Markės
1020 iš 1554
Nissan Juke 2010 - dabar
Nissan Juke, 2010 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Gerai valdomas ir gan komfortiškas
  • Įdomios technologijos
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z..."
Gražuolis ar pabaisa? Į tokį klausimą teko atsakyti kiekvienam iš mūsų pirmą kartą išvydus Nissan Juke. Automobilio dizainas neabejotinai įdomus, neįprastas ir abejingų nepaliks. Juke kūrėjai pasirinko radikalią kryptį – užuot bandę įsiskverbti ir taip perpildytoje nedidelių krosoverių rinkoje (tuo labiau, kad čia ir taip karaliauja kitas Nissan kūrinys - Qashqai), jie sukūrė labai neįprastą automobilį, kuris neabejotinai patrauks pirkėjus ieškančius individualizmo ir išskirtinumo. Nissan Juke išvaizdą kūrusiems „Nissan Design Europe“ dizaineriams buvo tiesiog aprašytas įsivaizduojamas būsimasis pirkėjas, suteikta kūrybos laisvė ir štai rezultatas. Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z... Ir visgi automobilis sėkmingas - Europoje Juke pardavimais kompanija nuoširdžiai džiaugiasi. Kaip anksčiau Qashqai, taip dabar ir Juke pritraukia visai naujus Nissan ženklo pirkėjus, o apie 80 procentų pirkimų įvyksta spontaniškai. Automobilio viduje linijos kiek santūresnės, tačiau puikiai derančios prie apvalainų kėbulo formų. Švelnios prietaisų skydelio, durelių linijos, aukšta sėdėsena turi patraukti moterišką auditoriją. Juke gaminamas ant Nissan Micra platformos, taigi daug erdvės tikėtis neverta, ypač tai jaučiama ant galinių sėdynių (tuo labiau, kad automobilis turi labai nuožulnų stogą). Įdomus sprendimas centrinėje konsolėje – čia esantys mygtukai turi dvigubas funkcijas: perjungus į klimato kontrolės režimą jie atlieka temperatūros ir apipūtimo reguliavimo funkcijas, paspaudus „D–Mode“ mygtuką tie patys mygtukai keičia apšvietimo spalvą, reguliuojami variklio ir vairo parametrai. Automobilis kaip nekeista yra pakankamai tylus, šiek tiek trikdo dėmesį tik padangų keliamas triukšmas. Gamintojai nepamiršo ir technologinių naujovių - tai ir individualus sukimo momento prievadas kiekvienam ratui, ir akseleratoriaus, klimato kontrolės, bei vairo mechanizmo darbo režimų nustatymas skystųjų kristalų monitoriuje prietaisų konsolėje, įtaisė net akselerometrą (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu. Šalia visų privalumų būtina pažymėti, kad Juke išties labai lengvai valdomas, puikiai ant kelio stovintis, paklusnus ir manevringas automobiliukas. Tiesa, automobilis skirtas važinėti miesto gatvėmis ir nemėgsta bekelės. Juke pakaba panašiai kaip ir Qashqai yra kietoka ir „sėkmingai“ perduoda visus kelio nelygumus, tačiau padidinus greitį šie nelygumai jaučiami mažiau. Viską įvertinus Juke panašu yra geras antrasis šeimos automobilis, puikiai tinkantis išvykoms į gamtą, parduodutes arba tiesiog nuvešti vaikus į mokyklą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilyje yra akselerometras (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu.

2011 metais Juke tapo Airijos metų automobiliu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2013-02-20 autoreviu.lt

„Nissan Juke“ – antras susitikimas

Pirmą kartą prie šio įdomaus automobilio vairo prisėdau prieš gerą pusmetį. Deja, pirmasis mūsų sutikimas buvo trumpas ir neinformatyvus. Žinoma, pirmai pažinčiai užtenka ir poros valandų, tačiau norint pastebėti automobilio pliusus ir minusus, prie jo vairo reiktų praleisti dieną, o dar geriau - porą. Būtent todėl pasitaikius progai vėl sėdau prie „Juke" vairo.

Beje, per tą laiką ne vienas „Juke" išriedėjo ir į miestų gatves. Automobilis nebėra karšta naujiena, bet jis vis dar traukia praeivių dėmesį. Be to, prabėgus daugiau negu pusmečiui po „Juke" debiuto, galima teigti, kad šis drąsus ir kartais prieštaringai vertinamas dizainerių sprendimas pasiteisino - pagal statistiką, „Juke" yra vienas perkamiausių stilingų automobilių mūsų regione. Baltijos šalyse iki šių metų balandžio 30 d. parduota 326 vnt.

Radikalių naujovių per tą laiką „Juke" nesulaukė, tačiau teko girdėti, kad jau šį rudenį modelis gali būti atnaujintas. Kai turi užtektinai laiko automobilį apžiūrėti, pastebi tai, ką praleidai skubėdamas. Skubėdamas rudenį neužfiksavau, kad spidometras nuo saulės pridengtas stogeliu.

Be to, priekinis stiklas ties vairuotojo vieta apipurškiamas ne dviem, o trimis srovėmis. Atrodytų smulkmena, bet tai užtikrina, kad vairuotojas kelią matys gerai.

Skirtingai nuo daugelio naujausių modelių, „Juke" kompiuteris nerodo, kokia pavara optimaliausia važiuoti. Patyrusiam vairuotojui tai gal ir nėra būtina, tačiau vairuotojui, kuriam tai bus pirmas automobilis, tikrai praverstų.

Gal nusivils moterys, tačiau „Juke" priekiniuose saulės skydeliuose nėra apšvietimo, įprasto kituose modeliuose. Be to, ir patys skydeliai, nors platūs, bet trumpoki - iš šono šviečiančios saulės neuždengia.

Atidžiau reiktų pastudijuoti centriniame prietaisų skydelyje aplink ekranėlį išdėstytus mygtukus ir jų funkcijas. Jeigu jie ten bus. Integruota navigacijos ir garso sistema „Nissan Connect" iškart būna tik turtingiausiame variante „Tekna". „Acenta" variante ją reikia užsisakyti papildomai, baziniame modelyje ji negalima.

Gaila, nes sistema tikrai naudinga, nes iškart apima navigaciją, graso ir kitas sistemas, prie jos jungiama ir statymą palengvinanti užpakalinio vaizdo kamera. Gaila tik, kad sistema su vairuotoju nemoka bendrauti lietuviškai.

Džiugu, kad apatinė centrinio prietaisų skydelio dalis neperkrauta: viename bloke tilpo ir klimato kontrolė, ir važiavimo režimų perjungimas.

Priklausomai nuo to, kokia funkcija bus pasirinkta (Climate ar D mode), ekranėlyje degs arba kondicionieriaus reguliavimo, arba važiavimo režimo pasirinkimo ir informacijos mygtukai.

Automobilis iš lauko daugeliui atrodo mažas, tačiau salone laisvai telpa keturi suaugę žmonės. Tiesa, dabar, kai šilta ir nereikia dėvėti storų drabužių. Žiemą užpakalinių sėdynių keleiviai, gali būti, jausis ne taip patogiai. Kita vertus, nors nemažai šiandien gatvėmis važinėjančių „Juke" vairuoja moterys, tai, kaip ir sakiau, nėra šeimyninis automobilis. Užpakalinės durelės ganėtinai siauros, atsidarymo kampas nelabai didelis, tad norint įkišti vaikišką kėdutę tenka manevruoti. Bagažinė tokia, kad normalus vaikiškas vėžimėlis joje taip pat netilps.

Tačiau joje puikiai tilps nešiojamasis kompiuteris, rankinė ir sportinis krepšys. Beje, kompiuterį, kad būtų saugiau, galima palikti žemesnėje bagažinės dalyje. Bagažinės paviršius gražiai išsiima ir atidengia stalčiuką, kuriame telpa ne tik keltuvas ir būtiniausi įrankiai, bet yra ganėtinai daug vietos brangesniems daiktams.

Atsarginis ratas yra po šiuo stalčiuku - visa nedidelė erdvė išnaudota labai praktiškai.

Dar vienas svarbus veiksnys - puošybos detalės. „Juke" išsiskiria iš bendro automobilių srauto, tačiau tokie priedai kaip plastmasinė variklio dangčio priekio apsauga ar chromuoti veidrodėliai jam suteikia dar daugiau žavesio.

Kaip minėta, automobilis gali turėti ir benzininį, ir dyzelinį variklį, mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Bandytas modelis turėjo 6 pavarų MPD ir benzininį 1,6 l variklį su turbina. Vidutinės kuro sąnaudos kaitaliojant važiavimo režimus ir judant tiek mieste, tiek užmiestyje siekė apie 7,5 l. Turint omenyje dabartines kuro kainas, gal ir daugoka. Taupant galima rinktis kad ir tą patį 1,6 l benzininį variklį be turbinos, tačiau važiavimas taps vangesnis. Būtent turbina leidžia pajusti „Juke" veržlumą ir sportiškumą. Ypač smagu juo važiuoti įjungus „Sport" režimą geru, sutvarkytu, vingiuotu keliu. Vairas pasidaro sunkesnis, jautriau reaguoja į komandas ir daugelį posūkių galima įveikti leidžiamu maksimaliu greičiu.

Neseni įvykiai Vilniuje, S. Nėries g., dar kartą patvirtino, kad viršyti leistino greičio nerekomenduotina jokiais atvejais. Automobilis tvirtai stovi ant kelio, klauso komandų, bet visada lieka „žmogiškasis veiksnys".

Beje, nors automobilis ir aukštokas, tai nėra visureigis, tad nevertėtų juo sukti nei į miško keliukus, nei į bekelę. „Juke" skirtas geriems keliams. Tai ypač aiškiai pasijaučia išsukus į žvyrkelį ar pataikius į „kelio darbų" zoną. Važiuoti, žinoma, galima, tačiau važiavimas malonumo neteiks, nes pakaba kietoka, o garso izoliacijos norėtųsi geresnės.

Žinoma, jeigu 90 proc. keliaujat asfaltu, o „Juke" jums patiko iš pirmo žvilgsnio ir galite sau šį automobilį leisti, pirkite. Jis turėtų džiuginti ne vienerius metus.
 


autoreviu.lt

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai