Markės
1233 iš 1912
Mitsubishi Outlander, (GF/GG/ZJ/ZK) 2012 - 2021
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Efektyvi hibridinė sistema
  • Kokybiškas ir patikimas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Didelis posvyris posūkiuose
"Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu"
Naujasis Outlander įkūnija visiškai priešingą stilių nei Mitsubishi kompanija akcentavo iki šiol – tai nuosaikaus dizaino, tradicinių formų visureigis neturintis intencijų išsiskirti iš minios. Tokia dizaino filosofija vadovavosi Lexus kompanija kurdama itin populiarius RX visureigius, todėl tarp šių dviejų automobilių galima įžvelgti panašumų. Galbūt ši dizainerių „taktika“ patiks ne visiems, bet turėtų įtikti daugeliui. Nuosaikios aptakios Outlander linijos leidžia pasiekti gerą oro pasipriešinimo koeficientą Cx lygų 0,33. Visureigis palyginus su praėjusia karta palengvėjo apie 100 kg, o dyzelinė versija ir dar daugiau – visais 155 kg. Nors automobilio matmenys pakito nedaug, tačiau naujo modelio salonas tapo gerokai erdvesnis. Outlander bagažinės tūris padidėjo 50 litrų – iki 591 litro, o nulenkus visas sėdynes bagažinės tūris išauga iki 1022 l (33 litrais daugiau nei praėjusiame modelyje). Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu. Visi prietaisai išdėstyti tvarkingai – čia nieko neatimsi ir nepridėsi. Malonu, kad apdailos medžiagos tapo gerokai solidesnės ir kokybiškesnės. Outlander galima užsisakyti su trečia sėdynių eile, tačiau ji yra tinkama tik vaikams arba pirkinių krepšiams vežti. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai, be jokios sportiškumo ugnelės. Vairo mechanizmas veikia gerai, stabdžiams galios taip pat netrūksta. Visgi pakaba nėra tobula – galima buvo tikėtis didesnio komforto ir tylesnio jos darbo. Outlander buvo komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių: benzininiu 150 AG galios 2,0 L ir dyzeliniu 150 AG 2,2 L. Nereikia pamiršti ir kai kurių sistemų itin teigiamai atsiliepiančių saugumo sričiai, tai: Adaptive Cruise Control (ACC) – adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri prisitaiko prie priekyje važiuojančio automobilio greičio sumažinimo, Forward Collision Mitigation (FCM) sistema imanti staigiai stabdyti automobilį jeigu priekyje atsiranda kliūtis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
Tadas | 2024-03-29
Atsiliepimas apie Mitsubishi Outlander GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda, gera dinamika, tikras visureigis, didelė bagažinė ir salonas, geras patikimumas
Priežiūros išlaidos, garso izoliacija, nemodernus interjero dizainas, ne viskas valdoma intuityviai ir žinoma kuro sąnaudos
Variklis V6 227 AG, automatinė pavarų dežė. Turiu pusantrų metų, paėmiau su 19 tūkstančių rida. Privalumai: gera dinamika, automobilis važiuoja gerai, įsibėgėjimas iki 190 km/h puikus, riba 210 km/h, kurią pasiekia be problemų. Iš vietos važiuoja gana vangiai, užmiestyje patogu važiuoti 140 greičiu. Išvaizda puiki. Gebėjimas važiuoti bekele kaip bebūtų keista labai geras, vynioja visais ratais, nebijo pasikabinti vienu ratu ore. Didžiulė bagažinė ir interjeras kaip šiai klasei. Vairuotojo sėdynę atstumiu, kad man būtų kuo patogiau ir vistiek galiu beveik išsitiesti už savęs ant galinių sėdynių. Bagažinėje organaizeris beprotiškai patogus dalykas, nežinau kaip anksčiau be to gyvenau. Įvairios programėlės, tokios kaip 360 laipsnių kamera, aklosios zonos stebėjimas ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema labai palengvina gyvenimą. Tiesiog fantastiškos šviesos, geresnių dar neturėjau. Ksenonai dabar nebeįdomu, LED diodai tai ko reikia, be adaptyvių tolimųjų šviesų negalėčiau gyventi. Patikimumas. Mašina gana paprasta - iš vienos pusės tai minusas, bet iš kitos pusės nesukuria sudėtingumo jausmo, viskas kažkaip logiška ir paprasta. Per mano eksploatacijos laiką sugedo tik parkavimo jutiklis. Minusai. Pakaba gana kieta, bet posūkiuose rieda gerai, bet žiauriai nemėgsta kelio provėžų, net mažų, lenkiant reikia itin atsargiai išvažiuoti iš juostos ir grįžti atgal. Interjero dizainas šiaip sau, aišku pataupė ir ant medžiagų, ir ant dizainerio. Korėjiečiams su mažesniais biudžetais sekasi geriau. Žinau, kad dinamiką įvertinau kaip pliusą, bet turiu pasakyti, kad automobilis turėdamas 227 arklius turėtų važiuoti geriau. 180 AG galios vokiškas konkurentas jus paliks už savęs. Pats automobilis yra gana triukšmingas. V6 variklio garsas neabejotinai didelis, taip pat pridekime padangų triukšmą, dėžės ūžimą ir vėjo ūžimą. Nežinojau, kad pavarų dėžės gali kelti tiek daug triukšmo. Klimato kontrolės niekada nepavyko tinkamai nustatyti. Senesniame Kia Sportage pamenu paspaudžiau mygtuką ir viskas, tada lieka tik temperatūrą reguliuoti. Bet čia jau pusantrų metų nustatinėju, eksperimentuoju ir bandau rasti auksinį viduriuką. Krūva įrangos yra pliusas, bet ne visa veikia tinkamai. Lietaus jutiklis netikslus, juostos sekimas geras dalykas, bet nuolat pypsi kai tikrini lenkimo galimybes arba pervažiuoji pėsčiųjų perėją. Tai šiek tiek erzina, bet vėliau radau kaip išjungti visam laikui. Bagažinės durys. Toną laiko praleidau laukdamas, kol atsidarys šito automobilio bagažinė... V6 kuro sąnaudos ir priežiūros kaina. Kuro suvartojimas - mieste 18 litrų žiemą kamščiuose, užmiestyje krovimo režime prie 140 km/h - 12,5 litrų. Užmiestyje galima sąnaudas sumažinti iki 9,5 litro važiuojant ekonomiškiausiu režimu. Priekinis stiklas su pilnu pašildymu. Prie 75 tūkstančių pirmas skilimas, gydymas nepadėjo - pragręžimas nesustabdė skilimo. Prie 85 tūkstančių antrasis skilimas – dvigubai mažesnis, bet vis tiek nuėjo per stiklą. Darau išvadą, kad arba man nepasisekė arba stiklas trapus. Žinoma daug važinėju užmiestyje, bet daug važinėjau ir su kitais automobiliais, bet ankstesniuose automobiliuose stiklo nekeičiau. Apskritai geras automobilis, ne be trūkumų, bet juos galima sutoleruoti. Patariu paimti 3 litrų variklį, man neaišku kaip galima padoriai važinėti su 146 AG varikliu, net 167 AG motoras atrodo silpnokai. O prie jų pridėk ir CVT pavarų dėžė, tai išviso toks derinys tokiam nemažam automobiliui atrodo liūdnai.
Pilnas atsiliepimas...
Vaigaras | 2023-09-27
Puikus džipas už gera kaina 2.3 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didele bagažine ir erdvus salonas
Surinkimo kokybe
Tikrai geras kainos ir kokybės santykis Pigus išlaikymas Jaigu riekia nebrangaus patikimo didelio auto look no further
Pilnas atsiliepimas...
2022-05-04
Puikus outlander 2,2(2,3) dyzelis 6AT awd
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žr. išvardinti
Neinformatyvus vairo mechanizmas
Turim 2016m Outlander, buvo pirktas naujas iš salono. Pravažiuota jau > 130000km, absoliučiai be jokių problemų. Panašu tarnaus dar ilgai. (Šiuo metu sunku būtų rasti geresnį kainos/kokybės santykį) Dyzelinis variklis gal kiek garsokas, kai šaltas (ypač iš išorės), bet yra pakankamai galingas, elastingas ir ekonomiškas (vistik automobilis didelis, o kuro vartoja adekvačiai). Gera trauka, aplenkti lėtesnius eismo dalyvius jokių problemų važiuojant bet kokiu greičiu. Automatinė greičių dežė - 6 bėgių senas, patikimas hidrotransformatorius. Šis dyzelis ir 6AT iš esmės skiriasi nuo Europos rinkoje esančių 2.0 benzininio variklio su variatorium ( pastarasis yra lėtas, visai nedinamiškas ir neekonomiškas). Kuro sąnaudos, kaip ir visų priklauso nuo važiavimo stiliaus: mieste 7-8,5; užmiesty 5,6-6,8; važiuojant 130-150,- 8-9l/100km. Pakaba yra kiek standoka, norėtųsi, kad smulkius kelio nelygumus “atidirbinėtų” geriau, bet yra tikrai komfortiškesnė, nei siūlo VAG grupė (Kodiaq, Tiguan ar Tarraco). 4wd techniškai nėra kažkuo išskirtinė, tačiau žiemą niekad nepavedė ir keletą kartų labai padėjo išvažiuoti, kur kiti turėjo problemų. Ant kelio stovi gerai (ko trūksta Hyundai/Kia modeliams) ir suteikia stabilumo jausmą slidžiam kelyje. Pats vairo mechanizmas nėra informatyvus ( kaip pvz. turi Mazda cx-5), tai būtų šio modelio minusas. Kitas minusas: interjeras - atrodo jau morališkai senstelėjęs, tačiau viskas veikia ir yra po ranka. Salonas erdvus, tai patogus kelioninis automobilis, o ir į bagažinę galima daug visko prikrauti. Gera garso izoliacija, tas nustebino (nes japoniškos mašinos tuo nelabai pasižymi) ir džiugina važiuojant užmiesty, kai nereikia pakelt balso kalbant su keleiviais. Tikrai geresnė nei daugelio tiesioginių konkurentų (nes praktiškai visus teko išbandyti). Geresnę turi nebent Mazda, Lexus, MB.. Kas ieškot didelio ir erdvaus automobilio, rekomenduoju išbandyt šį modelį ir tik su dyzeliniu varikliu, nes 2,0 benzinas gali labai nuvilti...
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-03
Mitsubishi Outlander 2014-2015 metu modelis (atnaujintas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sanaudos, greiciu deze, praktiska, sedynes, salons
dazniau reikia valyti kondicionieriaus garintuva
Siuo metu vazineju Mitsubishi Outlander 2014, 2.0 benz, 4WD, variatorius (2014 m buvo restailas, daug pagerinimu). Pries tai vazinejau Mitsubishi Outlander XL 2008m, 2.4 benz 4WD, variatorius. Dabartinis modelis daug geresnis nei XL daug erzinanciu dalyku yra istaisyta, pvz: 1. Sedynes daug geresnes neprakaituoji kaip XL ir soninis palaikymas daug geresnis. 2. Startuoja be uzdelsimo plius yra du dezes rezimai galima pasirinkti paciam (mygtukas). 3. Daug geresne garso izoliacija. 4. Priekinis langas nerasoja taip kai tai buvo XL. 5. Geresnes apdailos medziagos, niekas salone nebarska. 6. Kuro sanaudos 2-3 litrais mazesnes (mieste) isibegejimas geresnis nors ir 2.0. Lyg ir viskas, gal ka nors ir pamirsau bet tai ka isvardinau yra pagrindiniai dalykai. Tiesa, modelis iki 2014 turi siokiu tokiu trukumu ir geriau toki nepirkti atpazinti galima paziurejus i arkas naujasniame modelyje jos apsaugotos plastikinem detalem.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-18
2017 Mitsubishi Outlander AWD (2.4L 4cyl CVT)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas ir prabangus lyginant pagal kainą
nėra
Aš vienareikšmiškai myliu savo automobilį! Jį įsigijiau 2017 m. Lapkričio pabaigoje. Važinėju su juo jau beveik metai ir galiu pasakyti, kad vairuoju prabangų automobilį, nors jis per pus pigesnis, nei kiti! Nusipirkau žiauriai pigiai. Aš tada važinėjau nuomojama "Mazda CX-5", bet "Outlander" ją aplenkė viskuom! Dabar aš moku 15 Eurų per mėnesį daugiau, bet aš jį galiu vadint savuoju! Man taip pat patiko "Mazda CX-9", bet negaliu moketi beveik 50k už automobilį. Mane labai sužavėjo "Outlander" ir likau labai maloniai nustebintas! Taip trečioji eilė tinkama tik vaikams vežioti. Vieną kartą teko sedėti gale, bet nebuvau sulankstęs vidurinęs eilės, tai visai nepatogu buvo, bet jei būčiau sulankstęs, tai manu, kad būtų patogu.Aš turėjau sėdėti ten vieną kartą, bet mes ne traukėme vidurinę sėdynę. Pagreitėjimas yra puikus. Neklausykite tų, kas sako, kad prastas įsigreitėjimas. Jei norite, kad geriau startuotų iš vietos, paspauskite "S" režimą! Šis automobilis turi daug funkcijų, maniškis turi premium paketą, bet bazinis turi labai gerų funkcijų taip pat. Automobilis netgi turi sniego režimą, skirtą SAWD ir blokiruotės rėžimą kad galėtumėte važiuoti tešlynais, Apple car play, odinės sėdynės ir dar begalė kitų privalumų!!! Neapsigaukite, kai "Mazda" sako, kad jie yra vieninteliai, kurie turi aklos zonos stebėjimo sistemą, nes "Outlander" taip pat turi. Saugumo priemonės ir įspėjimai yra nuostabūs! Šoniniai veidrodėliai sulenkiami - paspauskite mygtuką, jei norite tai padaryti, kai jūs pastatysite arba tai bus, kai jį užrakinsite. Tai beprotiška!!! Kolkas neteko remontuoti Rekomenduoju!!!!
Pilnas atsiliepimas...
 
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt