Markės
906 iš 1554
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Tylus ir rafinuotas
  • Kokybiškas interjeras
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Kuklokas dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
  • Brangi papildoma įranga
"Medžiagų kokybei priekaištų nėra, ypač turint omenyje spartietišką pirmtako GLK interjerą"
Pagaliau sulaukėme pilnaverčio BMW X3 ir Audi Q5 konkurento! Nuo šiol Mercedes-Benz GLC vardas bus naudojamas vietoje GLK klasės pavadinimo tuo pabrėžiant, kad visureigis yra giminingas C klasei. Naujokas turi tipišką Mercedes dizainą, kurį priekyje puošia didelė trikampė žvaigždė ir lašo formos žibintai, o gale išskirtinumo suteikia pailgi žibintai. Kaip puikiai Mercedes suderino visureigio stilistiką – priekinė dalis panaši į visų naujų Mercedes, tad automobilio nesumaišysit su jokiu kitu. Gale matome logišką stiliaus derinį tarp didesniojo visureigio GLE ir mažesniojo GLA. Pats automobilio siluetas tobulai proporcingas, suderintas ir tikrai „mersedesiškas“. Viduje sutinkame dizainą analogišką C klasei, kuris jau susilaukė puikių įvertinimų. Medžiagų kokybei priekaištų nėra, ypač turint omenyje spartietišką pirmtako GLK interjerą. Galinės sėdynės pakankamai erdvios tiek gale sėdinčių kojoms, tiek galvoms, tik daugokai vietos užima kardaninio veleno tunelis. Tačiau kelyje Mercedes-Benz GLC elgiasi ne taip sportiškai kaip BMW X3 ar Porsche Macan, tačiau komforto lygis yra pats aukščiausias net ir važiuojant tikrai prastu keliu. Talpumo prasme Mercedes GLC yra lygiavertis konkurentams Audi Q5 ar BMW X3. 550 litrų bagažinė yra lygiai tokio pačio talpumo kaip BMW ir 10 litrų didesnė nei Audi. Galines sėdynes galima sulankstyti santykiu 40:20:40, o pilnai nulenkus gauname 1600 litrų erdvę, kuri vėlgi lygi tai ką turi BMW X3. Taigi turime naujoką prabangių kompaktiškų visureigių rinkoje. Dabar lauksime pasirodant kupė versijos, kuri mes iššūkį neseniai pristatytam BMW X4. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2019-03-13

Atnaujintas „Mercedes-Benz GLC“ turės kuo nustebinti: galėsite valdyti ir gestais, ir balsu

Debiutavęs 2015 metais, „Mercedes-Benz GLC“ pasižymėjo erdvumu, praktiškumu, komfortu bei puikiomis vairavimo bekelėje savybėmis. Šiemet Ženevos automobilių parodoje pristatomas naujasis modelis yra toks pat universalus kaip pirmtakas, tačiau išmanesnis. Viena didžiausių naujovių – 48 voltų įtampos sistema, tad šis visureigis yra ekonomiškesnis ir galingesnis už ankstesnįjį modelį, ra-šoma pranešime žiniasklaidai.
 
Tai ne vienintelė „Mercedes-Benz“ naujiena, pristatoma Ženevos automobilių parodoje. Kartu su naujuoju GLC parodoje pristatomi „CLA Shooting Brake“, itin galingi „Mercedes-Benz AMG Gle 53 4MATIC+“, „Mercedes-Benz AMG GT R“, koncepcinis „Concept EQV“, sportinis „Formula E“ modelis bei keleivinis mikroautobusas „V-Class“.
 
„Lietuviai pamėgo GLC modelį dėl praktiškumo ir universalumo – kompaktiškas dydis patogus mieste, erdvus interjeras taip ir kviečia leistis į ilgas keliones, o pravažumo savybės sufleruoja, kad ne visos išvykos turi vykti asfaltuotais keliais. Šiemet pristatomas „Mercedes-Benz GLC“ turi visas geriausias savo pirmtako savybes ir kartu – naujausias „Daimler“ koncerno technologijas, saugumo ir efektyvumo sistemas. Atnaujintas modelis pristatomas Ženevos automobilių parodoje, o pirmuosius gatvėse išvysime vasaros pradžioje“, – teigė oficialaus „Mercedes-Benz“ importuotojo Lietuvoje „Silberauto“ pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.
 
Intuityvus valdymas

Pagrindines technologines „Mercedes-Benz GLC“ naujoves galima skirstyti į tris dalis. Pirmoji – nauja multimedijos valdymo sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX). Ji naudojama naujausiuose A, B klasės bei kituose koncerno gaminamuose automobiliuose.
 
Naujajame „Mercedes-Benz GLC“ yra penki funkcijų aktyvavimo būdai. Pirmasis – didelis aukštos raiškos iki 12,3 colio įstrižainės lietimui jautrus ekranas. Antrasis, nepamainomas vairuojant, tai – specialūs ant vairo įrengti jungikliai, kuriais galima valdyti pagrindines funkcijas. Trečiasis, įmontuo-tas prieš porankį, tarsi nešiojamojo kompiuterio lietimui jautrus plotas.
 
Kai kurias funkcijas galima valdyti ketvirtuoju būdu – gestais. O penktasis – itin universalus ir dau-gialypis sistemų valdymas balso komandomis. Vairuotojui užtenka pasakyti: „Hey, Mercedes“ ir nurodyti tam tikrą komandą, pavyzdžiui, „I‘m cold“ („Man šalta“), ir automobilio salono temperatū-ra bus pakelta.


Sistema MBUX nuolat mokosi ir įsimena vairuotojo balsą, dažniausiai jo sakomas komandas. Nėra konkrečių instrukcijų ar komandų sąrašo – sistema pripranta prie vairuotojo įpročių ir analizuoja jo tariamas frazes. Vidinės kameros dėka MBUX taip pat geba atskirti, kurio žmogaus – vairuotojo ar keleivio – ranka priartėjo prie lietimui jautraus ekrano, ir atvaizduoti jam aktualiausią informaciją.
 
Intuityvumas neapsiriboja multimedijos sistema. Jau standartinėje įrangoje „Mercedes-Benz GLC“ turi beraktę automobilio užvedimo sistemą, o važiuodamas vairuotojas gali pasirinkti vieną iš penkių režimų: „Comfort“, ECO, „Sport“, „Sport +“ bei „Individual“. Pasirinkus įrangos paketą „Off-Road Engineering“, galimi papildomi du važiavimo režimai: pakabos, diferencialų bei pavarų dėžės darbą bekelei optimizuojantys „Off-Road“ bei „Off-Road +“.
 
Hibridinė 48 voltų sistema

Naujieji „Mercedes-Benz GLC“ debiutuoja su visų varančių ratų pavara 4MATIC ir penkiais skir-tingos galios keturių cilindrų varikliais: trimis dyzeliniais bei dviem benzininiais. Pastarieji yra su hibridine 48 voltų įtampos sistema, leidžiančia išgauti daugiau galios bei kartu sumažinti degalų su-vartojimą.
 
Benzininis „Mercedes-Benz GLC 200 4MATIC“ pasiekia 145 kW (197 AG) galią ir 280 Nm suki-mo momentą. Prireikus daugiau galingumo, benzininiam varikliui papildomus 150 Nm sukimo mo-mento suteikia elektrinis variklis.
 
Galingiausias gamoje „GLC 300 4MATIC“ pasiekia 190 kW (258 AG) galią bei 370 Nm sukimo momentą, o papildomus 150 Nm suteikia elektrinė jėgainė. Abiejų automobilių vidutinės degalų sąnaudos – 7,1–7,4 l/100 km, o CO2 emisija – 161–169 g/km (tikslus dydis priklauso nuo ratlankių skersmens).

 
Dyzelinis „Mercedes-Benz GLC200d 4MATIC“ išvysto 120 kW (163 AG) galią ir 360 Nm sukimo momentą, o „GLC 220d 4MATIC“ – 143 kW (194 AG) bei 400 Nm. Abiejų automobilių vidutinės degalų sąnaudos – 5,2–5,5 l/100 km, o CO2 emisija – 137–145 g/km.
 
Galingiausias dyzelinis „Mercedes-Benz GLC 300d 4MATIC“ pasiekia 180 kW (245 AG) galią bei 500 Nm sukimo momentą. Vidutinės jo dyzelino sąnaudos – 5,8 l/100 km, o CO2 emisija – 151–153 g/km.
 
Svarbiausia – saugumas

Vokietijoje 85 proc. klientų kaip vieną iš svarbiausių GLC savybių įvardija saugumą. Jį patvirtina ne tik aukščiausi „Euro NCAP“ bei kitų saugumo organizacijų testai, bet ir gausus papildomų tik „Mer-cedes-Benz“ modeliuose montuojamų novatoriškų sistemų rinkinys.
 
Sistemos „Active Distance Assist DISTRONIC“ kamera stebi aplinką ir, jeigu automobilis prie sta-cionaraus ar itin lėtai judančio objekto artėja pernelyg greitai, o vairuotojas nereaguoja, stabdo auto-nomiškai. Tokios situacijos dažnai nutinka greitkeliuose – kruizo kontrolę įjungę vairuotojai gali pa-vėluoti stabdyti prieš eismo spūstį, o ši sistema apie ją sužino iš anksto dėl realiu laiku atnaujinamos navigacinės sistemos. Ji taip pat didina automobilio ekonomiškumą – nustačius važiavimo režimą ECO, automobilis gali riedėti su išjungtu vidaus degimo varikliu.
 
Automobilis su „Active Steer Assist“ gali autonomiškai persirikiuoti į kitą eismo juostą – vairuotojui užtenka tik palenkti posūkio svirtelę norima kryptimi. Aplinką stebinčios ir analizuojančios kameros įvertina, ar tokį manevrą daryti saugu, o vairas automatiškai pasukamas judant 80–180 km/val. grei-čiu.
 
Eismo spūstyse važiuojant iki 60 km/val. greičiu sistema taip pat supranta, kada reikia suformuoti koridorių specialiųjų tarnybų automobiliams ir patraukia automobilį į šoną. Patekus į avariją, ji auto-matiškai atrakina dureles bei išsiunčia SOS signalą vietos pagalbos tarnybai.
 
„Mercedes-Benz“ diegiama „Active Speed Limit Assist“ navigacijos duomenis derina su kameros fiksuojamais vaizdais ir automatiškai pristabdo automobilį iki leistino greičio ribos. Papildomai mon-tuojami parkavimo, manevravimo su priekaba, durelių atidarymo ir kiti asistentai.



Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasėA klasė
    CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasė GLB klasė
    GLE klasė Coupe
    GLC klasė
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasėGLE klasė
  Dideli visureigiai  G klasėG klasė
   GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai