Tas malonumas kainavo 300Lt.(1 žvakė 60Lt+ darbas). Po to kūrėsi prie belekiek šalčio. Variklis pakankamai galingas ir dyzelio sunaudojimas priklauso nuo važiavimo stiliaus. Normaliai važiuojant mieste apie 8 l trasoje 5-6 l.Taupiausias greitis 90-100km/h- 4l.
Taip pat yra vienas geras pliusas būtent 2,2 tai kad nereikia keisti variklio dirželio, nes ten velenas yra. Na o tai kad vairo stiprintuvas elektrinis tai nežinau ar čia pliusas ar minusas. kalbant apie eksploataciją tai galėčiau įmesti akmenį į Opel daržą. Pradėkim nuo to kad maniškės neaplenkė visų Opelių problemos- rūdys. Tiesa pasakius yra kelios problematiškos vietos- ratų arkos. Nuėmus priekinių ratų plastmasinę apsauga, esančią po pačiais ratais radau koki litrą purvo, kuris jau buvo pažeidęs auto korpusą. Užpakalinės arkų gumos prasižiojo ir ten taip pat kaupėsi purvas ir lindo rūdys. Taip pat patarčiau užsidėti purvasargius nes apatinė durelių pusė nukenčia nuo akmenukų iš po ratų, ir taip pat tuoj rūdys" kiša galvą". O jeigu dar su dygliuotom padangom važiuoji tai iš po spyglių išmetamas karštas asfalto gabalėlis prilimpa prie durelių ir labai sunku nuvalyti, todėl be purvasargių neapsieisit. Kiek kitur internete skaičiau tai niekas nesiskundė dėl rudžių. Gal todėl kad maniškė yra Iš Prancūzijos tai taip neatspari lietuviškam klimatui. Kadangi maniškė sidabrinės spalvos tai nusipirkus dažų flakonėli lengvai užsidažo ir nesimato.
Toliau teko keisti vairo traukę -65Lt su darbu, galinį duslintuvą- 200Lt, karterio tarpinę- viso 130Lt. durelių užraktus nes centrinis nebeveikė- 45Lt (iš laužyno) Variklio priekinį ribokšlį- viso 70LT. Žvakių keitimas- viso 300Lt. Dabar prakiuro kondicionieriaus radiatorius- nuo 200LT iki 400LT už radiatorių. Pradėjo kažkas klaksėti sankaboje tai vien už darba 200LT teks pakloti. ABS pradėjo kartas nuo karto ant sauso asfalto suveikti. Taip pat silpna vieta yra tarp durelių esantys laidai, Nekarta buvo nulūžę.
Na šiaip remontas pakankamai nebrangus. priėjimas prie variklio nėra labai sųdėtingas nereikia puse mašinos išardyti, kad kažkokia detalę pakeistų, o ir detalės ne kosminėm kainom.
Su ja važinėju metus laiko tai kol kas negaliu pasakyti, kad labai patenkintas, nors viska sutvarkius , gal taip nebeges.
Perkant pasitikrinti žvakes, turbina, kondicionierių, svarbu kad nebūtų pašalinių garsų
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Alfonsas | 2010-10-22 |
Opel zafira 2002m 2.0l dyzelis 74kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
talpus ekonomiskas
didelis apsisukimo spidulys
|
Kuresi puikiai vaziuji kai mikriuky aukstai ant kelio stovi tvirtai leki kaip su sportinio tipo vienaturiu =] tik labai sunku apsisukti reikia daugokai vietos yra 2 juodos demes (nematai kas dedasi desineje ir kaireje sonuose per priekiny stikla) bet kai pripranti tai dzin. remonto didelio nereikalauja viskam tinka tiek darbuj riek semai ar kelionems.
Pasirenki vazevimo stiliu begiu metyma nes turbina suka nuo 2 000t apsuku tai perjungineji begiu prie 2,5t tai leki su veju bet jai tu flegma tai masina begejasi kai arklys su vezimu. variklis be turbinos siaip lievokas nes nesijaucia traukos. variklis galingas naudoja mieste apie 7l kelioneje 5-6l traukia puikiai yra 1 detale kure reikia pasaugoti o taip tai neturiu priekabiu automobilis nereikalauja daug lesu islaikymo pasitaupnt nusiperki ir nereikia daug remontuot Prieš perkant reiktu paziureti variklio trauka ar gerai traukia turi nesijausti glusumo o begiai metytis labai greitai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arvydas | 2010-04-19 |
Opel - Zafira - 1999
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Šeimyninė,kietoka,galia 3 eilėje mažoka vietos - tik vaikams, nera vietos bagažinėje atlenkus 3 eilę. 1,6i 16v DOHC Duslintuvo galinis bakelis 220lt, galines stabdžių kaladelės 100lt., dujų kompjuteris 450 lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Saulius | 2009-09-03 |
visai nebloga
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kai reikia, daug sėdynių, geras variklis (1,8), ilgoms kelionėms tinkamos sėdynės (išskyrus paskut. eilės)
Kieta pakaba
|
Opel Zafira 1999 m. pilkos (mirage) spalvos, nežinau kaip kitiems, man visai gražus kompaktiškas vienatūris. Važinėju nuo 2003 m. Kai reikia, susodini 6 keleivius (galinėse sėdynėse geriausiai sėdėti vaikams, nes mažoka vietos), kai nereikia, sulankstai sėdynes ir nardai po miestą vežiodamas tai spintelę, tai parketlentes. Daug maž viskas, kas įmanoma, telpa. Pats salonas juodas ir niūrokas, bet prie to galima priprasti. Važiuoklė kaip man per kieta, kitas gal pasakytų sportiška. Tačiau nelygiais žvyrkeliais važiuoti labai nesmagu, sėdi kaip ant tabūretės, bet ant asfalto gerai. Kol dar buvo nauja, jautėsi, kad važiuoklę pirmajai Zafyrai Opeliui padėjo sureguliuoti Porsche 1,8 l. benzinas, geras ekonomiškas variklis ( 8,5 l mieste 7 l užmiestyje), o galios turi, smagus pagainioti. Manau 1,6 l varikliai būtų jau per silpni, ypač jei vežioji 3 suaugusius keleivius
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2009-02-03 |
Opel Zafira
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Abu priekiniai guoliai pradėjo ūžti, po kelionės į Maskvą (pas juos keliai tik ant žemėlapių nupiešti).
Daugiau gedimų apart guolius nebuvo.
Mašina gal truputi kietoka, bet vėl čia gali kitaip pasirodyt jei prieštai turėjai mašina su dar kietesne pakaba mašiną.
Þiema ir prie -28 šalčio kuriasi be problemų. 2,0 TDI 16V (Y20DTH) Priekinių ratų guolius (pirmo kaina su pakeitimu 380lt. kita pats keiciau 280lt.)
Priekines stabzdiu kaladės 100lt. Priekinių stabdžių kaladėlių daviklį (30lt.)
Tepalai, padangos, filtrai ir kt. einamos detales.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martynas | 2008-12-01 |
Opel Zafira
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagi mašina, vairuot malonumas (ypač ilgesnėse kelionėse), tik šitie (2.2 benzinas) varikliai kaprizingi ... 2.2 16V variklio grandinė, guolis, stabdžių diskai, vairo kolonėlės remontas, toliau eksplotacija (kaladėlės, traukės antgalis, tepalai etc...)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |