Markės
1020 iš 1554
Nissan Juke 2010 - dabar
Nissan Juke, 2010 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Gerai valdomas ir gan komfortiškas
  • Įdomios technologijos
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z..."
Gražuolis ar pabaisa? Į tokį klausimą teko atsakyti kiekvienam iš mūsų pirmą kartą išvydus Nissan Juke. Automobilio dizainas neabejotinai įdomus, neįprastas ir abejingų nepaliks. Juke kūrėjai pasirinko radikalią kryptį – užuot bandę įsiskverbti ir taip perpildytoje nedidelių krosoverių rinkoje (tuo labiau, kad čia ir taip karaliauja kitas Nissan kūrinys - Qashqai), jie sukūrė labai neįprastą automobilį, kuris neabejotinai patrauks pirkėjus ieškančius individualizmo ir išskirtinumo. Nissan Juke išvaizdą kūrusiems „Nissan Design Europe“ dizaineriams buvo tiesiog aprašytas įsivaizduojamas būsimasis pirkėjas, suteikta kūrybos laisvė ir štai rezultatas. Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z... Ir visgi automobilis sėkmingas - Europoje Juke pardavimais kompanija nuoširdžiai džiaugiasi. Kaip anksčiau Qashqai, taip dabar ir Juke pritraukia visai naujus Nissan ženklo pirkėjus, o apie 80 procentų pirkimų įvyksta spontaniškai. Automobilio viduje linijos kiek santūresnės, tačiau puikiai derančios prie apvalainų kėbulo formų. Švelnios prietaisų skydelio, durelių linijos, aukšta sėdėsena turi patraukti moterišką auditoriją. Juke gaminamas ant Nissan Micra platformos, taigi daug erdvės tikėtis neverta, ypač tai jaučiama ant galinių sėdynių (tuo labiau, kad automobilis turi labai nuožulnų stogą). Įdomus sprendimas centrinėje konsolėje – čia esantys mygtukai turi dvigubas funkcijas: perjungus į klimato kontrolės režimą jie atlieka temperatūros ir apipūtimo reguliavimo funkcijas, paspaudus „D–Mode“ mygtuką tie patys mygtukai keičia apšvietimo spalvą, reguliuojami variklio ir vairo parametrai. Automobilis kaip nekeista yra pakankamai tylus, šiek tiek trikdo dėmesį tik padangų keliamas triukšmas. Gamintojai nepamiršo ir technologinių naujovių - tai ir individualus sukimo momento prievadas kiekvienam ratui, ir akseleratoriaus, klimato kontrolės, bei vairo mechanizmo darbo režimų nustatymas skystųjų kristalų monitoriuje prietaisų konsolėje, įtaisė net akselerometrą (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu. Šalia visų privalumų būtina pažymėti, kad Juke išties labai lengvai valdomas, puikiai ant kelio stovintis, paklusnus ir manevringas automobiliukas. Tiesa, automobilis skirtas važinėti miesto gatvėmis ir nemėgsta bekelės. Juke pakaba panašiai kaip ir Qashqai yra kietoka ir „sėkmingai“ perduoda visus kelio nelygumus, tačiau padidinus greitį šie nelygumai jaučiami mažiau. Viską įvertinus Juke panašu yra geras antrasis šeimos automobilis, puikiai tinkantis išvykoms į gamtą, parduodutes arba tiesiog nuvešti vaikus į mokyklą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilyje yra akselerometras (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu.

2011 metais Juke tapo Airijos metų automobiliu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2011-01-03

Sniego ir „Nissan Juke“ su keturių varomų ratų sistema draugystė

Puikesnės progos išbandyti visais keturiais ratais varomo „Nissan Juke“ ir nesugalvosi – kelias padengtas storu sniego sluoksniu, o po juo slepiasi slidus kaip velnias ledukas. Ką gi – važiuojame. Trumpai apie mūsų bandomą automobilį. Kaip jau minėjome, jame sumontuota protinga keturių varomųjų ratų sistema. „Nissan“ ją vadina „ALL MODE 4x4 with Torque Vectoring“. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad valdymo bloke sumontuoti procesoriai nuolat matuoja visų keturių ratų, greičio pedalo ir vairo padėtį ir pagal tai sukimo momentą paskirsto tarp dviejų ašių ir keturių ratų.

Ir netrunki suprasti, kad sistema veikia. Ir veikia labai neblogai. Vos tik prasisuka vienas iš priekinių ratų, įsijungia galinis ir automobilis kryptį keičia lyg turėtų kažkokius itin artimus ryšius su sniegu. Ir viskas vyksta akimirksniu – laiko suprasti, kuris ratas sukasi šiaip, o kuris varo automobilį, galima sakyti, neįmanoma. Ten kur „Juke“ važiuoja stabiliai, kiti eismo dalyviai slidinėja. Net pėstieji!

Ypač smagu šiuo „Juke“ suktis žieduose. Taip, jis slysta, bet slydimas toks prognozuojamas ir lengvai kontroliuojamas. Pasijauti kaip profesionalus ralio vairuotojas. Smagu. Tačiau labai lengva pasimiršti, kad kiti vairuotojai juda savo greičiu, o keturių varomų ratų sistema su stabdymu neturi nieko bendro. Reikia atidumo. Taigi, sukame į ramesnius kelius.

Važiuojant ramiai, turime laiko pasidairyti po interjerą. Pirmas dalykas, krentantis į akį, – jis kitoks. Prietaisai modernūs, plastikai spalvoti. Mūsų „Juke“ yra geros komplektacijos – visi prabangos elementai yra. Klimato kontrolė – yra, kruizo kontrolė – yra, šildomos sėdynės – yra. Ir t.t.

O vieno elemento iki šiol neteko matyti nei viename automobilyje. Tai – centrinis ekranas, kuris dirba ir kaip klimato kontrolės informacijos ekranas, ir kaip automobilio parametrų ekranas. Paspaudus „D–Mode“ mygtuką, visi likę mygtukai pakeičia užrašus ir leidžia keisti važiavimo parametrus tarp „Sport“, „Normal“ ir „Eco“. Paspaudus „Climate“, tie patys mygtukai reguliuoja apipūtimą, temperatūrą ir kitus klimato kontrolės parametrus. Papasakoti, kaip įvyksta šis pasikeitimas, – painu. Įsivaizduokite, kad jūsų mobiliojo telefono klaviatūra renkant numerį rodo tik skaičius, o rašant SMS – tik raides. Geriau vieną kart pamatyti...

Visų keturių varomųjų ratų sistema, apie kurią tiek daug kalbame, beveik užgožia kitus du komponentus, kuriems taip pat privalu skirti kelias eilutes.

Visų pirma – variklis. Puikus variklis. 1,6 litro benzininis variklis pasiekia net 190 AG. Be abejo, su turbinos ir tiesioginio degalų įpurškimo pagalba. Galingas, ekonomiškas ir ekologiškas. O su 240 Nm sukimo momentu puikiai susitvarko kita mechaninė šio „Juke“ žvaigždė – automatinė CVT pavarų dėžė.

„Nissan“ šią CVT dėžę kūrė specialiai dirbti drauge su 1,6 litro benzininiu turbo motoru. Ji priderinta prie jo puikiai – pavaros keičiasi nepastebimai. Tiesa, taip sakyti neteisinga – kintamo perdavimo dėžė tiesiog neturi pavarų. O dar tiksliau – turi vieną, kuri nuolat kinta. Privalumus pastebėti nesunku. Važiuojant ramiu tempu, variklis dirba ypač žemais sūkiais – dėka turbinos sukimo momento pakanka. Deja, kaip ir visos CVT dėžės, ši taip pat skleidžia ne itin malūnų, šaižų garsą.

Radome tuščią keliuką. Parametrų keitimo ekrane pasirenkame SPORT ir spaudžiame pedalą iki dugno. Variklis riaumoja, apsukos kyla, o mes ... mes stovime kone vietoje. Išvadas padarėme – sportiško vairavimo parametrai sniegui ne ypač tinka. Ironiška, bet perjungus rėžimą į ECO – automobilis greitesnis. Taip, vasarą, kai sukibimas kone tūkstantį kartų geresnis, su „Sport“ režimu tikrai smagiau. Deja, žiemą jis per aštrus ir per brutualus. Visgi 190 AG tokio svorio automobiliui yra nemažai.

Pažiūrėkime į „Juke“ iš praktinės pusės. Vairuotojo pozicija – 1,90 m ūgio vairuotojui puiki. Už jo ir ant galinės sėdynės nebus labai sudėtinga sutilpti. Taigi, salonas erdvus. Stebuklų nebūna – automobilis nedidukas, todėl kompromisai padaryti bagažinėje. Ji nėra nei didelė, nei labai patogi. Tiesa, atlenkus galines sėdynes tilps ir ypač dideli kroviniai, bet tada teks atsisveikinti su dviem draugais ir keliauti dviese.

Apie radikalų „Juke“ dizainą specialiai nieko nesakome – tai juk skonio reikalas. Na ir kas, jei pasakysime, kad mums jis labai patiko – komentaruose jau už 5 minučių atsiras įrašas, kad kažkam jis šlykštus. Taigi, nesiginčijame – pateikiame vairavimo įspūdžius, o dizainą vertinkite patys.

Pabaigai priduriame, tokiomis oro sąlygomis, kokios šiuo metu už lango – „ALL MODE 4x4 with Torque Vectoring“ sistema puikiai tinka. Ir ne tik smagiam pasivažinėjimui, bet ir saugumui. Jūsų ir jūsų keleivių.



Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai