Markės
1296 iš 1917
Nissan Primera, (P11) 1995 - 2002
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 24
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Primera išoriškai pasikeitė labai nedaug, tačiau ji gavo daugiasvirtę pakabą tiek priekyje, tiek gale kas buvo unikalu šioje klasėje. Automobilis buvo gaminamas sedano, hečbeko ir universalo kėbulais. Europoje Primera buvo pristatyta su 1.6 L ir 2.0 L benzininiais varikliais ir 2.0 L dyzeliu. 1999 metais Nissan atnaujino Primera – buvo suteikti modernesni nauji priekiniai žibintai su skaidriais stikliukais ir naujomis Nissan propaguojamomis sparnų formos radiatoriaus grotelėmis. Reikia paminėti, kad Nissan Primera sėkmingai dalyvavo British Touring Car čempionate, kuriame komanda 1998 ir 1999 metais laimėjo gamintojų čempionatą, be to pimą ir antrą vietas lenktyninkų įskaitose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nissan Primera sėkmingai dalyvavo British Touring Car čempionate, kuriame komanda 1998 ir 1999 metais laimėjo gamintojų čempionatą, be to pimą ir antrą vietas lenktyninkų įskaitose:


Patalpino: NISSAN GERBĖJAS | 2015-09-04
PRIMERA 2l, TD, 1997 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas variklis, minkšta važiuoklė, normalios kuro sanaudos.
Neatsparus korozijai, važiuoklė neatlaiko žvyrkelių ar staigių duobių asfalte.
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Persėdau į šį automobilį iš GOLF II prieš 10 metų. Tad po jo šis atrodė kaip "kosminis laivas" :)). Ji tada buvo 8 metų amžiaus. Variklio darbas ir garso izoliacija - gera, pakaba - minkšta. Labai patiko priekio dizainas, nors iš šono - nelabai (hečbekas). Po 6 mėn - keičiau galinius amortizatorius. Po 3-jų lietuviškų žiemų - kiaurai prarūdijo slenksčiai. Liaudies meistras išlankstė iš storesnės skardos ir važinėju iki šiol :)). Po 5 metų - nusisuko pusažis; gavome virinti tą patį, nes pereinamas modelis, šrotuose dar nebuvo. Po gal 6 metų - alkūninio veleno apsisukimų daviklis, remontas - 500 Lt, nes diagnozavo ir taisė NISSAN atstovas. Po 8 metų - keičiau vairuotojo sėdynę, nes ištrupėjo dantračiai. Beje, vairuotojo vieta nelabai patogi, kai reikia vairuoti mieste, remiasi į panelę dešinė koja. Trasoje - atsiloši ir važiuoji . Po 9 metų - parėjo generatorius ir starteris. Beje, generatorius - neremontuojamas; įdėjo iš ALMEROS, tinka. Po 10 metų - vėl generatorius ((: Vėl dėjo iš ALMEROS. Dar kartais pablūdija aksleratorius, bet retai. Kai pareis visai - teks atsisveikinti su savo Nissaniuku, nes naujas mazgas kainuoja daugiau nei automobilis, kuriam jau 18 metų. Dar kažkada keičiau priekines šakes ir ABS daviklius priekyje, nes pardėjo girgždėti, t.p. priekinius guolius; o šarnyrus ir kitas smulkesnes detales - po kelis kartus. Tai tokia istorija, bet gal tai ir norma, nes su šia mašina pravažiavau jau 120000 km Lietuvos keliais, ir vasarą, ir žiemą.
Variklis
Variklis neužmušamas, patikimas. Iš vietos gal ir nerauna, bet paskui traukia gerai, tik reikia negailėti gazo:)) Vedasi visada, ti akumuliatorius turi būti galingas ir tvarkingas. Važiuojant mieste - gan triukšmingas, bet užmiestyje - viskas OK. Praktiškai dėl variklio šio automobilio vis dar neatsisakau. Dabar 334000, pakeičiau pagrindinį ir siurblio diržus ir riedėsiu dar toliau, bent jau iki apžiūros.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontams per metus - gal po 500-600 Lt, o kurui - kiek važiuoji - tiek. Originalios detalės - brangios, neoriginalai ir iš šrotų - normos ribose. Nuvertėjimas - apie 800-1000 per metus.
Patarimai perkančiajam
Patikrinti kėbulo ir važiuklės būklę, nes pvz šakė kainuoja apie 110 EUR..... Patikrinti, ar veikia ABS, važiuojant - klausytis guolių ūžimo, padarius staigų posūkį - kaip veikia pusašiai, ar netraška.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt