Markės
1020 iš 1554
Nissan Juke 2010 - dabar
Nissan Juke, 2010 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Gerai valdomas ir gan komfortiškas
  • Įdomios technologijos
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z..."
Gražuolis ar pabaisa? Į tokį klausimą teko atsakyti kiekvienam iš mūsų pirmą kartą išvydus Nissan Juke. Automobilio dizainas neabejotinai įdomus, neįprastas ir abejingų nepaliks. Juke kūrėjai pasirinko radikalią kryptį – užuot bandę įsiskverbti ir taip perpildytoje nedidelių krosoverių rinkoje (tuo labiau, kad čia ir taip karaliauja kitas Nissan kūrinys - Qashqai), jie sukūrė labai neįprastą automobilį, kuris neabejotinai patrauks pirkėjus ieškančius individualizmo ir išskirtinumo. Nissan Juke išvaizdą kūrusiems „Nissan Design Europe“ dizaineriams buvo tiesiog aprašytas įsivaizduojamas būsimasis pirkėjas, suteikta kūrybos laisvė ir štai rezultatas. Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z... Ir visgi automobilis sėkmingas - Europoje Juke pardavimais kompanija nuoširdžiai džiaugiasi. Kaip anksčiau Qashqai, taip dabar ir Juke pritraukia visai naujus Nissan ženklo pirkėjus, o apie 80 procentų pirkimų įvyksta spontaniškai. Automobilio viduje linijos kiek santūresnės, tačiau puikiai derančios prie apvalainų kėbulo formų. Švelnios prietaisų skydelio, durelių linijos, aukšta sėdėsena turi patraukti moterišką auditoriją. Juke gaminamas ant Nissan Micra platformos, taigi daug erdvės tikėtis neverta, ypač tai jaučiama ant galinių sėdynių (tuo labiau, kad automobilis turi labai nuožulnų stogą). Įdomus sprendimas centrinėje konsolėje – čia esantys mygtukai turi dvigubas funkcijas: perjungus į klimato kontrolės režimą jie atlieka temperatūros ir apipūtimo reguliavimo funkcijas, paspaudus „D–Mode“ mygtuką tie patys mygtukai keičia apšvietimo spalvą, reguliuojami variklio ir vairo parametrai. Automobilis kaip nekeista yra pakankamai tylus, šiek tiek trikdo dėmesį tik padangų keliamas triukšmas. Gamintojai nepamiršo ir technologinių naujovių - tai ir individualus sukimo momento prievadas kiekvienam ratui, ir akseleratoriaus, klimato kontrolės, bei vairo mechanizmo darbo režimų nustatymas skystųjų kristalų monitoriuje prietaisų konsolėje, įtaisė net akselerometrą (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu. Šalia visų privalumų būtina pažymėti, kad Juke išties labai lengvai valdomas, puikiai ant kelio stovintis, paklusnus ir manevringas automobiliukas. Tiesa, automobilis skirtas važinėti miesto gatvėmis ir nemėgsta bekelės. Juke pakaba panašiai kaip ir Qashqai yra kietoka ir „sėkmingai“ perduoda visus kelio nelygumus, tačiau padidinus greitį šie nelygumai jaučiami mažiau. Viską įvertinus Juke panašu yra geras antrasis šeimos automobilis, puikiai tinkantis išvykoms į gamtą, parduodutes arba tiesiog nuvešti vaikus į mokyklą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilyje yra akselerometras (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu.

2011 metais Juke tapo Airijos metų automobiliu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2010-06-03

Paskelbtos „Nissan Juke“ kainos

„Nissan“ paskelbė savo mažojo „crossover“ modelio „Juke“ kainas. Automobilis Lietuvoje kainuos nuo 52 990 Lt. „Nissan“ jau pradėjo priimti užsakymus, tad automobiliai pirmuosius pirkėjus pasieks spalio mėnesį. „Juke“ sustiprins „Nissan“ užimamas lyderės pozicijas „Crossover“ modelių klasėje. Dabar iš viso bus siūlomi keturi „Nissan“ „crossover“ automobiliai: „Juke“, „Qashqai“, „Qashqai+2“ ir „Murano“. „Juke“ „crossover“ automobilio charakterį lemia kelių skirtingų modelių – SUV ir sportinio hečbeko – savybės. Iš SUV jis perėmė aukštą prošvaistę, plačias ratų arkas ir tvirtą kėbulą, o iš sportinių kupė automobilių – linijas. Priekinės dalies akcentai – įleisti išraiškingi apvalūs žibintai, o glotnių formų gabaritinių šviesų žibintai sumontuoti sparnų viršuje, virš priekinių ratų.

Originali ne tik šio automobilio išorė, bet ir vidaus dizainas – salone yra daug patrauklių ir įdomių detalių. Centrinės konsolės įkvėpimo šaltinis – motociklo degalų bakas. Motociklo temą plėtoja ir rodmenų skalės bei jų apvadai.

Su visiškai nauja interaktyviąja sąsaja, vadinamąja „Nissan“ dinamikos kontrolės sistema, vairuotojai gali greitai ir lengvai reguliuoti klimato sistemą ir nustatyti automobilio dinamikos režimą – nereikia naudotis begale įvairių valdiklių ar perkrautu meniu.

Kalbant apie variklius, „Juke“ bus montuojamas visiškai naujas 1,6 l  benzininis variklis su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi. Jo galia siekia 190 AG, o sukimo momentas – 240. Taip pat siūlomas 1,6 l benzininis variklis be turbokompresoriaus (galia – 117 AG, sukimo momentas – 158 Nm) ir 1,5 l dCi dyzelinis variklis (galia – 110 AG, sukimo momentas – 240 Nm).

Galingas benzininis variklis komplektuojamas su naujosios kartos „Nissan“ visų varomųjų ratų sistema „ALL MODE 4x4–i“ su sukimo momentą nukreipiančia technologija. Ši sistema užtikrina didesnį stabilumą ir manevringumą, be to, jis yra dinamiškesnis kelyje: darant posūkį, sukimo momentas nukreipiamas į galinių ratų išorę, pakoreguojamas per mažas pasukamumas ir padidinamas greitis sukimo metu.

„Juke“ modeliai su dviejų varomųjų ratų sistema bus gaminami „Nissan“ gamykloje netoli Sanderlando (JK) kartu su automobiliais „Note“, „Qashqai“ ir „Qashqai+2“, o versijos su keturiais varomaisiais ratais bus gaminamos „Nissan“ gamykloje Opamoje (Japonija).



Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai