Markės
1325 iš 1912
Opel Astra, (J) 2009 - 2015
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.69% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Nedinamiški varikliai
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas"
Šios kartos Opel Astra buvo gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, priešingai nei tarkim VW Golf kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Automobilio viduje matome puikiai suderintą prietaisų skydelį su automobilio kėbulo dizainu. Visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, tik centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Panašūs dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose. Ir nors Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lanksčiai reguliuojamo vairo bei sėdynių nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėlgi netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams valdymo aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Benzininių motorų gama sudaryta iš keturių 1,4 L ir 1,6 L variklių, kurių galia svyruoja nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 L agregatą pakeičiantis 1,4 L motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Buvo gaminama ir „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.

Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu:



2012-06-18

„Opel Astra“ gama: daugiau įvairumo, variklių ir aukšto lygio įrangos

„Opel Astra“ gama: daugiau įvairumo, variklių ir aukšto lygio įrangos
Su naujuoju sedanu, moderniais, aukšto lygio technologijų galingais varikliais, pagalbinėmis sistemomis bei nauju dizainu, „Opel“ atnaujina sėkmingą, jau bestseleriu tapusią „Astrą“ modelių gamą. Dabar ji dar labiau sportiška bei įvairiapusiška. Savitas išorės bei vidaus dizainas pabrėžia sportiškumą ir techninius privalumus kompaktiškų modelių segmente. Naujasis sedanas, universalas „Sport Tourer“ su 5 durimis, triduris GTC kupė bei didelių techninių galimybių OPC versija baigė formuoti „Astra“ gamą.

Karlas-Friedrichas Stracke, „Opel“ vadovas: „Naujoji „Opel Astra“ modelių gama pagaliau visiškai užbaigta. Mes praplėtėme savo modelių spektrą bei efektyvių variklių bei inovatyvios įrangos pasiūlą. Dizainas buvo atnaujintas ir tapo dar išraiškingesnis. Mes galime pasiūlyti labiausiai emocišką Vokietijos inžinierių darbą labai konkurencingame kompaktinių modelių segmente.“

Naujasis „Astra OPC“, kurį jau galima užsakyti su turbininiu 2,0 l benzininiu varikliu, turinčiu tiesioginio degalų įpurškimo sistemą, prie vairo žada daug emocijų. „Astra OPC“ su 206 kW/280 AG varikliu, 400 Nm maksimaliu sukamuoju momentu, yra ne tik galingiausia „Astra“, bet ir greičiausia: maksimalus šios kupė greitis yra 250 km/h, 100 km/h greitį išvysto vos per 6,0 sekundes.

Galingiausią dyzelinę „Astra“ versiją galima bus užsakinėti nuo šių metų rudens. Naujasis  2,0 l „BiTurbo CDTI“ dyzelis su dviem turbinomis, 400 Nm maksimaliu sukamuoju momentu, žinomas iš „Insignia„ gamos, bet pirmą kartą inovatyvi „BiTurbo“ variklių technologija bus naudojama masinės gamybos kompaktinių automobilių segmente.

Penkiadurių „Astra“, universalų „Sports Tourer“ ir kupė GTC agregatų dvi turbinos, kurios veikia kartu, leidžia minėtiems automobiliams pasižymėti puikiomis eksploatacinėmis savybėmis bei mažomis degalų sąnaudomis. Tokie skirtingų kėbulų variantai leidžia pasirinkti aukšto techninio lygio dyzelines versijas, kurioms nėra analogų kompaktinių modelių segmente.

„Opel“ taip pat praneša apie jau naudojamo benzininio 1,4 l, 103 kW/140 AG variklio su turbokompresoriumi patobulinimą. Dabar šis agregatas turi momentinio sukamojo momento padidėjimo sistemą (angliškai „Overboost“), kuri papildomai, laikinai leidžia padidinti variklio sukamąjį momentą 10 procentų – nuo 200 Nm iki 220 Nm. Tai labai pravartu lenkimo metu.

Visa gama –  nuo „ecoFLEX“, kurio tarša tik 99 g/km iki galingųjų OPC versijų

„Astra„ gama pavaros atžvilgiu gali patenkinti ir neeilinius klientų pageidavimus – nuo ekonomiškiausio 1,7 l, CDTI „Ecoflex“ (jo galia 81 kW/110 AG arba 96 kW/130 AG), anglies dvideginio tarša – tik 99 g/km (vidutinės degalų sąnaudos – 3,7 l/ 100 km) iki galingiausio 195 AG „BiTurbo CDTI“ turbodyzelio bei galingiausios per visą „Astra“ istorija „Astra OPC“ versijos su 280 AG agregatu.

Turint omenyje, kad 2012 m. pradžioje buvo pristatytas 1,4 l  (103 kW/140 AG) variklis su turbina, varomas suskystintomis dujomis, „Astra“ gamos pavaros pasiūlymai yra vieni įvairiausių kompaktinių mašinų segmente. Be to, kitū metų pradžioje gama bus papildyta nauju turbininiu 1,6 l, SIDI („Spark Ignition Direct Injection“ – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) ECOTEC benzininiu varikliu, kuris yra ne tik labai efektyvus, bet ir gerai valdomas važiuojant net ir maksimaliomis 200 AG galiomis.

Naujos pagalbinės sistemos padidino inovatyvių technologijų pasiūlą

Naujos vairuotojams skirtos pagalbinės sistemos, dar viena sritis, kuri padeda pakelti techninius standartus į aukštesnį lygį.  Dabar daug naujos, aukščiausio lygio įrangos, kuri debiutavo „Insignia“ ir „Zafira Tourer“ modeliuose, galima užsakyti ir „Astra“ gamos modeliams, taip didinant keliaujančių saugą ir patogumą. Tai yra antros kartos „Opel Eye“ su priekinio vaizdo kameromis, eismo ženklų atpažinimo sistema („Traffic Sign Recognition“), išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo („Lane Departure Warning“), atstumo iki priešais važiuojančio automobilio matavimo (FDI) ir įspėjimo apie galimą susidūrimą su juo (FCA) sistemos.

Šios sistemos leidžia įspėti vairuotoją ir padėti išvengti kritinių atvejų, pavyzdžiui, kai vairuotojas yra išsiblaškęs ar praradęs susikaupimą. Vairuotojui statyti automobilį bus patogiau dėl galinio vaizdo kameros bei modernios automobilio statymo įrangos, kuri identifikuoja erdvę ir padeda statyti mašiną, be to, įspėja apie kliūtis automobilio šonuose, kurių nemato vairuotojas, taip pat vairuotojui važiavimą palengvina radaro pagalba veikianti adaptyvi pasirinkto greičio sistema (ACC) su automatinio stabdymo, vengiant susidūrimo, įranga (CIB). Pastaroji įranga veikia automobiliui važiuojant 50 km/h – 180 km/h greičio intervale. ACC padeda išlaikyti pasirinktą greitį, automatiškai keisti jį – didinti ar mažinti, kad būtų išlaikytas saugus atstumas iki priešais važiuojančio automobilio.

Naujos sistemos papildo „Astra“ versijoms siūlomos inovatyvios įrangos sąrašą, kai kurios jų yra unikalios kompaktinių automobilių segmente, o kai kurios yra retai galimos konkurentų gaminiuose. Tarp jų yra naujosios kartos adaptyvi žibintų sistema „AFL+“ su „Bi-Xenon“ priekiniais žibintais, turinčiais prisitaikymo važiavimo posūkyje, užmiesčio, miesto keliuose ir gatvėse, ilgųjų šviesų žibintų su automatiniu išjungimų funkcijas bei prisitaikančia net prie oro sąlygų.

„FlexRide” važiuoklė ir „HiPerStrut” pakaba visose „Astra“ GTC ir OPC modeliuose

Klientai, itin dinamiškomis važiavimo savybėmis pasižyminčiame „Astra” modelyje, dar gali užsisakyti išmanią mechatroninę „FlexRide” sistemą, kuri automatiškai pritaiko važiuoklę prie važiavimo sąlygų. Vien tik mygtuko paspaudimu vairuotojas gali pasirinkti iš trijų skirtingų režimų: subalansuoto „Standard”, komfortiškojo „Tour” ir aktyvesnio „Sport”.

Dar sportiškesniam važiavimui ir valdymui „Astra“ GTC ir OPC modeliuose  yra montuojama priekinių ratų pakaba „HiPerStrust“ (High Performance Struts). „HiPerStrust“ pakaba pagerina sukibimą su kelio danga, geriau įveikia posūkį bei palengvina vairavimą.

Didesniam komfortui užtikrinti ergonominės sėdynės yra galimos visuose „Astra“ modeliuose. Gydytojų asociacijos AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V.”) sertifikuotos sėdynės yra patogios vairuotojo ir priekinio keleivio nugaroms.

„Flex-Fix” dviračių laikiklių sistema, kuri yra tik „Opel“ pasiūloje, visiškai integruota galiniame buferyje. Ji, kai nenaudojama, dingsta kaip stalčius. Naujos kartos dviračių gabenimo įranga „Astra Sports Tourer“ versijoje leidžia iškarto vežti net ir 4 dviračius. Tad penkiadurė versija gali vežti dviem dviračiais daugiau.

Panoraminis priekinis langas, išrastas ir užpatentuotas „Opel“, tęsiasi iki automobilio stogo vidurio, tokiu būdu „Astra GTC“ ir  OPC versijų vairuotojams bei keleiviams suteikia išskirtinį vaizdą, erdvę ir vairavimo emocijas. Lyginant su kitais stiklinių stogų konstrukciniais sprendimais, šiame nėra skersinių, kurie mažintų apžvalgumą.

Naujas „Astra“ dizainas – dar daugiau sportiškumo ir modernių akcentų

Penkių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ turi naują išvaizdą, kuri dabar dar jaunatviškesnė, sportiškesnė ir modernesnė nei lig šiol. Atnaujintas ir keturių durų „Astra“ sedanas. „Opel“ dizainerių komanda daugiau dėmesio skyrė priekio atnaujinimui – pažemintos ir daug išraiškingesnės tapo variklio grotelės, kurių dizainas panašus į ką tik debiutavusios „Astra“ GTC – čia jos griežtesnės ir tikslesnės. Viršutinė grotelių dalis buvo pabrėžta sparno formos chromuota juosta su  trimačio vaizdo efektu. Chromo juostos centrinė dalis vizualiai susilieja su variklio grotelėmis. Sportiškumo suteikiantys juodi žibintų apvadai įeina į pirminę „Essentia“ ir „Enjoy“ apdailos komplektacijas. LED tipo dienos šviesos dabar bus galimos su halogeniniais žibintais kaip standartinė įranga.

Penkių durų „Astra“ gale, numerio tvirtinimo vieta turi kitas formas. Dabar jis vizualiai didesnis. Penkiadurėje „Astra“ ir „Sports Tourer“ kitos formos chromo juostos ant galinio buferio tvirtinamos kiek žemiau, kas taip pat vizualiai platina automobilį.

Galingi „BiTurbo“ penkių durų „Astra“, „Sports Tourer” ir GTC dyzeliniai variantai dabar turi sportiškesnį ir griežtesnį išorės dizainą, kuris kiek kitoks priklausomai nuo modelio. „Astra BiTurbo” versijų (GTC, „Sports Tourer” ir penkių durų) kėbulų priekinė dalis atskleidžia jų galią ir atrodo kiek agresyvesnė. Variklio grotelių viršutinė dalis turi panašias formas kaip ir „Astra“ GTC, tačiau visa priekinė dalis yra kėbulo spalvos. Penkių durų „BiTurbo“ sedanas ir „Sports Tourer“ taip pat turi naujos sparno formos juostą einančią skersai priekinių grotelių. Apatiniai ortakiai tapo sportiškesnių formų, todėl automobilis atrodo daug agresyviau lyginant su ankstesnėmis „Astra“ versijomis. Šoniniai langai turi chromo juostos apvadus. Gale esantys dveji dujų išmetimo sistemos vamzdžiai ir daug išraiškingesnis galinis buferis, suteikia automobiliui „raumeningą“ išvaizdą.

Penkių durų „Astra”, „Sports Tourer” ir keturių durų sedano salonas taip pat įrengtas sportiškiau, gyvybingiau bei įvairiau naudojant naujas medžiagas, spalvas. „BiTurbo“ modeliuose, sėdynės dengtos „JetBlack“ spalvų audiniais ar oda, o jų kraštai apsiūtos „Magic Red“ spalvos medžiaga. Raudonos „Magic Red“ spalvos siūlais dygsniuotos sėdynės, durų apmušalai, pavarų perjungimo svirties antgalis sukuria sportišką vidaus atmosferą. Oda apsiūtas naujas vairas su plokščia apačia bei kojų kilimėliai su raudonais apvadais – tai dar keletas „BiTurbo“ vidaus interjero elementų, pabrėžiančių sportiškumą.

„Astra” klientai galės rinktis ir naujo dizaino ratlankius. Nauji 17 colių  dydžio ratlankiai „Sport“ komplektacijoje bus montuojami standartiškai. 18 ir 19 colių dydžio ratlankius bus galima pasirinkti papildomai kartu su 5 dvigubų stipinų dizainu. „Astra“ modeliuose debiutuos ratlankiai turintys ir daug stipinų.

„Astra” tęsia kompaktiškų „Opel” automobilių sėkmės istoriją

„Opel” atnaujindami „Astra” modelių gamą užsitikrina dar daugiau pripažinimo šiam kompaktiškos klasės bestseleriui, kuris jau yra pelnęs nemažai apdovanojimų, tarp kurių yra ir prestižinis Vokietijos „Auksinis Vairas 2009” trofėjus, o visai neseniai DEKRA naudotų automobilių ataskaitoje buvo įvertintas kaip mažiausiai  gedimų turintis automobilis.

„Astra” modeliai yra vieni reikšmingiausių „Opel” produktų grupėje. Daugiau nei trečdalis visų parduodamų „Opel“ automobilių yra „Astra“. „Opel“ gali pasigirti jau dešimta kompaktiškos klasės automobilių kartų bei ketvirtos kartos „Astra“, kurių Europoje jau įsigijo per 641 tūkst. klientų.  Tiek jų parduota dėl sėkmingų penkių durų „Astra“,  debiutavusių 2009 metais, vėliau pasirodžiusių „Sports Tourer” ir trijų durų GTC kupė (2011) versijų. Tokie rezultatai rodo, kad Europoje „Astra“ yra trečioje vietoje pagal pardavimus kompaktiškų automobilių segmente (Vokietijoje antroje), kuris yra didžiausia Europoje ir sudaro apie ketvirtadalį visos automobilių rinkos.

Naujos penkiadurės 1,4 l benzininės 64 kW/87 AG „Opel Astra” su „Essentia“ komplektacija kaina prasidės nuo 51 tūkst. litų. Naujas keturių durų 1,4 l benzininis 74 kW/100 AG „Astra” sedanas kainuos nuo 53 tūkst. litų.


Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt