Markės
1331 iš 1917
Opel Calibra, 1990 - 1998
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 16
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Tai yra priekiniais arba visais ratais varomas kupė gamintas ant šeimyninio Vectra važiuoklės, todėl Calibra valdymo savybės yra labai panašios į Vectra. Tik pasirodžiusi 1989 metais Calibra buvo pats aerodinamiškiausas serijinės gamybos automobilis pasaulyje ir pats aerodinamiškiausias kada nors sukurtas Opel su oro pasipriešinimo koeficientu (Cd) tik 0.26. Calibra išliko aerodinamiškausias masinės gamybos automobilis sekančius 10 metų iki Honda Insight ir Audi A2 modelių pasirodymo 1999 metais, kurių Cd siekė tik 0.25. 1992 metais buvo pristatytas galingiausias turbo 2.0 L variantas (150 kW/204 AG) su keturiais varomaisiais ratais ir šešių greičių Getrag mechanine pavarų dėže. Automobilis pasiekė didžiausią 240 km/h greitį. Calibra buvo daug populiaresnis Europoje negu jo artimiausias konkurentas Ford Probe, kuris buvo šiek tiek silpnesnis ir per daug „amerikietiškas“ daugumai Europos vairuotojų. Ilgus metus Opel Calibra kovojo su geriausiais BMW ir Mercedes žiediniais automobiliais įvairiose varžybose tame tarpe ir DTM čempionate.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Opel Calibra buvo pats aerodinamiškiausas serijinės gamybos automobilis pasaulyje. Taip pat tai pats aerodinamiškiausias kada nors sukurtas Opel su oro pasipriešinimo koeficientu (Cd) tik 0.26. Jis išliko aerodinamiškausias masinės gamybos automobilis sekančius 10 metų iki Honda Insight ir Audi A2 modelių pasirodymo 1999 metais su Cd 0.25.

Ilgus metus Opel Calibra kovojo su geriausiais BMW ir Mercedes žiediniais automobiliais įvairiose varžybose tame tarpe ir DTM čempionate:


Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 20 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Tomas | 2012-06-17
Opel Calibra V6 mechanine
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
galingas, stabilus, pigus, grazus, bent jau savo laiku.
del didelio variklio ir sunkaus priekio, posukyje priekis nuslysta i isorine posukio puse. ziema geriau su juo nevaidinti. uzsimesti reikia gana didelio greicio, o del didelio greicio sunku suvaldyti. prasta garso izoliacija
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
calibros nera baisi retenybe, o kai pasakai su kuo vazineji, daznai sukelia juoka, kol nepasakai, kad variklis 2,5 ir calibru dyzeliniu negamino. tada aiskina, kad tokiu nebuna. nieko nuostabaus, Lietuvoje, norint isirasyti i "automobiliu specialistus" reikia tureti Audi, VW ar BMW, patartina dyzeli. pats auto buvo kurtas kaip coupe, kad vyresnioji sesute yra Vectra, matosi is duru rankeneliu, langu purkstuku, lyk ir viskas. tai ne koks Audi ar BMW coupe, kurie is prieko atrodo identiskai kaip sedanai. is paziuros "ubagu ferrari" o kai geriau issiziuri, nedaug kuo atsilieka. automobilis atrodo nedidelis, mano nuomone jis vidutinis, o variklio galios daugiau nei reikia. salonas odinis. darmantinas tikrai kokybiskas, minkstas, nenusiures, tai ne koks kietas Audi ar VW odinis salonas, bet su prancuzo nepalyginsi. bet kebabu nebijo. buvo isbandyta kelis kartus. sedynes su recaro logotipais. pasedejes, vienas draugas, sedynes siule keist i mersedeso. gal patiko. kitam draugui siuliau palyginti, mano dureliu odines apdailos paminkstinimo minkstuma, su jo A4 B5 sedyniu minkstumu. jis atsisake. nors pagal dokumentus sedimos 4 vietos, iskaitant vairuotojo, rekordas 8. aukstesniems, priekyje, vietos kiek mazoka. gale tokiems vaziuot nepatariu. priekyje vietos tikrai daugiau nei kokioj A4 ar 80, tik sukuosenai kiek maziau. gale sedint dviem, vietos daugiau nei reikia. bagazine nedidele, dvi padangos netelpa. norint jas sudet, reikia isimt palange ar atlenkt sedynes. auto bulvems vezioti visiskai nepritaikytas, labiau tinka kokiom panikem. aprasymuose skaiciau, kad nuo 93 pradejo deta geresne antikorozine danga. maniske 94, laikau ant kiemo, prie daugiaaukscio, ziema vazineju, per beveik 4 metus eksplotacijos Lietuvoje, kur dazai nubraukti, ten biski parudija. seip donkrata dek kur nori, galines arkos nei virintos, nei baisiai issipute. pakaba gana kietoka, viski ne Audi. bet ant stabilumo Audi toli, toli. is minusu, prasta garso izoliacija. uzia, svilpia, barska. uztai gerai girdisi kaip variklis dirba, nei mages nereikia. kuras, viena kita brangesne dalis, kaip tokiam auto, gal kam pasirodys per brangiai, bet del variklio gausmo ir traukos pojucio, pigesnio analogo nerasi
Variklis
V6, 2.5, 24V, doch, multipoint, 125kW, 227Nm.traukia, ziurint su kuo palyginsi. realiai tai daugiau nei pakanka. 6 cilindru variklio, kantrybe kazkuo panasi i dyzelio. laisvi apsisukimai apie 650-700 aps/min. pats variklis dirba dazniau, nei 4 cilindru. mieste, vaziuojant 5 begiu, 50km/h, apie 1000aps/min. variklis netrukcioja, nedreba. begius perjungiu ant 1500 variklis dirba kuo puikiausiai. tik jei reikia galios, tai jau reikia per deze drost, nuo kokia 3000 jau prasideda pats linksmumas. didziausia beda, galvos dangteliu tarpines, jei tik uzpilu kokiu pigesniu tepalu, iskart visas pramusa. sutaupai ant tepalu keitimo, o nauja tarpine kainuoja 65lt ir ju reikia dvieju. dar netikes oro isiurbimo kolektorius, jis eina per viena galva, tai jei nori pakeist kokias zvekes, zvaklaidzius, ar dangteliu tarpines, reikia ji nuimineti. vieni sako, kad nutrus dirzui, voztuvus lanksto, kiti kad ne, nebandziau nz. atsitikrinai buvau sutikes zmogu, su Omega 2000 metu. variklis ir 2.5 tik kazkiek ekologiskesnis, pagal ji, sis variklis nemirtingas. realiai gal netoks nemirtingas, kaip c20ne, bet vistiek geras. prie -15 kuriasi kaip vasara. salciausia uzkures -32, tada jau krokodilu reikejo, akumuliatorius pavede. idomiausias isbandytas dalykas, bioetanolis. lyginant su benzinu, jo oktanis skaicius 102 ar 103, dabar nepamenu. pirma karta uzsipyliau pusiau su benzinu, tai ooo... kaip traukia. po to gryno ooo... ooo... ooooo.......
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kas visiems svarbiausia, kuro suvartojimas. norit tikekit, norit ne, pasistengus mieste man ima 10-11l/100km. trasoj iki 90km/h iki 8l. labiausiai tai nuo vaziavimo stiliaus priklauso, droziant, kuro rodykle akyse krenta. pakabos dalys, sarnyrai, stabilizatoriai, traukes, salenblokai, brangiau kaip 55lt nesu mokejes. kadangi tai opelis, daznai neprireiks keisti. ka brangiausiai mokejes, greiciu dezes remonta 700lt. cia remontas ir isimt, idet. srote deze 300lt, sunku rasti ir neaisku ka nupirksi, plius pakeitimas. ir zvaklaidziai 360lt BOSH silikon. meistras patare pirkti brangesnius, nes pigesni 2 savaitem. visa kita daug pigiau. tik kadangi retas varijantas, tai kokios granatos, parduotuvese teks palaukti, o srotuose ir teks gerai paieskoti. automobilis paprastas, tai daug ka pats pasidarau, kas liecia pakaba ar varikli, o ir servise ne kosmosas. rankinio trosas, kaladeles, rankinio spyruokles, viskas kainavo 96lt. tik technikine praejo is antro karto. gal del to, kad pats viska keiciau. po to pats dar pareguliabau ir viskas buvo tvarkoj. paprasta darbine masina. nusipirkes, 2-4 metus pavazinejes, prarasi kokia 1000 nu max 2000lt, jos vertes, bet uz tai, per tuos metus, kiek pamatysi susiraukusiu veidu, pas kurios "traukia"
Patarimai perkančiajam
pirmiausiai variklis. svarbiausia, kad nebutu sudrostas, nes remontas gali kainuoti puse automobilio kainos. paziureti kad automobilis butu nenusiures, neapsilupes, tvarkingas. ir kad veiktu, is paziuros tokios kaip smulkmenos: rankinis, elektriniai langai, veidrodeliai, kondicionierius. jei viskas tvarkoje, vadinasi savininkas automobili priziurejo, o ne vien tik vazinejo. dar svarbu, kad uzkurus automobili uzgestu visos lemputes.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt