Markės
1357 iš 1912
Opel Vectra, (C) 2002 - 2008
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 46
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Trečios kartos Vectra modelis buvo pristatytas 2002 metais su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais, bei prabangesne versija pavadinta Signum. Naujas automobilis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau jis vis dar kritikuojamas už pernelyg “lengvą” vairą, be to interjere naudojama daug indikatorių ir mygtukų kurie trikdo dėmesį. Ar automobilio dizainas vykęs sunku pasakyti, tačiau automobilis kaip ir jo pirmtakai vertinami už praktiškumą ir patikimumą. Šio automobilio geri pardavimų rodikliai tik patvirtina tai. Pristatyta ir galingiausia versija OPC (Opel Performance Center) - šis ryškiai mėlynas automobilis turi įspūdingą 188 kW (252 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vectra modelį 2008 metais pakeitė visai naujas Opel kurinys su nauju pavadinimu – Insignia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: O | 2015-08-02
OPEL Vectra C 2.0 DTI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kaina, nebrangi eksplotacija, komfortiška pakaba, nemaža bagažinė, apgalvotos interjero detalės
Galios trūkumas, nemažos kuro sąnaudos, triukšmingas variklis
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Opel Vectra C 2.0 DTI, ekonominės klasės automobilis. Pirkau su „lietuviška“ rida (240 000 km). Kokia reali rida - netikrinau, bet aišku, jog didesnė (Auto iš Vokietijos, o vokiečiai nėra kvaili ir naujo daikto pigiai neparduotų). Pirkau prieš pusę metų, nuvažiavau 10 000 km. Vertinant kiek įmanoma objektyviau, nepalaikant nei „Opel fanų“, nei „Misterių stereotipų“ grupės, norėčiau pasakyti, kad toks pasirinkimas patiks tiems, kurie nori įsigyti nebrangų geros išvaizdos vokišką automobilį. Juodoji mėnulio pusė yra ta, kad toks automobilis netiks vertinantiems išskirtinį komfortą, mėgstantiems greitį, prestižą ar „sukantiems“ daug kilometrų magistraliniuose keliuose. Lendame į detales. Dalykai, kurie tenkina: jau minėta kaina; daug naujų bei naudotų detalių; nebrangus remontas; komfortiška pakaba; santūri ir gera išvaizda; daug pratikškų sprendimų salono viduje (skyrelių gausa, 12/24V lizdai, puodelių laikikliai ir t.t.). Erzinantys dalykai: galios/kuro sąnaudų santykis; variklio ir plastmasių triukšmas, gadinantis bedrą komfortą; apsitrinančios plastmasės viduje (ta pati bėda ir su Volvo, Saab, VW, Audi); mieste trūksta staigumo, o užmiestyje erzina rėkiantis variklis. Sakyčiau, kad Vectra yra tarsi viduriukas tarp produkto ir kainos. Kartais tas viduriukas yra didelis pliusas, nes mokame už realų produktą, bet ne už vardą bei pompastiką. Kartais, tai yra neigiamas variantas, nes negalime pasigirti nei viena „prizine“ vieta tarp greičiausių, komfortiškiausių, patogiausių, ekonomiškiausių ar gražiausių - visada liekame kažkur per vidurį. Patarimai perkančiajam: Įsivertinti kur ir kaip dažniausiai vairuojate (ar automobilis bei variklis atitinka Jūsų reikalavimus); įvertinti skirtingų variklių eksplotacijos kaštus bei įsigyjimo kainą.
Variklis
2.0 DTI (74KW). Seno tipo variklis, su grandine, vietoje diržo. Geri dalykai prasideda ties tuom, jog nereikia keisti diržo bei įtempėjų (sutaupoma daug pinigų). Variklis iš principo nesudėtingas, nėra lepus ir nebrangus remonto atžvilgiu. Vardan šių pliusų teks paaukoti greitį bei komfortą. Dėl masės ir vos 74KW, automobilis tikrai nebus žvitriausias dalyvis visame eisme. O dėl galios trūkumo (konkrečiai - dėl aukštų apsukų) bus triukšmingas. Verta įsivertinti kas Jums yra svarbiau. Palyginimui, 2.2 - tikrai smagenis, bet turi problematišką turbiną, o į kuro sąnaudas žiūrėsite tarsi į siaubo filmą. 1.9 - neabejotinas lyderis, pasiūlantys daugiausiai galios bei mažiausias kuro sąnaudas. Šiuo atveju reiks skirti +25 +40% daugiau EURŲ perkant automobilį, bei panašiai tiek pat remonto atveju. Kaip ir minėjau, čia jau pasirinkimo reikalas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro sąnaudos netenkina: apie 6l - 6,5l užmiestyje (priklauso kaip greitai važiuosite) ir apie 8l mieste. Vidutiniškai - 7 litrai/100km. Atrodo visai neblogai, bet prisimenant, jog turite vos 74KW, tai yra daugokai (mano nuomone). Remonto ir detalių kainos nedidelės, o bendri eksplotacijos kaštai priklauso kaip dažnai remontuosite ir kaip pasisekė perkant. Per 6 mėn. keičiau: EGR vožtuvą (100 EUR naudotas, bet labai geros būklės); oro srauto triūbą (20 EUR naudota); atraminius guolius (30 EUR nauji); spynelės mechanizmą (20 EUR už tvarkymą bei iškvietimą į namus); aušinimo skysčio bakelį (10 EUR naudotas). Kainos nurodytos su remonto darbais.
Patarimai perkančiajam
1. Įvertinkite, kuris variklis Jums tinkamiausias. Atsižvelkite į pirkimo kainą, kuro sąnaudas, remonto kainą bei galią. 2. Opel liga - EGR vožtuvas. Atlikite diagnstiką arba pasidėkite pinigų ateičiai. 3. Bendras patarimas - neklausykite nei vienos, nei kitos pusės auto fanų, orientuokitės į rinkos kainą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 56)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt