Markės
1360 iš 1918
Opel Vectra, (C) 2002 - 2008
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 46
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Trečios kartos Vectra modelis buvo pristatytas 2002 metais su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais, bei prabangesne versija pavadinta Signum. Naujas automobilis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau jis vis dar kritikuojamas už pernelyg “lengvą” vairą, be to interjere naudojama daug indikatorių ir mygtukų kurie trikdo dėmesį. Ar automobilio dizainas vykęs sunku pasakyti, tačiau automobilis kaip ir jo pirmtakai vertinami už praktiškumą ir patikimumą. Šio automobilio geri pardavimų rodikliai tik patvirtina tai. Pristatyta ir galingiausia versija OPC (Opel Performance Center) - šis ryškiai mėlynas automobilis turi įspūdingą 188 kW (252 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vectra modelį 2008 metais pakeitė visai naujas Opel kurinys su nauju pavadinimu – Insignia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: Zopel | 2012-11-21
Opel VECTRA C 1.9 CDTI (110 kW) 150 HP Sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, gera Fiat variklio trauka 320 Nm, nebloga audio aparatūra, ergonomiškos sėdynės, didelė bagažinė (500 l).
kliūvantis priekinis buferis, EGR sistema, prasta vidaus detalų kokybė, didelis apsisukimo spindulys 11m, mistika su elektronika.
Bendras automobilio aprašas
Paprastas kasdienis, prabanga nepasižymintis automobilis, kuris turi erdve bagažinę (500 l ) visiems 5 asmenims užtenka vietos bagažui, 61 l degalų baką, viduje erzina pigios plastmasės, kur yra dažniau liečiama būna jau pratrintas dažų sluoksnis, tačiau salonas erdvesnis nei Honda Accordo 2.2 dyzelio, lubos aukštesnės ir priekyje vietos daugiau na, o gale vietos mažokai kaip ir Accorde. Garso izoliacija patenkinama, geresnė nei Honda Civic 7 gen. Sėdynės ergonomiškos gali prisitaikyti prie bet kurio vairuotojo. Galinės sėdynės atsilenkia, galima vežti didesnius daiktus, priešingai nei Škoda Superb. Mėgsta deginti lemputes, sunku prieiti pakeisti trumpųjų šviesų H7 lemputes, ranka vos telpa (patarčiau pincetais ar plonomis replėmis). Vectros važiuoklė kieta bet patvari, o ypač važinėjant su R17 ratlankiais. Turi didelį apsisukimo spindulį 11m. Taip pat erzina priekinis Vectros buferis, kuris amžinai kur nors užkliūna. Retai bet būna, jog neveikia salono ventiliatorius tada tenka užgesinti ir vėl užkurti auto, kad persikrautu Vectros kompiuteris. Vairas elektroninis jaučiasi kad atsilieka, bet savotiškai įdomu, kol kas dar neturiu bėdų su vairu, nors daug kas jau jį keikia, patariu nepirkti perdirbto Vauxhall Vectra, nes įdeda pati pigiausią vairo mechanizmą, kuris vėliau sukelia bėdų, kompiuteris nemato vairo padėties ir elektronika neveikia, silpnoji vieta yra elektronika Vectroje.
Variklis
ECOTEC 1.9 CDTI 110 kW variklis yra Fiat'o, (320 Nm), trauka tikrai nenusileidžia Honda Accord 2.2 dyzeliui (340 Nm). Vectroje įdiegta 6 pavarų laipsninė greičių dėžė, tačiau 1 pavara labai trumpa ir buka, draguojant tai labai nepatogu turi žaibiškai perjungti 2 pavarą. Pagrindinė bėda EGR kuris dažnai užsikemša, dėl to padidėja kuro sąnaudos, reguliariai išvalau kas 10 tukt. km (naudoju pigu karbiuratoriaus purškalą 15-30 Lt), Variklis yra lepus nemėgsta prastos kokybės degalų (dažytos ir baltarusiškos salerkos nepatarčiau pilti). Sąnaudos užmiestyje 5.2 (100 km/h), mieste iki 7.5 l, mišriai važiuojant vidurkis 6 l. Auto labiau skirtas užmiesčio keliams.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Atsikėlęs ryte rasi jį po langais, ir niekam nereikia tų Opel ženkliukų. Nuvertėja greitai, eksploatavimas nėra brangus. Keičiau pagrindinį diržą Bosch firmos + dar įtempėjai, generatoriaus diržą, tepalus GM 5W40 PDF pilnai sintetiniai kaina 600 Lt (brangu? bet mes kalbame apie aukštos kokybės dalis), keičiau kuro, oro ir tepalo filtrus kaina nuo 20-40 Lt, Auto iš Italijos, Korsikos, todėl turėjau pasikeisti termostatą kaina 160 Lt. keičiau galines stabdžių kaladėles Bosch kaina 100 Lt. Niekada nepirkite mašinos iš paskutinių pinigų, pagalvokite apie elementarių aptarnavimą.
Patarimai perkančiajam
Nepirkit pigiausio varianto ir nepagailėkit pinigu ir atlikite nuodugnią diagnostiką servize. O jei pardavėjas nesutinka, patikrinkite kaip vedasi variklis, galinius stabilizatorius. Svarbiausia trauką variklio. Mašina nusipirkt yra loterija, jei nusipirksi lavoną tai keiksiesi nesvarbu ar tai BMW X5 ar Lexus nėra svarbu markė, svarbiau yra tai, kaip prieš tai Auto buvo eksploatuotas, gal važiavo be tepalo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 163)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt