Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Erdvus salonas
- Intuityvi infosistema
TRŪKUMAI
- Nedaug pakitęs dizainas
- Ar tai tikrai MINI?
- Triukšmingas prie didesnių greičių
"Naujasis MINI Countryman pirmą kartą yra gaminamas ir su hibridine jėgaine"
Antrosios kartos "MINI Countryman" pristatytas besibaigiant 2016 metams siūlo didesnę interjero erdvę, geresnes dinamines sąvybes, daugiau technologijų ir kiek solidesnę išvaizdą. Šis modelis yra 20 cm ilgesnis nei pirmos kartos MINI ir turi penkias pilnavertes sėdimas vietas. Didžiausias dizaino pokytis matomas priekyje kur pastebime kampuotesnius žibintus, naujas radiatoriaus groteles, didesnes oro įleidimo angas bei paakcentuotus didelius rūko žibintus. Interjeras taip pat subtiliai atnaujintas. Naujasis "MINI Countryman" pirmą kartą yra gaminamas ir su hibridine jėgaine.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
MINI vardas gerai žinomas dėl dalyvavimo Dakaro ralyje, nors šių varžybų MINI nieko bendro neturi su keliams skirtu modeliu:
2019-05-19 |
Mini Countryman 1.6 2010 4WD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas, dinamika, komfortas
Brangus aptarnavimas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Persėdau į Mini Cooper S Countryman iš Hummer H3. Prieš tai važinėjau su Volvo C30, Alfa Romeo 156, BMW 525. Vairuoti Mini yra pats didžiausias malonumas. Lyg būčiau radęs aukso vidurį. Iš BMW Mini primena apie vienybės su keliu jausmą, iš Alfa - apie jaudinantį dizainą, iš Volvo - apie komfortą, net ir iš Hummer - apie „pravažumą“ - visus varančius ratus, aukštą sėdynę ir pan. Mini matomumas yra labai geras. Tik priekiniai statramsčiai trukdo (nieko negalima palyginti su klasika), mažesni nei Hummer'io veidrodėliai. Kažkokie keisti langų apiplovėjai. Purškia labai plona srove, nors automobilis dar visai naujas, bijau įsivaizduoti, kas bus toliau. Šviesos visai neblogos. Mašinos gabaritai jaučiami iš karto - nereikia daug laiko priprasti. Dėl mažo dydžio patogu vairuoti, net ir didžiausiose eismo spūstyse. Dinamika pralenkia bet kokius lūkesčius. Net baisu. Valytuvų valdymas - kažkoks kvailas. Žemyn - vienas pavalymas, aukštyn - nuolatinis. Net H3 yra patogiau. Taip pat yra keistas šviesų valdymas. Pavyzdžiui, kompiuterio režimas „nuolatinės trumpos šviesos“ viena iš rankenėlės padėčių šiuo rėžimu neveikia ir trumpos šviesos neveikia, taip ir važiavau be šviesų. Kadangi lempos buvo purvinos, iš karto nesupratau. Valdymo skydas - labai patogus. Funkcija „šildomas priekinis langas“ išsprendžia daugybę problemų - puikus išradimas. Trijų lygių šildomos sėdynės veikia labai gerai. USB prievadas, kuriame aš asmeniškai jungiu „iPhone“. Patogus radijas. Mašina su „Visual Boost“ - centrinis ekranas rodo informaciją iš kompiuterio, radijo, multimedijos, telefono - labai patogus ir gražus. Gale yra 2 atskiros sėdynės, altorius. Ant to altoriaus galima dėti visokias nesamones, tokias kaip akinius, telefono laikiklį ir pan.... Iš esmės idėja yra gera (Pasidaryk pats), norisi ten dėti daug visko, bet trukdo rankinis stabdis. Galima nustatyti įvairių spalvų altoriaus ir durų apšvietimą - raudoną, mėlyną ir pan. Bet iš esmės, tai vienkartinis žaisliukas. Sėdynės yra labai patogios. Tačiau reikia nepamiršti, kad Mini neturi elektrinių sėdynių, net ir pilnose komplektacijose. Pakaba - kieta, bet aš suprantu, kad kitaip ir negali būti. Dabar ratai yra 16 su aukšto profilio padangomis, žadu dėti 18 ratus su žemomis padangomis. Šiuo atžvilgiu Hummer atrodo prabangiau. Galima visai nekreipti dėmesio į kelio reljefą. Ką dar papasakoti apie Mini? Garso izoliacija yra gera, bet yra automobilių ir tylesnių, pavyzdžiui, tas pats Volvo. Bagažinė atrodo vizualiai nedidelė, tačiau nebuvo jokių problemų dėl lagaminų sudėjimo. Gale vietos yra daug, lubos aukštos, o ir šiaip erdvus salonas |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Mini modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | Cooper-One | Cooper-One | Cooper-One | Cooper-One | ||||||||||||||||||||||||||||
Clubman | Clubman | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Paceman | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Countryman | Countryman | Countryman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mini Countryman TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis