Markės
1248 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Puikaus dizaino Nissan Silvia S15 debiutavo 1999 metais su 225 AG (170 kW) SR20DET varikliu ir patobulinta turbina. S15 dizainas tapo agresyvesnis išorėje ir kokybiškesnis viduje, buvo atnaujinta pakaba, kurioje naudojami lengvesni aliuminio mazgai ir pirmą kartą pristatyta 6 pavarų mechaninė greičių dėžė. Buvo gaminamas ir kabrioleto kėbulas, kuris buvo labai retas. Spec-R versija su turbo varikliu turi padidintą kėbulo standumą, 4 cilindriukų stabdžių suportus ir naują HICAS (High Capacity Active Steering) keturių vairuojamų ratų sistemą. Silvia S15 yra puikus automobilis, turintis nemažą ir lengvai didinamą galią, puikias valdymo savybes, todėl buvo itin mėgstamas sportiškų automobilių gerbėjų. Tai modelis, kurį dažnai išvysite “drift” varžybose, nors dabar šis automobilis yra labai retai matomas gatvėse.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
S15 dėl gero valdymo ir galinių varomųjų ratų yra labai populiarus drifto lenktynėse:


Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:


Tai mėlynai oranžinis Nissan S15 iš trečiojo “The Fast and the Furious: Tokyo Drift” filmo sudalyvavęs įsimintinose drifto varžybose požeminiame garaže. Ištiesų, ši scena kaip ir daugelis kitų šiame filme buvo filmuojama visai ne Japonijoje, konkrečiai ši scena buvo nufilmuota Los Andželo prekybos centro aikštelėje. Nors šis puikus automobilis pasirodė tik viename epizode, tačiau visiems gerai įsiminė kai pagrindinis filmo herojus ją talžė į betonines pastato konstrukcijos kolonas. Dar ir dabar žiūrint šią sceną kaskartą sudiegia širdį.



Apie šį automobilį sklando nemažai legendų, tarkim tokių, kad po variklio kapotu jis turėjo RB26 variklį, kurį rodė filme ir kuris filmo pabaigoje buvo sumontuotas į 1967-ųjų Ford Mustang. Taip, jis turėjo sumontuotą RB26 variklį paimtą iš Nissan GTR R32 automobilio, tačiau variklis buvo įdėtas tik tam kadrui ir prie transmisijos neprijungtas.



Manoma, kad filmavime dalyvavo nuo šešių iki aštuonių Nissan S15 automobilių. Kadangi automobiliai neturėjo leidimo būti naudojami JAV, daugelio likimas nežinomas. Gali būti, kad po filmavimo automobiliai buvo naudojami nelegaliai arba atsidūrė kolekcionierių garažuose. Žinoma, kad vienas automobilis iškeliavo į Didžiąją Britaniją, kitas į Japoniją, abu jie turėjo standartinius atmosferinius SR20DE variklius. Dar vienas Nissan S15 buvo rastas Prancūzijoje.



Britiškas Nissan S15 turi “C-West” kėbulo apdailą, su to paties gamintojo reguliuojamu galiniu spoileriu, 19 colių “Volk Racing GT-7” ratlankiais, Nismo sankabą ir diferencialą, “Sard Arouse Mig R” išmetimo sistemą, kuri skleidžia puikų garsą. Būtent dėl didesnio išmetimo garso, filmavimui buvo pasirinktas atmosferinis variklis. Vėliau šis automobilis buvo parduotas Tailando kilmės žmogui gyvenančiam Norvegijoje, kur buvo liaudiškai kalbant išdraskytas. Tačiau neseniai jį perpirko žmogus iš Vokietijos, kuris greičiausiai sugražins filme naudotą išvaizdą ir modifikacijas.
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
Silvia (S15) 2.0 i 16V (165 Hp)
KĖBULAS 2.0 i 16V (165 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2/2
Bagažinės talpa, l 240
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1998
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps 165/123/6400
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 192/4800
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h 210
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Hidraulinis
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų (Automatinė 4 pavarų)
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4445
Plotis, mm 1695
Aukštis, mm 1285
Svoris/Max svoris, kg 1200/1650
Atstumas tarp ašių, mm 2525
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Coil spring
Galinė pakaba Helical spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai
Priekinės padangos 205/55 R16
Galinės padangos 205/55 R16
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 12
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l 65
Autoterminų paaiškinimai...
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt