Markės
1325 iš 1912
Opel Astra, (J) 2009 - 2015
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.69% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Nedinamiški varikliai
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas"
Šios kartos Opel Astra buvo gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, priešingai nei tarkim VW Golf kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Automobilio viduje matome puikiai suderintą prietaisų skydelį su automobilio kėbulo dizainu. Visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, tik centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Panašūs dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose. Ir nors Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lanksčiai reguliuojamo vairo bei sėdynių nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėlgi netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams valdymo aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Benzininių motorų gama sudaryta iš keturių 1,4 L ir 1,6 L variklių, kurių galia svyruoja nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 L agregatą pakeičiantis 1,4 L motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Buvo gaminama ir „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.

Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu:



2011-10-21

„Opel Astra GTC“: priekinis panoraminis langas naujiems pojūčiams

„Opel Astra GTC“: priekinis panoraminis langas naujiems pojūčiams
„Astra GTC“ pirkėjai, užsisakę panoraminį priekinį langą, galės džiaugtis puikiu matomumu ir vaizdais, lyg kino teatro ekrane. Be to, toks priekinis stiklas gražiai atrodo ir iš išorės bei prideda sportiškam kompaktiškam kupė prabangos bruožą. Didelis priekinis panoraminis langas tęsiasi iki automobilio stogo vidurio, tai vairuotojui bei keleiviams leidžia nevaržomai mėgautis erdvės pojūčiu bei vaizdais – saulėtu dangumi, praskriejančiais debesimis ar naktiniu miesto apšvietimu. Lyginant su kitais priekiniais automobilių stiklais, GTC modelyje nėra jokių sujungimų, trukdančių matomumui, todėl „Astra GTC“ vairuotojas, jo bendrakeleivis ar keleiviai gale, taip pat gali mėgautis vaizdais bei jaustis lyg nedidelio lėktuvo kabinoje. Priklausomai nuo pasirinktos įrangos variantų, šį unikalų  panoraminį stiklą galima bus užsisakyti papildomai, kaina prasidės nuo 1200 eurų (kaina Vokietijoje su visais mokesčiais).

Inovatyvus panoraminis priekinis „Opel“ stiklas debiutavo ankstesniame „Astra GTC“ modelyje dar 2006 m. ir iki šiol jį jau yra užsisakę daugiau kaip 18 tūkst. klientų visoje Europoje.

Tobulindami šį išskirtinį elementą, „Opel“ inžinieriai iš Ruselsheimo pateikė 11 paraiškų patentams. Toks pat priekinis panoraminis stiklas galimas ir naujame „Zafira Tourer“ modelyje. Siūlydama inovatyvius automobilio priekinių stiklų sprendimus, „Opel“ vėl patvirtina savo pirmavimą šioje srityje. „Mūsų kūrybiniai dizaineriai drauge su inžinieriais nuolatos kuria bei tobulina išskirtinius langų sprendimus skirtingiems automobilių segmentams. Laikomasi „Opel“ tradicijų – norima klientams pasiūlyti kuo daugiau naujovių bazinėse versijose už prieinamą kainą,“ – sako Alanas Viseris (Alain Visser), „Opel“ rinkodaros viceprezidentas. 

Galios išraiška ir sumanūs sprendimai

Iš išorės panoraminis priekinis stiklas integruojasi į vieną visumą su juodos spalvos metaliniu stogu. Priekinis ir vidurinis statramsčiai  bei stogo viršutinė linija taip pat padengti juodais dažais, kas dar labiau pabrėžia vientisumo įspūdį.

Nuo intensyvių ir akinančių saulės spindulių galima apsisaugoti įmontuotomis apsauginėmis susukamomis užuolaidėlėmis, kurios padės sukurti ir jaukią atmosferą. Jas galima naudoti pagal poreikį arba lengvai susukti su rankenėle. Apsauga nuo saulės komplektuojama su integruotu skydeliu nuo saulės, kuris pasislepia galinėje stogo dalyje.

Platesnė variklių gama: du nauji 110 ir 130 AG galios dyzeliai

Šių metų birželį prasidėjus naujos „Astra GTC“ užsakymams, buvo siūloma rinktis vieną iš penkių variklių su mechanine pavarų dėže. Tai keturi veržlūs nuo 1,4 l, 74 kW/100 AG iki 1,6 l (su turbina), 132 kW/180 AG benzininiai varikliai bei vienas 2,0 l, 121kW/165 AG turbodyzelinis „common-rail“  variklis.

Sportiško kompaktiško kupė dyzelinių variklių gamą papildė dar du nauji 1,7 l, 81 kW/110 AG ir 96 kW/130 AG turbodyzeliniai agregatai, kurių sukamieji momentai atitinkamai 280 Nm ir 300 Nm.  „Opel“ inžinieriai patobulino naujų variklių valdymą bei optimizavo degalų degimo procesą. Nauja degalų įpurškimo sistema mažina suspaudimo laipsnį bei slėgį variklyje iki 1800 barų, atlieka iki 5 įpurškimų vieno ciklo metu. Turbokompresorius su kintamos geometrijos turbina labai tiksliai valdomas specialių jutiklių dėka.

Visos „Astra GTC 1,7 CDTI ecoFlex“ versijos turės 6 laipsnių mechaninę transmisiją, o „Start/Stop“ įranga montuojama ir bazinėje versijoje. Šie sprendimai leidžia taupyti degalus, kurių sąnaudos neviršija 4,5 l/100km, o CO2 tarša – 119 g/km.

Šešių laipsnių automatinė transmisija bus galima nuo 2012 metų sausio mėn., ji bus komplektuojama su 1,4 l turbininiu benzininiu ir 2,0 turbodyzeliniu „common-rail“ varikliais. Pati galingiausia OPC versija debiutuos 2012 metais.


Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt