Markės
1245 iš 1911
Nissan 100 NX, 1991 - 1996
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.69% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 10
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Nissan 100 NX buvo skirtas konkuruoti su Mazda MX-3 ir Honda CR-X del Sol. Automobilis yra lengvas su standžia važiuokle ir buvo vienas geriausiai valdomų priekiniais ratais varomų automobilių savo laiku. 1992 metais žurnalas “Road & Track” 100 NX įtraukė į geriausiai valdomų automobilių testą kur kovėsi su gerokai galingesniais varžovais kaip Honda NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda MX-5 ir Lotus Elan.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Aurimas | 2010-05-11
Rūpinsies- važiuosi!
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kėbulo formos kontūrų aptakumas, standus targa stogas, patogus prietaisų skydelis.
Aukšta priekinė važiuoklė, sėdynių galvos atlošai per daug atlošti atgal ir ne aukštai pasikelia, dideli durelių stiklai, nėra spec. vietos gesintuvui avariniam ženklui ir pirm.pag. vaistinėlei, nuolatinė galinių stabd priežiūra ir dar min.penki minusai
Bendras automobilio aprašas
Automobiliukas malonus važiuoti šiltuoju metų sezonu. Mėgstantiems tvarkingą techniką ramybę salono viduje drumsčia apdailų barškėjimai. Varginantis ilgas pasivažinėjimas per miestą (ypač piko metu): dėl ne itin patogių sėdynių atsipalaiduoti vairuotojo vietoje praktiškai pavyksta retai. Mėgstantiems greitį (būtent vingiuotam) kely, įsitempimą ir varžymąsi sukelia "įsistvėrimas" į vairą, nes dėl šiuo automobilio važiuoklės važiuojant didesniu greičiu vairas įgauna smarkų pasipriešinimą sukimui staigesniam posūky. Patrauklus dėl savotiškai išskirtinio priekio! Didelis pravažumas!- tačiau kad automobilis iš šono atrodytų gražiau reik "patobulint" (sužemint) priekinę važiuoklės dalį (3cm- pakanka). Tas suteikia didesnį jaučiamą stabilumą kely. Lyginant su kitais šios klasės automobiliais jie yra gerokai sunkesni, kas atsiliepiama ir į saugumą (beabejo su prisegtu saugos diržu)! Nereikia didelių pastangų priprast jį valdyt ir jaust gabaritus!
Variklis
Visi varikliai patikimi ir patvarūs! Žinoma jei tik jais deramai rūpinamasi nelaukiant kol jis tiesiog sustos ir nebeužsikurs. Pakankamai ekonomiški tiek 1.6L (karbiuratoriniai), tiek 2,0L (GTI: 105kW(143AG)). Užmiesčio ribose 1,6L variklis reikalauja gerokai mažiau sąnaudų. Miesto režimu jos nedaug kuom skiriasi nuo su 2,0 varikliu. Pateikiu kai kuriuos su 2,0 GTI varikliu snaudų skaičiavimus, viršijus 217kkm ridą, vartojant sintetinę alyvą: Vasarą užmiesty: 6,26 - 7,79 l/100km mieste: 8,64 - 9,4 l/100km Žiemą užmiesty: 7,43 - 8,13 l/100km mieste: max. 11,25 l/100km Kuras: STATOIL 95 Euro Ultima. Varikliui dirbant dideliomis apsukomis- triukšmas ir darbo vibracija nemaloniai girdima ir jaučiama salone. Prieinamumas atliekant variklio remontus gana neblogas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaikas brangiau, kaikas pigiau. Pagrindinės važiuoklės amortizacijos dalys (įvorės, traukutės, šarnyrai, stabdžiai) nebrangios. Remontas autoservisuose nebrangus ir greitas. Nemažai remonto darbų galima atlikti pačiam, jau besigaudančiam automobilių technikoje- esant "garažo" sąlygom. Automobilio kaina krenta proporcingai "augant" eksploatacijos metu gimusiems minusiukams. O jie auga gana greitai ;)
Patarimai perkančiajam
Tikrint šviesų pakėlimo mechanizmo veikimą; sankabos darbą; rūdis (visur) durelių nusėdimą; šalto variklio paleidimą (tik karbiuratoriniams); ar užvedimo rakčiukas tinka stogo užrakto spynelėms; greičių dėžės būklė: riedant 20km/h įspaust sankabos pedalą ir jungt I-ą pavarą (turi įsijungt lengvai- kaip ir pvz III-čia).
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt