Markės
1115 iš 1917
Mercedes-Benz E klasė, (W211) 2002 - 2009
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 37
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Elegantiškas išorės dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Komplektuojamas ir su visais varomais ratais
TRŪKUMAI
  • Prastos mechaninės pavarų dėžės
  • Kiek per minkštas posūkiuose
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standarto
"E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC"
Mercedes-Benz W211 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujoji E-klasė nepristatė jokių radikalių permainų – tai evoliucinis modelis. Automobilio priekis buvo papuoštas 4 žibintais kaip ir praeitoje kartoje, galiniai žibintai tapo didesni, o automobilio siluetas šiek tiek aerodinamiškesnis. Interjere tokios pačios tendencijos – stilius išliko panašus su kiek glotnesnėm linijom. E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC. Automobilis nebėra toks nepajudinamai patikimas kaip ankstesni modeliai. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu Mercedes gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš Vokiečių gamintojų – kokybiškai surinktas, saugus, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su į prabangą orientuotais sprendimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Dar prieš šios kartos E klasės pristatymą Šiaurės Amerikoje, automobilis nusifilmavo filme Men in Black II:



Galingiausios versijos buvo šios:


E 55 AMG


E 63 AMG
Patalpino: Jonas | 2012-04-22
Mercedes-Benz E270 CDI (2003 m.)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Neabejotinai prabanga išsiskirianti išvaizda, mersiškas komfortas, saugumas, motorai pakankamai patikimi, +- ekonomiški.
Mėgsta parudyti (ypač jei jau senai Lietuvoje), kvailas parktronikų išdėstymas.
Bendras automobilio aprašas
Pradėti ko gero reikėtų nuo kainos. Savo W211 pirkau maždaug prieš pusmetį (2011 m. vasara). Mokėjau už jį 28 tūkstančius litų, tai - sidabrinis, 2003-02 gamybos, E270 CDI Avantgarde išpildymo mersas. Komplektacija gana kukli - automatas, juoda oda, žalsvas medis, stoglangis, bet jos man +- užtenka. Vienintelis dalykas, kurio tikrai trūko šią žiemą, tai šildomos sėdynės. Vasara su kondicionieriumi važiuojant ventiliuojamų sėdynių tikrai nereikėjo, bet štai šildomos žiema yra neabejotinai geras dalykas, bet ką jau padarysi, Ispanijoje nesninga, tai niekas ten tokių opcijų ir neužsisako. Tiesa šaunu, kad ten taip pat nėra ir žvarbių žiemų, tai ant kėbulo nei rūdelės. Iš dalies net ir gerai, kad maniškis yra pusplikis. Mersai šioje kartoje padarė nemenką galvos skausmą jų savininkams, tai - parktronikai. Skirtingai nei BMW E60, mersai paliko senesnėms vokiečių mašinų kartoms būdingas parktronikų juosteles ant bamperių viršaus, o ne kaip BMW integravo jas į bamperio vidų. Kaune tenka pakankamai dažnai matyti šios kartos mersus su išluptais parktronikais. Jų kaina tikrai nejuokinga, o drausti šį žvėriuką kasko irgi gerai kerta per kišenę, taip, kad būkit atsargūs rinkdamiesi modelius su parktronikais. Kitas elementas - veidrodėliai su posūkiais taip pat mėgstamas narkomanų žaisliukas (žinoma ne taip, kaip parktronikai). Tiesa dėl kitų komponentų galite būti pakankamai ramūs, nes bamperius nurinkti nuo jo yra ne taip lengva, kaip kokiam E39 (BMW), o ir nėra jie itin paklausūs.
Variklis
Triukšmingasis penkiacilindris E270 CDI? Prisipažinsiu, garsas išorėje šalia šio automobilio nėra itin malonus. Šio dyzelio skleidžiami garsai tikrai nėra simfonija, bet salone ši bėda +- išspręsta. Izoliacija pakankamai gera, todėl salono viduje jo pernelyg nesigirdi ir galima paprasčiausiai mėgautis puikios akustikos muzika, o kad šalia sustojęs žmogelis su kabrioletu dėl tų garsų keiksis, tai jau jo problemos. Visgi E320 neabejotinai yra malonesnis variantas ir dėl traukos, ir dėl garsų, bet kainuoja jis taip pat daugiau už E270, o ir kuro mėgsta gerti daugiau. Kam trauka nėra labai aktuali, galima rinktis ir E220. Galios kaip pas Passat/A6 1.9. dyzeliuką (apie 120 AG), kas yra tikrai pakankamai normaliam važinėjimui. Visi motorai yra geri, jei tik tenkina jūsų poreikius, todėl rinkitės būtent pagal juos.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Daug apie eksplotaciją pasakyti negaliu, nes vienintelis dalykas, kurį reikėjo pasikeisti buvo du sarnyrai po 80 litų. Tai premium segmento automobilis ir eksplotacija aišku mėgsta įkąsti į piniginę, bet atitinkamai ir malonumo juo važiuojant suteikia. Tiesa, jei mėgstate didelio litražo automobilius ir galvojate apie E500, apsižiūrėkite ar pas jį yra airmatic'as. Airmatic yra orinė važiuoklė, būdinga S klasės mersams. Kadangi jos eksplotacija yra labai brangi, didžioji dalis E klasės mersų jos neturi. Jei nesumeluosiu ją buvo galima užsisakyti kaip papildomą opciją tik patiems prabangiausiems variantams t.y. E400-E500. Kad susidarytumėte vaizdą kas tai per daiktas, vieno sakinio turėtų užtekti: vieno airmatic amortizatoriaus kaina 800 litų, bet jei apie šiuos variantus (E400-E500) negalvojate, dėl to sukti galvos visiškai nereikėtų, nes panašių kainų paprastoje važiuoklėje tikrai nėra.
Patarimai perkančiajam
Kadangi nauja E klasės karta buvo pradėta gaminti 2002-aisiais, o kolegų vokiečių Audi ir BMW naujesnės kartos atsirado tik 2004-ais, šį mersą įsigyti galima kur kas pigiau (~6000 lt.), bet savo savybėmis jis jiems tikrai nenusileidžia, net jei 2 metai ir atrodytų pakankamai ilgas laiko tarpas, bet mersas yra mersas. Dažniausiai vienu žingsniu priekyje jau nuo neatmenamų laikų (oro pagalvės, saugos diržai, safety cage yra tik keletas Mercedes-Benz išradimų, be kurių šiuolaikinė mašina yra tiesiog nebeįsivaizduojama). Jei televizorius, navigacija, telefonas, mp3 jungtys, langų užuolaidėlės ir panašūs dalykai jums nėra būtini automobilyje, pakankamai normalų šios kartos mersą jau galima įsigyti už ~24 tūkstančius, kas yra pakankamai viliojanti kaina turint omenyje, kad kišenėje neturint 30 tūkstančių dairytis į naujesnės kartos A6/BMW 5 nėra ko. Daug kas sako saugotis buvusių taksi (praktiškai visada E200 arba E220, dažniausiai turintys gelsvą kavos putų spalvą, bet būna ir juodų/sidabrinių), tačiau aš taip kategoriškai teigti nedrįsčiau. Vokietijoje taksi yra ne kaip Lietuvoje (90-ųjų passat ir bulkos), todėl ir prižiūrimi jie yra atitinkamai (autorizuotose servizuose). Aišku yra kita kalba, kai sėdynės yra patapusios stalais (lygios nuo nusidėvėjimo) ir ant tokių sėdynių jau nebebūna patogu sėdėti, o ir salonas atrodo tragiškai, bet jei salonas gyvas, galios pakanka, tikrinkite motorą ir pirkite.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 201)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt