Markės
1013 iš 1562
Nissan 300 ZX 1990 - 1998
Nissan 300 ZX, 1990 - 1998
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.012% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 2
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Tai prabangus sportinis automobilis gaminamas tiek su atmosferiniu, tiek su dviejų turbinų varikliu turinčiu 276 arklio galias. 300ZX yra žinomas dėl savo aštraus valdymo, galingo variklio, puikaus dizaino išorėje ir komforto viduje. Be to automobilis yra pakankamai įperkamas. Tai populiarus automobilis tarp Nissan entuziastų, nors ir jis napsieina be trūkumų – tai mažos galinės sėdynės (2+2), tačiau tai natūralu sportiniame automobilyje. 300ZX dalys taip pat yra pakankamai brangios, nors automobilis, kaip ir daugelis Nissan yra patikimas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nissan 300ZX vienas pirmųjų pasaulyje automobilių suprojektuotas su kompiuterinėmis CAD programomis. Šiam tikslui automobilio kūrėjai naudojo Cray-II superkompiuterį.

Buvo gaminama 300ZX versija su visais keturiais vairuojamais ratais.

1990 metais Šiaurės Amerikoje buvo parduotas milijoninis Z serijos Nissan taip tapdamas pačiu sėkmingiausiu visų laikų sportiniu automobiliu.

Automobilis ne kartą laimėjo įvairius palyginimo testus prieš savo konkurentus tokius kaip: Mitsubishi 3000GT/Dodge Stealth, Mazda RX-7, Chevrolet Corvette, Toyota Supra, Dodge Viper, ir Porsche 968.

Žurnalas „Car and Driver“ Nissan 300ZX išrinko tarp dešimties geriausių net 7 metus iš eilės.

Žurnalas „Motor Trend“ 1990 metais automobilį išrinko geriausiu metų importuojamu automobiliu ir vienu iš dešimties geriausių sportinių automobilių.

Žurnalas „Road & Track“ išrinko vienu iš dešimties geriausių automobilių pasaulyje.

Net po to kai 300ZX jau nebuvo gaminamas, automobilis pelnydavo apdovanojimus, tokius kaip:
  • 2004 metais įtrauktas į pačių geriausių visų laikų automobilių šimtuką;
  • 2006 metais įtrauktas į pačių geriausių dvidešimties automobilių pagamintų per paskutinius dvidešimt metų sarašą.
  • 2006 metais įtrauktas į 25 pačių gražiausių visų laikų automobilių sarašą.
  • 2010 žurnalas „GQ Magazine“ įtraukė į pačių stilingiausių paskutinių 50 metų automobilių sarašą.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-08-03
klasika tikras JDM
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
tobulas dizainas, puikios dinamines harakteristikos, nenuvertejantis.
kaip visi nisanai bijo ziemos, reikia pirkti is pietiniu valstybiu. Sunkeliais netinkamas- per kietas.
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Stilingas, idomus auto--- neveltui tai pirmasis suprojektuotas automobilis kompo pagalba:). Vaziuoja kaip feraris-- tik labiau budzetinis, uztat dalys kainuoja desimtis euru o ne tukstancius. Turi gera savybe-- targa stogas. Tikras demesio magnetas- hobi karas. Begalybe tiuningo modifikaciju. Tinkmas driftui, bet ne raliui. Jei nuspresi tiuninguoti tai kisk pinigus I motora ne I isvaizda- nes po 3m. sis auto taps jungtaimeriu, o ir originaliu ju lieka vis maziau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kainos normalios kaip klasikui--- beje japonai prades nauju daliu gamyba kultiniams auto , tarp ju ir z32. ( ima pavyzdi is anglu automobilistu) per 20t teko tik sankaba pakeisti,, jei zinai kur pirkti tai - kainavo 39e:) (japonisku automobiliu dalys, Liroo, ir t.t) vienas juokas- turbut wolksaudi/vaginom brangiau kainuoja. nebenuvertes nes z240, z260 ir pirmieji z280 - klasikiniai ir ju kainos uz rudekus/puvekus amerikoje po 4/5000doleriu. ir nuperka jas ia karto.
Patarimai perkančiajam
Rinkites atmosferinius motorus su jais maziau problemu ir eksploatacija pigesne// starte pralosite 0.5/1 sekundes. ta skirtuma galima pas rimtus tiuningo burtininkus nebrangiai istaisyti. Nesidairykite i automatus-- dideles kuro sanaudos (plius 20%), ir kas per sportinis auto su automatu :), Jei turi seima rinkis 2+2 varijanta , jei ne seimai tai tik 2 vieti- jis lengvesnis beveiki 100kg.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai