Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Panoraminis stoglangis
- Platus kėbulų pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
- Prastas matomumas atgal
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 2004 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano ir kabrioleto kėbulais. Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Automobilis turėjo ir taip vadinamą „panoraminį stogą“, kuris buvo priekinio stiklo tąsa ir savo laiku buvo unikalus sprendimas serijinio automobilio gamyboje. 2005 metais pristatyta ir puiki OPC (Opel Perfomance Center) versija su 2.0 L turbo ecotec varikliu turinčiu įspūdingą 240 AG (177 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. Ši versija skirta konkuruoti su tokiais grandais kaip VW Golf Gti, Honda Civic Type-R ar Ford Focus ST.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo derinta Lotus kompanijos.
Galingiausia OPC versija:
2005 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra tik per plauką liko už top trejetuko - Toyota Prius, Citroën C4 ir Ford Focus.
Galingiausia OPC versija:
2005 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra tik per plauką liko už top trejetuko - Toyota Prius, Citroën C4 ir Ford Focus.
Patalpino: Norėjau mašinos, bet nusipirkau Opelį | 2013-05-17 |
Opel astra 17cdti 74kw, hečbekas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas. Važiuoklė pigi, tinka Lietuvai.
Garso izoliacijas tarp salono ir variklio nerasta.
|
Bendras automobilio aprašas |
Surašysiu viską kas šauna į galvą taigi minties vientisumo čia bus mažai... Mašina kaip mašina. Išvaizdi gana. Jei kalbėtume apie sėdynes, tai joms labai trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose.... na jos tokio prilaikymo išvis neturi (bent jau mano mašinoje jo nėr). Bet jos nėra nepatogios, tikrai ne tokios kietos kaip 5 golf, ir už 5 golf pasirodė man patogesnės, nors golfą mažai esu vairavęs tai daug lygint irgi negaliu... Lyginant Astra su Peugeot 307 sw(gal palyginimas nelabai geras, bet čia artimiausia panašios klasės mašina kuria esu daug vairavęs.) galima dėt Astrai tokį pliusą, kad važiuojant per sutrukinėjusį asfaltą Astra tyliau dunksi. Bet važiuojant lygiam kelyje Astra šiek tiek garsesnė už 307sw, tačiau ir minkštesnė, kas man pasirodė gana keista... Bet į posūkius Astra žymiai žymiai prasčiau suka nei Peugeot. Šioje vietoje važiuoklės minkštumas nepadeda. Beto greičiau įlėkus į posūkį atsiranda didžiulis nepasukamumas. Vasara dar baikis bet žiemą tas jos nenorėjimas sukt išvis išryškėja. SW nors atrodo kad didelis, bet jis vairuojasi kažkaip judriau, ir į posūkius galima įsipaišyt daug smagiau, na jo valdomumas tikrai geresnis, ir tikrai nėra tokio didelio nepasukamumo kaip pas Astra.... Lyginant su Peugeot valdomumu tai jis atrodo kaip prikaltas prie kelio (bet kietas). Aišku Astra ir nėra sport caras tai nėr perdaug ko norėt...Šiaip dabartiniais keliais su Astra važinėt mieste tyliau, nes Peugeot tas dunksėjimas tikrai knisa (dunksi net su 15‘ratais ir aukštom padangom).Beje kai užmoviau astrai 17coliu ratus su 50aukščio padangom viskas pas pasidare žymiai geriau. Nei per kieta nei perminkšta ir valdomumas kažkaip labiau jaučias. Žymiai gyvesnė paliko. Dabar man jau patinka mieste ją drožt. Toliau vairas pas astra sunkesnis nei pas sw,bet gerai tas, kad žymiai labiau jaučias kelias.Aišku gal kitiem tai nepatiks. Ir su astra greitis labiau jaučiasi. pas mane yra originali radija, bet nėra mygtukų ant vairo ir autopiloto rankenėlės, patikėkit jų trūksta tikrai jei mėgstat radiją nuolat minkyt. Bet juos už 200-300lt galima įsistatyt jei šrotuose netingėsit paieškot. Pas Astra negalima sakyt, kad tos plastmasės labai barškančios, bet pas mane atsiranda kažkoks džeržgimas keleivio pusėje ties durelėmis. Jis erzina... nesenai atsirado tai dar nespėjau išsiaiškinti kas barška, ko gero ties rankena kaip ir muzikos klausant... beje garsiai klausantis muzikos barška abiejų durų plastmasės, ties rankenom ir langų mygtukais. Ten ranką uždedi nustoja blerbt.Tačiau kai gerai pašąla tu traškesių atsiranda dar įvairesnių... Pas Peugeot nors atrodo kad kokybės mažiau žiūrint į sėdynes, bet jokių barškesių, kad ir kaip garsiai klausytum muzikos. Aišku nėra pas Astra labai daug ten tų garsų, bet kadangi jų negaliu pakęst tai labiai priekabiai tai vertinu, šiaip nėr labai barškalas... Tačiau posūkių rankenėlės tikrai tvirčiau padarytos nei pas Peugeot. Šviesos irgi man labiau patinka kaip junginėjasi pas Astra nei Peugeot. Tiesa, Astra yra gana aukšta, net už sw gal truputį aukštesnė. Na jei lygint Astra su su pirmu seat Leon 20vt tai ji išvis džipas, nes Leonas tai nu p z koks žemas... nelyginau Astra su leonu nes benzinas yra benzinas, o 132kw yra 132kw. Maniškė Astra dyzelis, taigi apie garsą nuo variklio nieko net nesakau... |
Variklis |
Maniškės variklis 1,7cdti 74kw (isuzu). Pirkau su variklio defektu(keičiau stūmoklį, nes pasėdęs buvo jo sijonas. kogero buvo perkaitintas variklis be antifrizo, nes sutvarkius pasimatė, kad dingsta skystis dėl nesandarios sistemos). Kai pirkau tai užkūrus girdėjosi kalenimas, bet dūmo nebuvo jokio... Rida buvo beveik 200k. Beje prie tokios ridos salonas po cheminio valymo atrodo kaip naujas. Labai juokingai atrodo Astros turguje, kur rašo, kad pravažiavusios 120k, o salonas gatavai suplyšęs... Beje kai pirokm sakė „ne serviso knygų tai nedavė...“. Vėliau viską suradom bagažinei po ratu . Visi štampai knygelės ir tt., diržai , vandens pompa guoliai buvo neperseniausiai keisti pagal knygą pasirodė. Gerai kad nesugalvojau dar kart naujų sudėt, atrodė naujai tai nusprendėm dar 50k nekeist.(knygučių dar radę nebuvom(beje Astra vieno savininko)). O antifrizas dinginėjo per vandens pompą. Tai ją vėliau teko vistiek į naują keist. Matomai ir užsienyje kiniškų dalių atveža=D Taigi grįžtam prie variklio. Lyginant su Peugeot dyzeliu jis birbia daug aštriau spaudžiant gazą, ir šiaip toks grubesnis jo darbas (beje salone jis ir birbia kur kas garsiau nei 307, 2hdi, Hdi tikrai minkštesnis). Tačiau vat kaip iš 74kw tai traukos tikrai nemažai. Ir jos pilnai pakanka. Beje ir kuro ryja tikrai labai nedaug. Vilniuje apie 7 litrus (plius minus puslitris) (čia realiai, o ne pagal kompą, pradžioj lb nustebino tokie parodymai), ir nevengiant paspaust gazo, čia tikrai tiek suryja ne pensininko rėžimu, jei nesiardytum tai manau ir iki 6-6,5 litru gali būt. Nors įmanoma ir 8 padaryt, tik reikės tam jau stengtis... užmiestyje jei važiuosite 90km/h tai tikrai suryja iki 4,5-5litro. Bet neturiu aš kantrybės taip važiuot, paeksperimentavau kokios sąnaudos ir užteks, todėl pas mane būna apie 5,5 (kiek ryja prie skirtingo greičio nebandžiau, čia tas 5,5 litro tai visaip važiuojant ir 100 ir 140). Apie variklio patikimumą dar nelabai ką galiu pasakyt, nes tik 15k prasukta dar. Pokolkas na laiko jis. Beje filtrai opeliui nebrangūs, kuro filtras keičiasi ne visas o tik elementas, tai jo kaina turguj 12lt. Aišku jei norit mandresnio mokėsit 20lt ir >, na bet tikrai ne šimtais. Bet labiausiai už pi s.a.n.tis opelio dalykas yra tas, kad žiemą variklis juodai nešyla, su Peugeot geriau net nelygint, paspaudi ten auto ir tuoj langus nupučia, o pas opeli tai va jetum vajotum kol sušyla... na jei koks -5 tai dar nieko, bet jei -15 tai p.z.dc... Gerai kad bent vasara kondiške gerai šaldo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jei trumpai apie opelio važiuokle tai ten ji gėris. Paprasta kaip trys kapeikos, pamiršt ją galit nes remontas jos ne milijonus kainuos. Ir šiaip opelio važiuoklės remontas kiek žiūrėjau labai pigus. Eksplotacija elgeta nepadarys. Kadangi pirkau su defektu tai nupirkau ją žymiai pigiau. Todėl dabar pardavus atgaučiau kogero gal net daugiau piginų nes neužmušta ta mašina atrodo. Šiaip opeliai pas mus greit pinga. |
Patarimai perkančiajam |
Kad nėr čia ko patart. Žiūrėkit ką perkat ir tiek. Sako geriau su 1,9 dyzeliniu varikliu, bet jei matai kad visi hečbekai su tokiu varikliu arba lavonėliai arba kainą kosminę turi tai gal ir 1,7 nieko m? Gal dabar ir 1,9 nupigo. Beje teko su 1,9 88kw universalu važiuot tai ryja 1l daugiau, dirbo dar garsiau variklis, o traukos skirtumas na gal ten lavonas tas 1,9 buvo nes skirtumo didelio nepajutau mieste. bet Liaudis kalba kad 110kw 1.9 labai smagūs. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 114)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Astra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis