Markės
1213 iš 1912
Mitsubishi Grandis, 2003 - 2011
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.94% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mitsubishi Grandis yra septynvietis vienatūris gamintas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu ir Volkswagen 2.0 litrų turbodyzeliniu varikliu. Iš kitų konkurentų Grandis išsiskiria aštriu, paprastai ne vienatūriams būdingu dizainu. Ar tai sėkmingas žingsnis – spręsti kiekvienam, nes nuomonės apie šį dizainą buvo labai nevienareikšmės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Simas | 2015-09-16
puikus didelės šeimos kelionėms
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
salono transformavimo galimybės, moderni išvaizda, patogi bagažinė, 6 pavaros
prasta garso ir vibracijos izoliacija, mažas vairo pasukamumas, prastas matomumas visomis kryptymis (nors PVZ Citroen Grand Picasso dar prasčiau)
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Persėdome į Grandis iš Toyota Avensis Verso, taigi galime praktiškai palyginti šiuos automobilius. Grandis ilgesnis tik ~15cm, bet dėl kitokio dizaino, mažesnio vairo pasukamumo, mažesnių šoninių langų ir didesnės masės susidaro žymiai didesnės mašinos įspūdis. Nežiūrint stipraus VW grupės 103 kW dyzelinio variklio, pajudėjimas iš vietos "sunkus", didele dalimi dėl to, kad variklis labai stipriai girdisi salone, ypač iš vairuotojo vietos. Variklis ne tik kad girdisi, jis dar ir apčiuopiamai vibruoja, laisva pavara stovint matosi, kaip kratosi salono veidrodėlis, o važiuojant koja jaučia vibruojantį gazo pedalą. Ir tai nėra mūsų tik egzemplioriaus problema, nes prieš pirkdami pasivažinėjome 4 kitais "Grandžiais" - visur tas pats seno Volksvageno įspūdis, tik galia daug didesnė. Tai man yra labai keista, nes PVZ tų pačių metų Passate su tuo pačiu varikliu garsas ir vibracija salone nėra problema. Darau tiesiog išvadą, kad šiame modelyje silpna garso ir vibracijos izoliacija. persėdus iš šios į antrą mūsų šeimos mašiną (2011m. Renault Clio 1,5DCI 55KW) jautiesi lyg naujame benzininiame hečbeke, viskas vyksta labai lengvai, švelniai, tyliai. kaip mes juokaujame, Clio vairuoti yra poilsis, o Grandis - darbas. Posūkiuose jaučiasi didelė inercija, automobilis ganėtinai pasvyra, ir tai irgi prisideda prie "didelės" mašinos įspūdžio. Kieme manevravimui reikia akivaizdžiai daugiau vietos nei minėtąjam "Verso" ar mūsų ankščiau turėtam tokio paties ilgumo E klasės Mersui. Visa tai daro šią mašiną neypač tinkama kasdieniam važinėjimui mieste. Gerai dar, kad gale yra parktronikai (kurių iki šiol man nė vienam universalui nereikėjo). Prošvaista "Grandžio" didesnė nei daugelio konkurentų, nors dėl dizaino įmantrumo susidaro priešingas įspūdis. Pagrindinis šios mašinos džiaugsmas - salonas,bet ne dėl odos, malonaus lietimui plastiko ar skydelio dizaino (šį vertinu gan prastai), bet dėl lygių grindų, kilimėlių, sėdynių transformavimo, susilankstymo, patogumo įsėsti, ir dėl bagažinės. septynviečio varianto bagažinė 310 Ltr,bet ji patogi ir nesunkiai išplečiama paguldant galinę sėdynių eilę. Pastaroji labai patogi netgi įmitusiam ~1,85 m vyrui, tuo labiau mažesniems ar vaikams. Galinės sėdynių eilės atlošai reguliuojasi, todėl ilgoj kelionėj jose sėdėti kur kas patogiau nei PVZ A4 ar BMW 3. Kadangi galinė sėdynė praktiškai ištisinio pločio, trumpesnei kelionei prie ežero ten patogiai susės 3 suaugėliai ar 5 vaikai. Antra sėdynių eilė išvis yra pati patogiausia iš mano matytų. Jos slankiojasi pirmyn atgal (~20cm), įsėdant lengvai pasistumia priekin ir gali nesunkiai čia ir būti užfiksuotos. savaime suprantama, reguliuojasi atlošo kampas,bet dar papildomai galima palenkti sėdimosios dalies kampą, juk atlošus nugarą norisi, kad sėdynės priekis taip pat aukščiau pakiltų, nes kitu atveju užpakalis slys į priekį. Pakaba gan mikšta, nors jaučiamai kietesnė nei Avensis Verso. važiuojant žvyrkeliu ar duobėtu asfaltu, ji būna triukšminga ir nesudaro tvirtumo, patvarumo įspūdžio. dalis skirtumo, lyginant su Verso, taišku,yra dėl papildomos 200kg masės, bet aišku, kad ir konstrukcija ne tokia vykusi. Kiek dažnai reikės keisti traukes, sailenblokus ir šarnyrus, laikas parodys, per du mėnesius dar nespėjo niekas subyrėti, bet vis norisi nuvežus pas meistrą "kažką" pasikeisti, kad nebarškėtų, o tiek TUVLITA, tiek servisai sako, kad pakaba OK.
Variklis
VW 2,0 TDI variklis pumpe-duse, triukšmingas, nemaloniai vibruojantis, galingas, bet su jaučiama turboduobė. Dirba tikrai garsiau nei prancūziški DCI ar D4D, nors yra galingesnis. Važiuojant užmiestyje maloniai nuteikia 400Nm sukimo momentas, galima atsipūtus lenkti neperjungiant iš 6 pavaros į žemesnę ar važiuoti mieste 5 pavara ~60 Kmh. Įlgoje šeimos atostogų kelionėje su kondicionieriumi kompiuteris rodė 6,5Ltr/100km, bet realiai pamatavus gavosi tik 6,05Ltr. sąnaudų vidurkis. Keista, bet mieste jis nėra toks rajus, kaip užmiestyje, pvz. 10 val. ryto pervažiuojant per Vilnių gaunu ~6,5 Ltr sąnaudas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
pirkome už 5200 €, parduosime ?
Patarimai perkančiajam
Pirkti tik kaip II-ą, ne kasdien ir ne vien mieste eksploatuojamą automobilį. Beje, naudotos Grandys paprastai nebūna per daug nuvažiavę (net ir vokiškuose skelbimuose, priešingai nei zafyros, golfai ar corolos), vadinasi, vokiečiai jas taip pat naudoja atostogoms. Saugotis prarūdijusių,vieną buvome išsirinkę danišką, viskas buvo idealu,bet pakėlus autoservise radome daug rūdžių, prasimušusių kiaurai per 3metų senumo antikorozinę dangą. Jau dvi mašinas turėjau, kurių nebeapsimokėjo toliau taisyti ir eksploatuoti dėl kiaurai prarūdijusio dugno, slenksčių, pakabos įtvirtinimų).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt