Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- Solidus įvaizdis
- S65 AMG versija
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Pigios medžiagos interjere
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm!"
Naujasis Mercedes-Benz W220 lyginant su savo pirmtaku tapo mažesnis, tačiau erdvesnis viduje. Iš išorės automobilis tapo apvalesnis, švelnesnių formų, nes senasis modelis buvo kritikuotas dėl labai didelių gabaritų ir “sunkaus” dizaino. Interjere taip pat dominuoja švelnios linijos, o prietaisų skydelis panašus į 1997 metais pasirodžiusio mažiausio mercedes – A klasės. Daugelyje Europos šalių dyzelinė S320 CDI versija tapo populiariausiu modeliu. Tai didžiausias Mercedes modelis ir buvo paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje. Būdamas kompanijos flagmanas dažniausiai S-klasėje buvo pritaikomos įvairios inovacijos. Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm! Tai buvo pats galingiausias pasaulyje penkių vietų sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Evaldas | 2013-11-03 |
MB S320 CDI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Veza nuostabiai
Labai jau nepatvarus, popierinis automobilis, kuri islaikyti super brangu
|
Bendras automobilio aprašas |
Siuo automobiliu naudojausi du metus, nupirkau su 180000 km rida (patikrinau MB salone pries pirkdamas) Tiksliau tariant naudojausi tol, kol pagaliau pardaviau :-) Na su siuo auto vaziuoti tikrai fantastika, nera turbut geriau vezancio auto. Taciau reguliarus vaziavimas viena karta per menesi i autoservisa tikrai uzknisantis. Pagrindine problema buvo su airmaticu, kuris man kainavo apie 8000 Lt, taip pat vaziuokle kuri labai greitai isbarska ir kainos detaliu nesveikos uz trauke po 900 Lt... Automatine pavaru deze irgi nelabai patikima teko remontuoti vien uz detales isleidau apie 1000 Lt + remontas 700 Lt... Zodziu tipiniu ligu buvo labai daug.... |
Variklis |
MB S320 CDI mieste 13 Ltr dyzelio, 8 trasoj. Investuot i varikli irgi teko keiciau purkstukus, EGR voztuva, variklio tena ( praktiskai ne vienam mersui neveikia t.y. variklio pasildytuvas ziema) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis labai nuvertejantis ir daug gendantis, o detaliu kainos tikrai nesveikos |
Patarimai perkančiajam |
Sis MB yra pats blogiausias is visu mersu tad jei jau nutaret isigyti si automobili, tai kraustikites gyventi arciau MB autoserviso, nes liaudies meistrai neikanda i jo remonta :-) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 75)
Mercedes-Benz S klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis