Markės
1093 iš 1554
Opel Signum 2003 - 2007
Opel Signum, 2003 - 2007
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Opel Signum yra gaminamas ant Vectra bazės ir turi labai daug bendrų dalių – tai visa priekinė dalis, prietaisų skydelis, priekinės sėdynės, varikliai ir t.t. Pagrindinis skirtumas – galinė dalis, dėl kurios automobilis panašėja į universalą ar net didesnės klasės automobilį. Būtent, šiam automobiliui Opel siekė suteikti prabangos įspūdį (jis kainuoja daugiau nei Vectra, bet mažiau nei Audi A6). Iš dalies šis automobilis pakeitė nebegaminamą didesnį Opel Omega modelį. Signum turi ilgesnę ratų bazę, bei ilgį nei Vectra modelis, todėl yra labai erdvus viduje. Galinės sėdynės yra suprojektuotos ne ištisinės, o dvi atskiros su galimybe viduryje nepatogiai atsisėsti ir trečiam keleiviui. Šios sėdynės gali būti reguliuojamos įvairiomis kryptimis – tuo Opel tikrai pasižymi.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-10-28
Opel signum 2003 2.2 dti 92kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, puiki kompektacija, nebrangus, gražus dizainas, pigios detalės, garso sistema neprasta
Elektronika, 2.2dti užsivedimo problemėlės, kietoka važiuoiklė, aux nėra.
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Turiu 2 metus, pravažiavau virš 100 tūkst.km, turėjau daug problemų, bet visos ištaisomos. Dabar rida apie 370 tūkst. -Taupus (ramiai važiuojant trasoj 5,5, mieste 7,5; neramiai 6,5 ir 9 litrai); -Visų signum neprasta komplektacija (pas mane oda, šildomos sėdynės, parktonikai gale ir priekyje. veidrodėlis neakinintis, spalvota multimedia su navigacija, kurios niekada nepanaudosite :D). Gale sėdėti malonumas, priekyje sėdynės vidutinės. -Trauka iki 1800-2000 apsukų neįsipudinga, vėliau atsigauna (nors kažkas minėjo, kad tipo nėra traukos lago, tačiau pas mane jis yra). Autostradoj 110km/h važiuojant ir paspaudus pedalą iki galo greitai 160-170 pasiekia, vėliau jau sunkiau, bet niekas Lietuvoj daugiau ir nelaksto; -Labai dažna bėda purkštukų tarpinių sudilimas, todėl auto ilgiau pastovėjus, ypač nosimi į viršų prigaudo oro ir reikia labai kankinti starterį, kad užvesti arba tik buksyruoti. Problemos kaina 100 eur. -Labai žiūrėti reikia elektroniką, nes kontaktai labai mėgsta oksiduotis, pas mane dėl to buvo užlinkę viršutinis bagažinės stop žibintas, galinis valytuvas, galiniai parktronikai, galinio stiklo pašildymas, vairuotojo sėdynės šildymas, galinės stop lempos. -EGR anksčiau ar vėliau reiks išprogramuot (-+50eur), nes jis elektrinis ir jei jau kartas nuo karto pradingo trauka ir "check engin" užsidegė (užgesinus variklį ir vėl užkūrus turi vėl viskas veikti), žinok kad greitu laiku reiks išprogramuoti (aš metus pravažinėjau su kartais dingstančia trauka kol visai užlinko EGR). -Pakaba kietoka, nepigios priekinės šakės, kurios yra brangiausia važiuoklės dalis tačiau galima šakės šarnyrą restauruoti, o likę du šakės silentblokai keičiasi atskirai. Gale dažnai nueina vadinamas girgždukas (su darbu manau apie 50-60 eur, jei lengvai nusiims, tačiau varžtai suvedinimiai mėgsta prikepti ir kainuos 100eur. Atraminis guolis kainavo su darbu apie 50-60 eur., Rato guolį pasikeisti apie 100eur kainuoja (už galinį mokėjau ~80eur); -Garso izoliacija prastoka. gaila nėra aux jungties nes muzikos aparatūra tikrai neprasta, bet tenka radijos klausytis; Iš esmės auto man dažnai gedo, todėl nesu juo patenkintas, tačiau patį automobilį malonu vairuoti ir jis man prie širdies.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Sąlyginai nebrangios detalės, bet bent jau man daug reikėjo remontuoti, todėl sumoje gavosi per 2 metus apie 1200-1500eur
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti ar veikia visa elektronika; Priekinės šakės ar sveikos; Gale vadinami girgždukai dažnai keičiami (tikrinti ar ratas nekliba); Purkštukų tarpinės susidėvi dažnam ir sunkiai kuriasi; Elektroninis EGR, kuris anksčiau ar vėliau užsilenks;
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaroVivaro
   Movano
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai