Markės
1359 iš 1918
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 91
Aliaksandras | 2012-10-06
pigu ir gerai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kai kurios dalys papigiai, pati mašina pigi, ekonomiškas motoras
rūdija katastrofiškai, pakaba prasta, elektronika prasta, komfortas lyg senos maršrutkės
Turiu metus laiko vektro. Ypatingai blogo nieko negaliu pasakyt, bet gero irgi.. Detalės kai kurios papigiai, mašina ekonomiška, bet grybauja elektronika (silpni davikliai, mėto visokias nesąmones, langai..), prasta pakaba ir šiaip mašina labai nekomfortiška, lyg su mikrobu važiuotum. Kaip dyzelio tai garso izoliacija bloga, vw/audi ir šiaip kiti dyzeliai žymiai tyliau dirba. Pakaba irgi per daug girdisi. Rūdis lenda tiesiog bežiūrint.. Jeigu kas norit už pigią kainą mašinos su visokiais navarotais (galima paimt su gps, cd changeriais, autopilotais ir kt visai nebrangiai), tai gal ir variantas vektra, bet šiaip nieko gero. Silpna elektronika, davikliai, mėto visokius check engine ir panašiai. Turiu 2.2 DTI, šiaip ekonomiškas. Kam neitin patinka dyzelio skleidžiamas garsas - tai šitas motoras košmaras bus, nes niekuo nesiskiria nuo traktoriaus. Kainos nelaiko visiškai.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2012-09-29
Opel Vectra B 1998 gera mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, taupiai ryja (vasarą), patikimas.
NEsolidus, nekomfortiškas, atgyvenęs.
Automobilis savo laiku atrodė gerai, dabar jau pasenęs modelis. Bloga garso izoliacija tiek nuo aplinkos, tiek nuo variklio. Rūdys - rūdija, bet tikrai ne taip, kaip mersai ar mazda ;). Reikia tvarkyti ir gražiai atrodys. Sėdynės nėra patogios. Variklis dirba garsiai. 330000 rida. (realiai turbūt daugiau, nes turėjo būti atsukta) Žiemą sunkiau užsiveda su naujomis žvakėmis, akumuliatoriumi (gal šiaip nusilpo variklis). Šiaip beveik nereikėjo investuoti į variklį, tik tarpinę kartą keičiau. Galiu pasakyti, kad idealus variklis ir patikimas. Ar pigu eksplotuoti? NEturiu dabar kitos mašinos, tai negaliu palyginti, bet mano nuomone investicijos minimalios. Maksimaliai už ką mokėjau, tai vairo kolonėlės restauracija 550 Lt, na amortikai kainavo.. bet visada prižiūriu, tai smulkmės nedaug kainuoja, nebent guolis su smegenimis 200 Lt. Pirkau už 10.000 Lt prieš 4,5 m, dabar kaina max manau (kaip važinėto Lt 4000 Lt). Pirk 1,7 diesel. :) Mažiau ris.
Pilnas atsiliepimas...
Rimvydas | 2012-07-09
Vectra B 96m. 1.6l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus, grazus dizainas, mazos kuro sanaudos, patogu vaziuot
rudyja, branngi elektronika, pigesnes detales nei kitu auto
Na turiu Vectra B 96m. 1.6l benzina jau 3 metus, sedanas. Pirkau is senuko, galvojau, kad nebus nuvarytas, nes jis sake, kad lb mazai vaziavo ir t.t. per 3 metus nuvaziaves apie 7.5 k k kilometru. Bet tai ir nereiskia, kad gavau gera. buvo biski brauktas sparnas ir dureles, matyt senukas per greit susuke i kiema ivaryt ir tvora kliude :D Na siaip nebuvo rudziu, na bent jau nesimate.. Visa elektra veike gerai isskyrus vairuotoju dureliu centrinis, tai reikejo uzrakint raktu ir spustelt signalizacija. amortikai geri, niekas neklibejo, nebildejo. ten kur buvo nubrauktos dureles buvo parudyje po lipduku, bet po to nudazem ir ok :) na siaip patogu ir minksta vaziuoti. Ant 100 km pasiimdavo vidutiniskai 6.5 litru benzino. Na uz tokia suma (4.5 k lt.) tai yra grazaus dizaino ir visai man patinkantis masiniukas. na ziema kaip pasirode neveike termostatas tai mazina gerai neuzkaisdavo, bet kaip liaudis daro paemiau kartono lapa ir uzkisau kiek reikia ir silta buvo. bent jau ten gerai sumastyta, kad gali uzkist kartona ir jis nekrinta pro apacia ir nesimato is isores :D ziema kurdavos prie -25, visa savaite stovedavo prie barako ir atejes uzsikurdavau ir 1 karto. nepavesdavo ziema :D na si ziema irgi buvo ganetinai salta tai atsineses is kambario akuma ir idejes po savaites -25 salcio uzkurdavau ne is karto, bet is kokio 5 sukimo :D beje pries ziema keiciau orginalias zvakes(bosch) i kitas (japoniskas), nes kai uzkurdavau pradziai netolygiai dirbdavo. Na sis varikliukas megsta biski tepaliukus ir kas 500 ar 1000km reikdavo butinai pazet ir ipilti gera stikline alyvos ar bent jau dvi :) keiciu tepalus ir filtra kas 10-12 k kilometru ir nieko nebuvo su juo blogiau nutike. Na opeliu dazna liga EGR voztuvas neaplenke ir manes. Riededamas uzgesdavau, tai paskaites forumuose, kad elektrinius galima atjungti ir tai nepakeicia traukos ir ismetimo istraukiau fiske ir jau virs metu vazineju su atjungtu egr :D trauka nesikeite, nei degalu sanaudos, nei ismetimas (praejau TA be bedu). naujas voztuvas kainuoja nuo 700 lt O.o. kas liecia elektronika tai nera tikrai pigu. Kai variklio temperatura arteja 90 laipsniu, pradeda labiau dumyti, nors su degimu viskas gerai. variklis labai tyliai dirba pasiles:) na pries technikine tikrinau servise ir keiciau priekinius stabdzius (po 150) ir kaladeles (38lt), traukes priekines, granatos guma, pora galiniu salenbloku (70), rankinio trosa (50lt). ir kai po taisymo pravaziavau tai variau kaip su nauja masina :D viskas buvo stabilu ir niekas nebildejo :D sake, kad perrinko vos ne visa vaziuokle uz 1200 lt :)))) (cia ir su detalemis ir darbu). ir jau metai vaziuoju ir iki siol niekas nebilda, pravaziavau 20000 km. na kazkaip keista, bet sudage mano centrinis kai buvo salciai ir is sroto detaliu kainuos po 300lt be sudejimo :D tai nusprendziau geriau jau rankiniu budu uzsidarysiu nei dar 500 kisiu i masina :D as juk studentas :D na po tokio gedimo tikrai nuvertejo masina ir jauciu ja teks vazinet iki galo. kartais buna, kad uzeina galine pakaba girgzdet vaziuojant letai( po lietaus dingsta, gal ten dulkes issiplauna ar kas..), cia turbut nevienas vectros savininkas galetu pasiskust. Tikrinti servise vaziuokle ir elektronika. zeti , kad nebutu ant prietaiso skydelio parodyta klaidu. zeti slenkcius ir dureliu apacia, kad nebutu parudyje, tikrinti butinai galines arkos, nes jos lb megsta rudyti. siemet po ziemos daziau galine vairuotojo arka, stipriai parudyjus buvo. jei nepriziuresit rudziu supus jums po 3-4 metu :) gi nesunku padazyt kazkiek vyrai tas arkas ar dureliu apacia:)
Pilnas atsiliepimas...
Povilas | 2012-06-19
Opel Vectra B 1,7td
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, neblogas dizainas ir interjeras
Silpnas variklis, lenda rudeles
Pirkau ieskodamas taupios masinos, tai ir gavau. Ji labai ekonomiska. Kartas nuo karto islenda gedimu, tvarkymas ir dalys nera brangios. Daliu rasti labai lengva. Yra kelios rudeles bet smarkiai nepuna. Vaziuoti gana patogu, tik truksta galios. 1,7td, 60kw, labai truksta traukos, bet ipatingai ekonomiskas Kartas nuo karto islenda koks gedimas, bet nekainuoja daug. Per puse metu beveik nenuvertejo. Patikrinti antifrizo bakeli ar netepaluotas, gerai pasitikrinti vaziuokle, paziureti kaip kuriasi.Turi beveik nemesti dumo
Pilnas atsiliepimas...
tommi | 2012-05-26
vectra B
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija,geros salono medziagos
per kieta waziuokle,pigiu daliu mitas!
Vectra b.1.6 ecotec Nelabai koks,nepatiko man,kaip 1.6 tai gal ir gerai eina ,74kw kaip ten bebutu,bet man per mazai.tiesa-ekonomiska,duju apie8ltr tik.tyliai dirba. Nuwertejimas nedidelis,eksplotacija nera lb brangi kaip bmw,bet jei geras dalis deti,tai nera pigu kad nebutu rudziu,
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2012-05-14
gana patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangus
rudyja
Vazineju 2.0 ecoteku 7 metai keiciau tik vaziuokles keles detales kai kuriuos daviklius, tikrai patikimas automobilis ziureti rudis
Pilnas atsiliepimas...
arelax | 2012-04-30
opel problematiski
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
jokiu.tik pigus
niekam tikes
visi opeliai turi problemu su elektra.turejau frontera su gamykline signalizacija,daugiau jokiu opeliu turet nennoriu,ir greiciu dezes niekam tikusios nepirk
Pilnas atsiliepimas...
mekigis | 2012-04-21
Dvi vectros
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
aprasiau
aprasiau
3 metus turejau 1996m.pagaminta vectra,su ja pravaziavau virs 100.000km.Dabar eksplotuoju 2000m.pagaminta vectra,ja pravaziavau apie 80.000km..Privalumai-zemesne kaina,lyginant su eile vidut.klases atstovu,grazus dizainas,nebloga garso izoliacija,pakankamai minksta vaziuokle,ekonomiski varikliai.Nelabai domina ilgapirscius,nebrangios einamos atsargines dalys,iskyrus naujas elektronikos detales.Trukumai-variklio valdymo elektronikos bedos,vidutinis vaziuokles patvarumas,vidutine antikorozine apsauga,didelis nuvertejimas,ypac po to kai NVS salys patvirtino naujaja muitu ir senu auto ivezimo tvarka.Renkantis taip ar ne,pasirinkau TAIP daugiau del to kad savo laiku man tai buvo vienas graziusiu automobiliu,galima sakyt,svajoniu masina,turint omeny realias finansines galimybes.Atmetus emocijas,sakyciau nezinau,arba NE ir to patvirtinimas antra masina seimoj-HONDA STREAM.Apie ja rasyt dar ankstoka,pravaziavau apie 30.000,keiciau tik tepalus su filtrais ir stabdziu kaladeles. Abiejose masinose 1.6 ecotecas.Taciau skiriasi variklio kodai.Nors isvysto vienoda galinguma (pagal gamintoja) 2000m.vectroje variklis gyvesnis,nepaisant to,kad 1 masina buvo hecbekas,turejo tikra rida apie 103.000km.kai pirkau-todel negalima sakyt kad gal but labiau pavargus buvo.2000m.modelis daugiau pravaziaves,karavanas,be to kaip veliau isaiskejo gali buti,kad tai buvo ir kazkokios imones masina,todel jos tikra rida dievai zino:).Bendrai paemus,variklis bet kokiu atveju skirtas ramiam vaziavimui.Kas liecia senesni ecoteka,jis pasizymejo puikiu ekonomiskumu.Uzmiesti ramiai vaziuojant-iki100 km/h,sanaudos tesiekdavo 5 litrus benzino.2000m.gali kaip nori ramiai vaziuot,tokiu sanaudu neimanoma padaryti,bet jos nera baisios.Vidurkis apie 7-7.5 litro.Kadamgi gyvenu uzmiesty-iki miesto apie 10km.negaliu parasyt realiu sanaudu miesto salygomis.Abu ecotecai turejo-turi bedu su elektronika.Pirmajam kankino EGR voztuvas,po to nepadejo net naujas,kainaves 500lt.(kaina tokia buvo pries 6metus),po to teko ir ziedus keisti,varikliui,kuris tebuvo nuriedejes apie170.000.Kiek teko skaityti kitur,pirmos laidos dalis1.6 ecotecu turejo kazkoki gamyklini broka,matyt papuole toks atvejis.Kas liecia naujesni -beda su sklende,prie jos nuvaziavus i diagnostika meta dar eile kitu nesamoniu-pedalo pad.daviklis ir pan.Pameginau nupirkt deveta sklende,pavazinejus 3 men.vel eme strigti.Pravale meistras senaja,kartais uzsidega zaibas,uzvedi is naujo,kol kas vaziuoja,toliau bus matyt.Reziumuojant negaleciau pasakyt,kad sis variklis patikimas.Teko tiek su pirma masina buti partemptam,tiek su antra.Pliusa galeciau uzdeti nebent uz ekonomija,lyginant su kitu firmu analogisko galingumo varikliais,tarkim kad ir audi A4. Pirmaja masina pavyko parduoti kazachams,kai dar net kalbu apie naujus muitus nebuvo,todel jokio nuostolio nepatyriau,per 3 ekspl.metus nuvertejo nezymiai-apie 2500lt..Deja,pasikeitus padeciai,tenka pripazinti,kad verte krinta lab.stipriai,ir matomai perkant tokiu metu masina reikia planuot su ja vaziuoti iki finiso.Eksplotacijos kastai nera dideli,reikalui esant nemazas devetu detaliu pasirinkimas. Elementarus,kaip ir perkant bet kurios markes automobili-tikrinti viska,ka imanoma,ieskot su serviso knygele ir zymom joje.ir tt.
Pilnas atsiliepimas...
opelis | 2012-04-05
1.8 benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas, niekada nepaves
rudys! brangu kas liecia variklio elektronika
per 4 metus nuvaziauvau apie 120000 km, skustis negaliu. Teko remontuoti klimatronika, abs kompa, na savaime aisku vaziuokle. Detales nera brangios, bet kas liecia elektronika, tai tikrai nera pigu. Vaziuokle gana kietoka, nezymiai barska salono plastmase, opelis tikrai ne zvyrkeliu masina. Apskritai masina nera bloga, gana pigi eksplotacija... Tik renkantis si modeli, kaip jau kazkas minejo, planuokit nuvaziuoti iki galo! Jei nebus kovos su rudymis tai supus po 3-4 metu! nors maziausias ilenkimas, ar akmenukas ir prasideda korozija.. ecotec megsta dujas, tai didziausias pliusas. Tepalai kas 10-12k km, zvakes kas 15k km ir vaziuosit be galvos skausmo deveta originali babina 200lt, klimatroniko greiciu valdymo varza deveta originali 150lt, ir pan. Kainos nera dideles palyginus su vectra c! dirzo keitimas su itempejais ir vandens pompa apie 700lt. Nuverteja gana zymiai, tad nusipirke vaziuokit iki galo! kaina tikrai vilioja, vaziuoju su dujom, tad pirkit 1.8 ar 2.0 benzina ir dekit dujas, uzteks ir 3 kartos, sanaudos vidutines apie 9l duju
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2012-04-04
Opel Vectra 2L Diesel 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkstas,smagus,labai tinka moterims,vairuojasi smagiai. nebrangus visais atzvelgiais,ryja nedaug,kaip golfukas.
Na rudys,nors ju ir kitose masinose nemazai. siulyciau 2000m.
Pirkau opeli pries 1,5metu. Tipo is uzsienio. O is uzsienio kaip zinot eina tik dauztos (visas jau patikrinom uzsienietiskas kurias turejom,nebuvo nedauztu), belekaip perdazytos,kaip ir mano,po kiekvienos ziemos vis daugiau rudziu plinta,nors siaip visas auto grazus,tvarkingas,viduje ypac.matosi kad uzsienieciai vazinejo.bet perdaze belekaip,sudejo belekokias detales.tada tik aikstelej Marijampoles turguj pralekiau, patiko,smagi masina,minksta,maloni,biski moteriska labiau. Pirmas mano pirkinys. Uzpyliau Dfortis kuro,nors zinojau kad gali buti kaip tevo lagunai,uzpylaiu ant tuscio,ir nusprogo viskas,uzkiso pompa ir t.t. ir opeliui tas pats atsitiko po minutes,uzsigazavo,pasipyle dumais,ir vsio,ragas. seimininkas nutempe i kazkokiu kazachu dirbtuves,grizom namo su kita auto,kita diena grizom,ten paklojau 300lt uz purkstukas,kuro rusisko uzsipylem ir vsio.reiskia buvo netvarkinga sistema kuro,pravale visas siuksles dfortis jau antra karta. sumokejau 700lt uz vaziuokle,ten amortikai,selenblokai,traukes ir t.t. ir visus metus lydejo EGR problema,dinginejo trauka,kaip uzeidavo,praejo metai kol tiksliai issiaiskinau (patikima diagnostika Kaune statybininku 9),visi kiti kliedejo savo,nes dazna liga opeliu,solenodai kiauri buna,slangos,tai ir man pripaise.bet ten isaiskino vaakumo reguliatoriaus prakiurima,pakeiciau,ir be bedu.ir nesenai pradejo gesti,ypac gazuojant,po bako isvalymo (buvo dumblo) pagerejo menesi,po to jau net vietoj stovint gesdavo.supylem skyscio pravalyti i baka,ispumpavau rusiska kura,susipyliau is degalines,ir dabar jau be problemu varineju puse metu. bet lenda rudys,truksta greicio. ziurineju Opel Vectra C. ilga laika netikrinau tepalu varikli,paziuriu nesenai,ogi net nera,idomu kiek laiko taip rizikingai vzinejau.:) na svarbu nesugestu dar.daugiau bedu nematau variklyje,mieste uztenka greicio,galios.aisku nervina kad turbina veikia nuo didesniu apsuku,neuzgazaves noriu pajudet staigiai is vietos,tai pasitaiko uzgesti,aplenkimui nelabai patikima,velai pradeda veikti turbina,turi buti uzkelta daugiau apsuku.is vietos pajudeti kartais labai sunku,o jei trauka dingsta,tai uzgesimas garantuotas. ( cia taip pas mane) na,bet juk cia dyzeliukas,nereikia daug reikalauti. o siaip geras Ecotec varikliukas.nesiskundziu dar. Gan nebrangiai kaip kolegos sake. Dazna problema siu masinu yra trauka (vakuumas), vairo kolonele, galbut siurbliai silpni taip pat,kaip ir astru tu metu,na ir rudys.;) tad reikia neapsisauti perkant.o is uzsienio irgi ne auksines,juk jas parveza kitokias,jos ne iskart nuo tralo,o pries tai papuola i auksarankiu garaziukus. salonai tvarkingi pas kitataucius. Vokietijoj ta pati kainuoja,kaip ir cia.cia iveza suejusias,sutvarko taip,kaip davaziuotum iki namu ar serviso. Taisyti visada reiks.Kartais pasiseka. IR SERVISUOSE NEAPSIGAUKITE,TEN SPEC DARO BDEU,KAD GRIZTUMET,IR NE VISADA JIE TAISO.BUNA GARAZINIAI TAISO,ANT KURIU VISI TAIP STUMIA. MANO UOSVIS PAPIGIAI PERDEDA VAIRO KOLONKES,APIE 400LT BRATKIUI KAINAVO,O IS SERVIZO ATVARO BAXURAI MASINA,LIEPIA SUTAISYTI,PAPIGIAI,O KLIENTAI PALIEKA PO 2000LT SERVIZO MEISTRAM,NORS NET NEZINO KAD SUTAISE GR=ARAZINIS,GERIAU ISKAR I GARAZUS VARYKIT TARTIS.AISKU BUNA SERVISU NEBLOGU.BET.... o automobilis nuverteja smarkiai.;))) kasmet vis po 1000lt,gal ir daugiau vienas kitas.priklauso nuo zmogaus dar. kaip ir minejo kiti,visas masinas,taip pat ir sia reikia tikrinti iskarto,vaziuokle isklibinti,apziuret ar nera rauksliu,ar nelenda prastai uzsleptos rudys, vaira pasukent ar nera bedu,pravaziuoti. (pas mane veike visos lemputes salone,o ju lb daug,autopilotas veika,elektr.langai ir veidrodeliai veikia),nuvaryti diagnostika butinai.ir imti nuo 2000m.tada maziau rudys. Tada isvengsite didesniu bedu.nebus kaip man. Opeliai geras pasirinkimas.Jei neiperkat BMW. Turim dvi alfa romeo,i abi sukisom per viena vaziuokles remonta 2100-3000lt. o i opelio vziuokle tik 700lt. Tikiuosi padejau.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt