Markės
1353 iš 1917
Opel Omega, (B1) 1993 - 2004
582Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 82
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1993 metais pasirodęs Opel Omega buvo naujai suprojektuotas automobilis su moderniu patraukliu dizainu bei tradicine galinių varomųjų ratų komponuote. Omega buvo gaminama sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pasižymi erdviu interjeru, didele bagažine, tačiau konkurentams nusileidžia interjero medžiagų kokybe. Omega gamyba buvo nutraukta 2004 metais ir nebuvo pasiūlytas joks naujas ją pakeisiantis automobilis. Lygiai taip pat savo flagmano Scorpio atsisakė konkurentai iš Ford. Šiuos sprendimus įtakojo stipriai mažėjanti šios klasės automobilių paklausa.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Lt | 2016-12-29
Tiesa apie opelius
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas
amžinai gendantis ir dar rūdis prisiminkim - tai opel
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Nusprendžiau pridėti žodį ir aš. Turiu du automobilius Peugeot 807 (jų turėjau ir senesnių ir naujesnių daug) ir opel omegą '02 metų 2,2 dujos. Pezas rankose 4 metai, opelis 8 mėnesiai. Statistika labai jau ne opel naudai - kiekvieną mėnesį į dirbtuves. Vazinėju mažai, bet kasdien į darbą. Nepavedė nei karto, visuomet užsikurdavo ir nuvažiuodavo (bent jau vasarą, tuoj bus žiema...), tik šiandien kažkas atsitiko su pavarų dėže, bet ir tai važiuoti įmanoma (3 ir 4 bėgiai yra). Per tuos 8 mėn sukišau į omegą virš 400e (13 t km), dalys pagal automobilį kosmoso kainose. Juk tai senas laužas ir dar opelis: posparniai 10-25, buferis 60-120, pr stiklas 80 (su pakeitimu naujas), galinė lempa 20, stabdžių kaladėlės pigios9, brangios virš20. Važiuoja smagiai, minkštai kaip pežo minivenas tik žymiai mažiau barška. Barška tik durų užraktai, erzina, bet darbinė mašina teks priprasti. Kai jau taip pradėjo "sektis", ieškojau paguodos, bet neradau - visi kas turi opelius juos dažnai taiso. Kam tokia mašina jei kas mėnesį į servisą važiuoti? Pežui keičiau diržą, stabdžių kaladėles, rankinio trosus ir kažkokį skriemulį (per 4 metus ir 60 t km) + tepalai ir filtrai. Opeliui dar net tepalų neikeitęs, suvalgė visus jai skirtus pinigus su kaupu. Tepalų keitimui nenoriu skirti, nemanau, kad tokia mašina dar nusipelnė gauti švaraus tepalo. Nereikia jo keisti, jis sudega, užtenka tik dapilti. Žodžiu: 8 mėnesiai statybose, 13 t km, krūva pinigų ir nei vieno rimto gedimo (dabar dėžė, net nežinau kiek kainuos). Ir tai dar su sąlyga, kad aš tos mašinos neprižiūriu iki idealumo kaip pežo. Pežui beveik viskas tvarkoje, liko tik pirkimo bėdos, o žaibui jei padaryti idealų jau nebeįmanoma. Kadaise turėjau 806, tą atmaliau statybose 3 metus, trečdalis ridos su priekaba (per 70 t km), sukišau virš 8 t lt į remontus ir tepalus (buvo ir meistrų kaltės daug), bet ten tai ir dirbo mašina kaip jautis, o čia po kelis kilometrus kasdien ir byra.
Variklis
Trauka įspūdinga lyginant su mopedu :) Peže 94 kw, opelyje 106 kw. Po opelio peže pasijuntu kaip lėktuve. Sąnaudos: 11-12 lt dujų, 9 ltr lenkiškų (nežinau kodėl taip yra). Išsigandau dėl tepalų, bet po to aplinkiniai nuramino (per 10 t km dapyliau "tik" 3 lr tepalo), sako opeliam 3 ltr 10 t km tai dar gerai. Kuriasi benzinu, važiuoja dujom, bet apsukų daugiau nei 4000 neduoda ant dujų. Ant benzo trukčioja, irgi sunkiai kelia apsukas. Nenusimanau varikliuose, nežinau gal jis ir gatavas, bet traukia labai prastai arba čia dėžės reikalas. 1-2 bėgiais lupa, po to jau tik įsibėgėja. Ir tas lupimas kol pačią su pačia lygini, pežas ir sunkesnis ir silpnesnis ir dar dyzelis, bet trauka bet kurioje vietoje geresnė.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau važinėtą Lietuvoj penkis metus, mašina mačiusi darbo, bet neapleista. Pasitikrinau dokumentus, tech apžiūrą visuomet ėjo pati savo chodu, per tris technikines iš esmės nieko rimto, tik kabinėjimasis. Jei galima tikėti, į Lt gryžo su kiek didesne nei 100 t km rida (ko gero bus atsukta), bet salonas ir išorė tikrai tvarkingi (dabar rodo virš 200 t km), dujos dėtos jau čia.
Patarimai perkančiajam
Jei norit gero automobilio ramiems pasivažinėjimams ir dar turit servisą - puikus automobilis. Jei reikia kantraus darbinio arklio - ne iš vokiškos žemės, ko gero, reikėtų tokio ieškoti. Kaip prabangi mašina - praeitis, darbinė - nepatikima, sprotinė - :DDD, nežinau kam ji skirta. Nu tik tiek, kad pigu nupirkt. Tėvas turi mersą 2007 s320, tas žymiai mažiau kiša nei aš į opelį. Tad gal geriau mersą?
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt